בריאות

סביבה בטוחה לילדים אלרגיים בבאר שבע

בריאות6 בינואר 2020    דקה אחת
0

העירייה בשיתוף עמותת "יהל" יוצאת בשורה של מהלכים להעלאת המודעות והבטחת סביבה בטוחה לילדים

סביבה בטוחה לילדים אלרגיים בבאר שבע
"כוחה של קהילה". פארק בבאר שבע | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

עיריית באר שבע בשיתוף עמותת "יהל", נרתמת להעלאת המודעות והבטחת סביבה בטוחה לילדים אלרגיים בעיר. ל"שבע" נמסר, שבאחרונה נרשמת בישראל עלייה גדולה בשיעור הילדים הסובלים מאלרגיה מסכנת חיים למזון, ולכן במסגרת מגוון מהלכים כולל פעולות הסברה שמקדמת העירייה במטרה לעורר את המודעות ככל שניתן, יוצבו בשבועות הקרובים שלטים בכניסה לפארקים גדולים ברחבי בירת הנגב, חולק לתושבים דף מידע בנושא שצורף לשוברי הארנונה, וייערך קמפיין מדיה דיגיטאלית. בנוסף, יונח שילוט בכניסה למוסדות חינוך בהם לומדים ילדים אלרגיים, כדי לאפשר סביבה לימודית בטוחה ככל שניתן, שכן גם חלקיקים מזעריים של מרכיבים אלרגנים עלולים לגרום לתגובות אלרגיות קשות ואף למוות.

לא ניתן לאפשר סביבה בטוחה ללא הירתמות תושבים גם במרחבים הציבוריים ובפעילויות שכולנו לוקחים בהן חלק, ביניהן גינות המשחקים, אירועי התרבות, חוגים, תנועות הנוער, מסיבות וימי הולדת. כל מה שחשוב לעשות הוא להיות מודעים ולהתחשב, שכן מודעות מצילה חיים.

ראש הרשות רוביק דנילוביץ': "זהו נדבך נוסף המבטא את החזון החינוכי העירוני שבבסיסו ערכים של אהבת האדם, קבלת האחר, התחשבות ואחריות חברתית. כך מגדלים דור שנכון להכיר בצרכים המיוחדים של זולתם. דור עם תחושת ערך עצמי, שייכות ומעורבות חברתית. זו כוחה של קהילה שהערבות ההדדית היא נר לרגליה".

מ"מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ד"ר חפצי זוהר: "עקרונות המהלך מבטאים עוגן בחינוך לערכים ומעל לכל חינוך לאהבת האדם. ג'ון דיואי אמר פעם, ש'תפקידו של החינוך הוא לא להכין לחיים. חינוך הוא החיים עצמם'".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה