חדשות

ועדת צפייה

חדשות15 במאי 2018    דקה אחת
0

הוועדה למאבק בנגע הסמים המסוכנים בעיריית באר שבע החליטה לצפות בסדרת כתבות טלוויזיונית...

ועדת צפייה
ד"ר רות פרנקל. עוד כ-10 סטודנטים יוצאי אתיופיה בכל מוסד להשכלה גבוהה באזור | צילום: ארכיון "שבע"

החלטה מוזרה, שלא לומר תמוהה משהו, של הוועדה למאבק בנגע הסמים המסוכנים בעיריית באר שבע, בראשות ד"ר רות פרנקל. בפרוטוקול ישיבת הוועדה מלפני כחודשיים (שאושרה במועצת העיר, באחרונה), בה נדונה סוגיית בני הנוער בסיכון, נרשמו אך ורק דבריה של ד"ר פרנקל בעניין.

יו"רית הוועדה סיפרה לחברים, שבשנים האחרונות היא מעבירה קורסים בנושא, ומנסה להוביל תעודת הוראה לשוטרים, שיוכלו להיכנס למערכת החינוך, ולמנוע התנהגויות בסיכון. פעמים רבות בני הנוער אינם מודעים כלל לכך שעברו עבירה, ואם יסבירו להם זאת, "סביר להניח" שרובם לא היו עושים אותה.

פרנקל דיווחה לחברים גם על פרויקט עירוני למחיקת אלפי תיקים פליליים, וציינה שנערים באופן כללי עסוקים בעניינים כמו ביטחון עצמי והסטאטוס החברתי, כאשר אצל בני נוער בסיכון שלרוב חסרים להם מודלים חיוביים לחיקוי קיים עיסוק מוגבר בנושאים כגון דימוי עצמי נמוך מאוד.

ואז, שאלה היו"רית את חברי הוועדה: "ראיתם את סדרת הכתבות בערוץ 12 'אלימות בכיתה'"? בפרוטוקול נכתבה תשובת החברים (כולם, כנראה…): "לא". בתגובה, הודיעה ד"ר פרנקל, שהיא מבקשת שבישיבת הוועדה הבאה החברים יצפו בסדרה, כאשר ההחלטה הרשומה בפרוטוקול הייתה: "צפייה בסדרת הכתבות"…

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה