חדשות

מעקב "שבע": תאונה בחקירה מתמשכת

חדשות11 באפריל 2018    דקה אחת
0

משטרת ישראל טרם סיימה את חקירתה על נסיבות תאונת הדרכים הקשה, במעורבות אוטובוס של חברת "דן באר שבע", שהתרחשה לפני יותר מחודש, בשדרות רגר בבירת הנגב

מעקב "שבע": תאונה בחקירה מתמשכת
מזירת תאונה בשדרות רגר | צילום ארכיון: "שבע"

חקירתה של משטרת ישראל על הנסיבות, שגרמו לתאונת הדרכים הקשה בשדרות רגר בבאר שבע, לפני יותר מחודש, טרם הסתיימה. כזכור, ב-6.3 השנה, התרחשה התאונה הלא קלה, בסמוך לקניון הנגב (מקום הומה אדם), כשאוטובוס קו 2 של חברת "דן באר שבע", ריק מנוסעים, סטה מהכביש, ופגע במספר כלי רכב, כמו גם בדוכן פיס. מהמקום פונו לבית החולים 13 פצועים, בהם גבר כבן 50 במצב קל עד בינוני ושתי ילדות.

מטבע הדברים, בעקבות תאונת הדרכים בנתיב התנועה המרכזי של בירת הנגב, הוקפצו לאתר התאונה כוחות משטרה ומד"א רבים, ונוצרו כמובן עומסי תנועה כבדים בסביבה למשך שעה ארוכה.

על שאלות "שבע" לגבי נסיבות תאונת הדרכים המדוברת והאם יוגשו כתבי אישום בעניין, השיב דובר מרחב הנגב במשטרה, רפ"ק זיוון פרידן: "עם סיום החקירה, יועברו ממצאיה לעיון התביעה. איננו מנהלים הליכי חקירה ואישום באמצעות כלי התקשורת".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה