בריאות

אחיות "טיפת חלב", בואו לעבוד בדרום!

בריאות29 ביולי 2018    דקה אחת
0

במשרד הבריאות מבקשים לגייס 25 אחיות ל"טיפות חלב" במחוז, ולאלו שיגיעו למגזר הבדואי יהיו עוד הטבות כספיות נאות...

אחיות "טיפת חלב", בואו לעבוד בדרום!
צילום אילוסטרציה: ארכיון, רחל דוד סורוקה

משרד הבריאות מגייס, בימים אלה, לא פחות מ-25 אחיות, לצורך העסקתן ב"טיפות חלב" במחוז הדרום של המשרד. במשרד הבריאות יעניקו הטבות כספיות בלתי מבוטלות לאחיות שיגיעו ל"טיפות החלב במחוז, המשרתות אוכלוסיה בדואית", עד סוף השנה הלועזית הנוכחית: מענק כספי של בין 37,500 ל-112,500 שקלים, בגין כל שנת התחייבות במשך 3 שנים. כמו כן, אחות שתעביר את מגוריה לדרום מאזורים מרוחקים ממנו, תקבל השתתפות בשכר דירה.

לבאות לאזור יינתנו גם תשלום עבור חלק מזמן הנסיעה (למי שלא תעבור לגור בנגב…), תוספת דרגה, מימון תחזוקת מכשיר סלולארי, תשלום מוגדל עבור שעות נוספות וסבסוד מלא של שכר הלימוד בקורס על בסיסי בבריאות הציבור (כאשר שעות הלימוד יחושבו כשעות עבודה). עדיפות תינתן למבקשות השתתפות במימון שכר לימוד לתואר אקדמי בסיעוד או בבריאות הציבור.

במשרד מנסים לפתות את האחיות בכך שהיענותן להגיע ל"טיפות החלב" בדרום תהווה הצטרפות "לשירותי בריאות הציבור, לקריירה מקצועית ומאתגרת באחד התחומים המרתקים והמעשירים בבריאות הציבור, עם אפשרויות קידום רבות. ב"טיפות החלב" האחות אחראית על הטיפול בשירות המונע לאם ולילד, נפגשת עם קהילות מגוונות, ושותפה בתהליכים חברתיים.

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה