חדשות

לא ראוי לשימוש: "דן באר שבע"

חדשות12 בינואר 2018    דקה אחת
1

ההסתדרות במרחב הנגב מתלוננת על אי ניקיון השירותים והמטבחים במסופי החברה ועל אי הזמנת נהגי החברה למסיבה לרגל שנה לפעילותה

לא ראוי לשימוש: "דן באר שבע"
לא ראוי לשימוש | צילום: עצמי

איש האיגוד המקצועי בהסתדרות מרחב הנגב, האחראי על עובדי התחבורה הציבורית באזור, עוזי שדה, ביקש באחרונה, ממנכ"ל חברת "דן באר שבע" יורי ברונשטיין, "למצוא פיתרון הולם לטענות העובדים על חוסר היגיינה מוחלט בחדרי השירותים במסופים השונים".

במכתבו לברונשטיין, ציין שדה, ש"כפי שזכור לך היטב, אחת מהמחלוקות הגדולות בין ציבור הנהגים בישראל לחברות השונות הינה היעדר תנאים סניטריים הולמים. בין ועד העובדים בחברה להנהלה היו סיכומים רבים על הגברת הניקיון בחדרי השירותים, וכמובן על מחסור בחדרי שירותים. אינני מוצא סיבה ראויה מדוע חדרי השירותים נמצאים במצב כה מוזנח, כאשר בכל ביקור שלי בבניין משרדי החברה הריני רואה חדרי שירותים נקיים. כמון כן, סוכם שהחברה תעמיד לרשות העובדים שתייה חמה עם מטבחון נקי. באחרונה, קיים יו"ר ועד העובדים עמי אביסדריס, שיחה עם האחראי מטעם החברה על הניקיון ואספקת חומרי הניקוי, ובה ביקש תוספת נייר טואלט לשירותים. בתגובה נאמר לו, שזו הכמות שהוקצתה לשירותים, ולא יותר".

זאת ועוד, איש האיגוד המקצועי הוסיף, שלא מכבר, "ערכה הנהלת החברה מסיבה מכובדת במלואת שנה לפעילות החברה, אך משום מה 'שכחה' להזמין את ציבור הנהגים למסיבה. כנראה שההתעלמות מקיומם של עובדי החברה מוביל לכך, שאין צורך גם לנקות את חדרי השירותים. אצפה שהחברה תעשה כל שניתן, כדי שעובדי החברה יקבלו תנאים סניטריים מכובדים".

שדה נענה בידי סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה עדי עסיס בובליל, שכתבה ש"דן באר שבע" מחשיבה רבות "מתן תנאים סניטריים לעובדים", כולל "נהגי חברה, שהינם חוד החנית של החברה ובעלי חשיבות עצומה עבורנו. בכל אחד מהמסופים הותקנו חדרי שירותים חדשים, המטופלים בתדירות גבוהה. אנו נמשיך לבצע בקרה על ניקיון חדרי השירותים".

 

אחד החדרים במסוף

כך נראה אחד החדרים במסוף של "דן באר שבע" | צילום: עצמי

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • מפלגה חילונית לאומית סניף ב"ש
    היגיינה

    נכון שאין להם היגיינה אבל עם כל נהג היה עושה את חלקו יהיה נקי יותר.