חדשות

יוסי ניסן לראשות מועצת להבים

חדשות29 במאי 2018    דקה אחת
0

מבטיח להיות "ראש מועצה, שעובד למען התושבים"

יוסי ניסן לראשות מועצת להבים
יוסי ניסן. צילום: יח"צ

חבר מועצת להבים יוסי ניסן, הודיע הבוקר, על התמודדותו לראשות המועצה בבחירות הקרובות, כשלפי הודעתו, "הוא נחוש לגבור על המתמודדים הנוספים, בזכות ניסיונו ופעילותו הציבורית המוכחת".

ניסן (49) נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר בלהבים מ-2003. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, מכהן כחבר מועצת להבים זה כ-15 שנה ופעיל בוועדות שונות. לבחירות 2018 מגיע ניסן, "עם קבלות על עשייה למען התושבים, כמו למשל שיתוף התושבים בכוונה להרחבת היישוב, התנגדות בהצבעה במליאת המועצה ופעילות אקטיבית למניעת הרחבה נוספת, סיכול הכוונה לפתיחת בית חולים סיעודי, סיכול הכוונה לפתוח אולמות אירועים ביישוב, מניעת העלאת תעריפי הארנונה, התנגדות להעלאת מחירי ההסעות לתיכון 'אשל הנשיא' עד לביטולם המוחלט, הסדרת נסיעות מיותרות ולא מדווחות של ראש המועצה ומקורביו לחו"ל על חשבון התושבים, מאבק הוצאתו לפועל של פרויקט 'נשק וסע', הקמת סיירת הורים ופעילות להשוואת המחירים ב'מחסני השוק' להבים למחירי הרשת בבאר שבע".

ניסן מדגיש: "הייתי כפסע מניצחון בבחירות הקודמות (שני אחרי ראש מועצת להבים אלי לוי, עם 33.5 אחוזי תמיכה – י.ס.ד), והתמקדתי בעשייה ציבורית ובצבירת ניסיון והישגים למען התושבים. הקדשתי 15 שנה מחיי למען היישוב והתושבים. הניסיון הציבורי שלי נרחב, והוא כולל שורה של תפקידים: יועץ מקצועי כלכלי לסגן שר התחבורה, מנהל הרשות הממשלתית לנהיגה ספורטיבית, כמו גם כדירקטור מטעם המדינה במכון 'וינגייט'. את הניסיון הזה אני מעמיד לרשות תושבי להבים, שרוצים ראש מועצה, שיעבוד עבורם, וידאג בראש ובראשונה להם ולאינטרסים שלהם".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה