מגזין

ההיבה של טייב

מגזין15 ביולי 2021    2 דקות
0

סופי ואסתי טייב התחתנו בהפרש של כחודשיים אחת מהשנייה. על החינה של השתיים היתה אחראית נוי בן אבו מ"בן אבו חינה"

ההיבה של טייב
צילומים: רועי ושלומי קדוש

בזמן שנינט טייב מככבת בשולחן השופטים ב"כוכב הבא", שתי האחיות שלה, סופי ואסתי, הספיקו להתחתן בהפרש של חודשיים. מי שהייתה אחראית על החינות הגרנדיוזיות שלהן היא לא אחרת מאשר נוי בן אבו מ"בן אבו חינה", שהפכה כבר לחלק מהמשפחה: "זה התחיל עם סופי, כי היא התחתנה ראשונה, והקשר איתה התחיל דרך גיסי דן לייבל, שמכיר אותה שנים. היא שאלה אותו עליי, ונוצר הקשר בינינו. ואז יצאנו לדרך ברמת ההפקה", מספרת בן אבו.

"שתיהן בחורות סופר מקסימות ומאוד נוחות מבחינת ההפקה. האירועים של שתיהן היו שונים, כי סופי עשתה חתו-חינה, חתונה וחינה באותו הערב, אז ההתעסקות היא שונה; זה קצת פחות עבודה, והיא לבשה רק שמלת חינה אחת. אסתי עשתה חינה אחת גדולה, שזו הפקה גדולה שנבנית מההתחלה ועד הסוף. היא גם לבשה ארבע שמלות, וזה היה אחר. שתיהן מהממות, משפחה חמה ומקסימה, וכל אחת מיוחדת במינה. התוצאות מדברות בעד עצמן, ואפשר לראות איזו שמחה הייתה, ואני שמחה שלקחתי בה חלק".

בן אבו נמצאת עכשיו בשיאה של עונת האירועים: "עכשיו עונת האירועים נמצאת בשיאה, ואני בהחלט מרגישה את זה; הרבה טלפונים ולחצים, וזה מאוד כיף. יש משהו באירועים עכשיו שאנשים שכחו את מה שהיה לפני, ורוצים לחזור לתוכניות המקוריות, רוצים את האירוע הגדול והשמח, וזה כיף גדול, כי זו המשמעות של העבודה שלנו, לשמח".

מה למדת מהשנה האחרונה בלי האירועים?

"השנה האחרונה שהייתה בלי עבודה, נתנה לי המון זמן פנוי גם כדי לחדש ולחשוב מה עושים עוד בעסק, אבל בעיקר כדי להכיר את עצמי, את נוי בן אבו, ולא את 'בן אבו חינה'. היה לי זמן לעבוד על האישי שלי להתחזק מולו, ולצאת לעונה גדולה וחזקה יותר. היה לי זמן לטפח את עצמי, התחברתי למנטור ניר דובדני, והיה לי זמן לחזק את עצמי בחולשות וגם את החוזקות. ב-2022 מגיע כל מה שלא יכולתי לעשות בשנת הקורונה בעסק, והולכות להיות המון הפתעות".

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה