חדשות

כמה שובכים אפשר לקנות בכמיליון שקלים?

חדשות14 בפברואר 2018    דקה אחת
0

לא תאמינו כמה עלתה הקמתה של "כיכר הציפורים" שבשכונת נווה זאב בבאר שבע...

כמה שובכים אפשר לקנות בכמיליון שקלים?
שווה מיליון? "כיכר הציפורים" | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

הקמתה של "כיכר הציפורים", השוכנת בין הרחובות חטיבה שמונה, אביגדור המאירי וגולי קניה, בסמוך לבית הספר היסודי הממלכתי "יחדיו" שבשכונת נווה זאב בבאר שבע, עלתה כמיליון שקלים!

כזכור, בספטמבר האחרון, נמסר מהעירייה שבמסגרת מה שהגדירו ברשות כ"מיזם", הוצבו "מאה תיבות קינון לציפורים על עץ", כאשר התיבות, "שמוקמו בגובה של כ-2.5 מטרים" ויותר, "הוכנו במיוחד עבור ציפורי דרור וירגיזים (ציפור שיר קטנה, הנפוצה בישראל ובאירופה), הניזונות מחרקים וזוחלים, ולכן משמשות כמדביר ביולוגי, בריא ומועיל לתושבים ולעצים בעיר". בעירייה ציינו, ש"באמצעות הפרויקט הסביבתי חינוכי אמנותי, מעלים את מודעות התושבים לערכי מורשת וטבע, מושכים ציפורים לסביבה עירונית, ומכניסים צבע ועניין לכיכר", שיזם גם המרכז המקומי לאמנויות.

בתשובה לשאלת "שבע", מה הייתה עלות הבנייה של הכיכר, מסר דובר הרשות אמנון יוסף, שצומת חטיבה שמונה – אביגדור המאירי עבר באחרונה, "שדרוג משמעותי. העבודות להקמת הכיכר (מעגל תנועה) כללו שינויים גיאומטריים, קרצוף וריבוד הכביש, שיקום המדרכות, עבודות חשמל, תאורה חדשה ופיתוח הכיכר. עלות הפרויקט, שתוקצב בידי משרד התחבורה, 980 אלף שקלים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה