חדשות

אין תמיכה עירונית לקיום ערב ההתרמה ל"סורוקה"

חדשות11 ביוני 2018    דקה אחת
0

הוועדה המקצועית לתמיכות בעירייה דחתה את בקשת עמותת "ידידי 'סורוקה'" בעניין

אין תמיכה עירונית לקיום ערב ההתרמה ל"סורוקה"
עו"ד מינה לקמן-חדד. לאשר בכל זאת את התמיכה | צילום ארכיון: "שבע"

ביורוקרטיה, שמנצחת את ההיגיון: הוועדה המקצועית לתמיכות בעיריית באר שבע דחתה, בתחילת החודש שעבר, את בקשת התמיכה של עמותת "ידידי 'סורוקה'" לקיום ערב ההתרמה השנתי שלה לבית החולים הגדול היחיד בנגב.

בפרוטוקול הישיבה צוין, שהעמותה הגישה באחד במאי, את בקשתה לתמיכה בעריכת האירוע "בנושא 'אבחון וטיפול טרום לידתי'", שנקבע להתקיים ב-19 בחודש הנוכחי. "בהתאם ל'תבחינים למתן תמיכות למוסדות ציבור בעניין אירועים חד פעמיים', בקשה לתמיכה תוגש לכל היותר עד 60 יום לפני מועד" עריכת "האירוע".

לכן, החליטה הוועדה שהיות שעמותת הידידים "אינה עומדת בתבחינים למתן תמיכה, בכל הקשור ללוח הזמנים שנקבע", היא "דוחה את בקשת התמיכה" שלה. יש לציין, שבקשת העמותה לתמיכה בקיום ערב ההתרמה החשוב ל"סורוקה" הוגשה 49 יום לפני המועד שנקבע לעריכת האירוע, כך שאיחור של 11 ימים מנע ממנה את קבלת התמיכה.

בישיבתה של מועצת העיר, שאישרה ביום רביעי שעבר, את פרוטוקול הוועדה המקצועית לתמיכות, ביקשה יו"ר ועדת ההתנדבות העירונית, עו"ד מינה קלמן-חדד, לאשר בכל זאת את בקשת התמיכה החד פעמית לעמותת "ידידי 'סורוקה'", אך נענתה בסירוב, כאמור עקב האיחור בהגשת הבקשה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה