חדשות

"לא ויתרו על אף רכב": שכונת נווה נוי הותקפה

חדשות23 במאי 2018    דקה אחת
1

חלק מתושבי שכונת נווה נוי התעוררו הבוקר (רביעי) וחשכו עיניהם. לטענת התושבים, בזה אחר זה, נפרצו כ-20 רכבים לאורך אחד הרחובות בשכונה. חלונות הרכבים נופצו, הצמיגים נוקבו ועל חלק מהמכוניות אף רוססה המילה "בדוים" (הטעות במקור)

"לא ויתרו על אף רכב": שכונת נווה נוי הותקפה
"לא ויתרו על אף רכב" | צילום: פרטי

אחת מתושבות השכונה סיפרה ל"שבע": "קמנו בבוקר וראינו את כל השכנים בחוץ. כשאני יצאתי מהבית כבר הייתה פה ניידת משטרה וראיתי את הרכב שלי פרוץ. שברו את הזכוכית ופתחו את תא הכפפות, כנראה כדי לחפש משהו לגנוב. הגלגלים של הרכב נוקבו. ככה זה היה ממש לכל אורך הרחוב. לא ויתרו על אף רכב".

שכנה אחרת סיפרה, כי גם לה פרצו את הרכב שנקנה רק לפני שבועיים: "אני קניתי רכב חדש, ממש לפני שבועיים וכבר פרצו אותו. שברו לנו את הזכוכיות של החלון שליד הנהג, ניקבו את הצמיגים ועל האוטו שלי גם ריססו את הכתובת "בדואי". הרכב שלי לבן ורואים ממש את הכתובת, שחור על גבי לבן". תושבי השכונה התקשרו למשטרה ונקראו לגשת ולהגיש תלונה. התושבים סיפרו כי האירוע אמנם ערער קצת את תחושת הביטחון, אבל לטענתם הם סומכים על המשטרה: "זה מפחיד לקום ולהבין שכל השכונה הייתה קורבן לפריצות האלה, אבל פנינו למשטרה ואני בטוחה שהם יעשו הכל כדי להחזיר לנו את תחושת הביטחון", אמרה תושבת השכונה. "אני רק מקווה שעכשיו הבירוקרטיה, עם הביטוחים של כל הרכבים, לא תהיה מסורבלת", הוסיפה.

מהמשטרה נמסר: "במשטרת ישראל התקבל דיווח על גרימת נזק למספר כלי רכב בשכונת נווה נוי במהלך הלילה. שוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירה. משטרת ישראל משקיעה מאמצים רבים בשמירה על בטחון הנפש והרכוש ואנו מבקשים כי מי שרכבו ניזוק וטרם הגיש תלונתו, לפנות אלינו".

ניפצו זכוכיות

ניקבו צמיגים

"זה מפחיד לקום ולהבין שכל השכונה הייתה קורבן לפריצות האלה"

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • שמעון

    ונדליזם