רכילות ולילה

נכנס יין, יצא חג

רכילות ולילה18 באפריל 2019    7 דקות
0

הרמת הכוסית המסורתית לחג. פסח שמח...

נכנס יין, יצא חג
הרמת כוסית. הנהלת באר שבע/בני שמעון | צילום: באדיבות מול 7

הפועל באר שבע / בני שמעון

הנהלת מול 7 אירחה את שחקני ומאמני הפועל באר שבע בכדורסל להרמת כוסית חגיגית לכבוד חג הפסח, בקפה לביא שבמתחם.

כפיר ארזי הבעלים של הקבוצה ורמי הדר המאמן נשאו דברי ברכה להמשך עונה מוצלחת לאור ההישגים של הקבוצה שעלתה לליגה הגבוהה ביותר בשנה האחרונה. גם מנהל מתחם מול 7, עמירם בנט ומנהלת השיווק, תמר טטרו הצטרפו להרמת הכוסית ואיחלו חג שמח לכולם.

רימקס

כמו בכל שנה וכמיטב המסורת, ביום שלישי האחרון, התכנסו עשרות הסוכנים של חברת רימקס באר שבע לרגל הרמת הכוסית השנתית לחג. על הטעם האיכותי היו אחראיים מגשי האירוח המהודרים של בופרי, שהכניסו שלל צבעים ניחוחות וטעמים שהפכו את הערב לחגיגה אמיתית. אז מה הפלא שכולם יצאו עם בטן מלאה וחיוך ענק?

צילום: פרטי

קק"ל

מאות מעובדי קק"ל מרחב דרום בניהול דניאל גיגי, יחד עם ראשי מועצות מהאזור ויו"ר קק"ל דניאל עטר, הרימו כוסית לחג הפסח במשרדי קק"ל שבצומת גילת. "לא אדמות, לא כסף ולא חברי ההנהלה, הנכס האמיתי של קק"ל הוא העובדים", בירך היו"ר עטר את עובדיו, שבאחרונה תורמים גם לקהילה…

צילום: יוסי איפרגן

התאחדות עולי רומניה בבאר שבע ובנגב

התאחדות עולי רומניה בבאר שבע ובנגב קיימה טקס הרמת כוסית לחג בהשתתפות כל חברי ההנהלה ואוהדיה. בכינוס החגיגי, הציג היו"ר ד"ר נתן כהן, תוכניות למען הקהילה, כמו סיור לניצולי שואה, כנס מיצוי זכויות, ערבי זיכרון לספינה "סטרומה" ולזכר נרצחי הפוגרומים ברומניה, ערבי ספרות, ציון חגי ישראל וסיוע בחבילות מזון לנזקקים. שמעו באווירת החג, בין היתר, חברת המועצה עו"ד מינה קלמן-חדד, יו"ר מוזיאון "סטרומה" אריה רייטר, מזכיר ההתאחדות אבי הלר, ממונה הארגון ליפה מחלו, יו"ר ויצ"ו בבירת הנגב קרולה צאושו, צבי שוורץ, משה מעוז, משה איליה, בני משפחת קופלר, פרופ' דן אליעזר, צילה וסימון דניאל, מרים ועוזי שוורץ, סורין וד"ר בסי סגל ומוזמנים רבים. היה חגיגי…

צילום: סטפן רדוקנו, צלם התאחדות עולי רומניה

התאחדות התעשיינים מרחב דרום

חברי המועדון העסקי של התאחדות התעשיינים מרחב דרום התכנס רגע לפני החג לאירוע חגיגי והרמת כוסית ב"וילאלי" בעיר העתיקה בבאר שבע. באירוע השתתפו כ-30 מנכ"לים ממפעלי הנגב שנהנו מארוחת בוקר, הרצאה של שלומי בהט, שותף ומנהל סניף באר שבע והדרום של חברת BDO
והרצאת אורח מרתקת על מאפיינים, בעיות ומבט לעתיד במזרח התיכון של ד"ר מרדכי קיידר, מזרחן, מרצה ויו"ר חוג הפרופסורים לחוסן כלכלי מדיני.
אבל הרגע הגדול של האירוע היה מתנת הפרידה שקיבל היו"ר היוצא של מרחב דרום, ומנכ"ל מפעל שריונית חסם, אבי שקד.

יו"ר מרחב דרום הנוכחי ומנכ"ל מפעל ת.מ.צ תעשיות, אמיר הדס ומנהל המרחב אביב חצבני העניקו לשקד מטוס קטן והוסיפו "אל תטוס רחוק מדיי – אנחנו רוצים אותך קרוב שתמשיך ללוות אותנו ולקחת חלק בפעילות המרחב והתעשייה" שקד התרגש וסיפר שמה שלא ידעו – זה שהיה בצעירותו טייס והמתנה הפכה פתאום למשמעותית עוד יותר.
אמיר הדס סיפר על פרויקטים גדולים שהמרחב מקדם בתקופה האחרונה – מיזמים אשר ישנו את פני התעשייה והנגב בכלל – שכרגע נשארים בין המנכ"לים ובקרוב מאוד כולם ידעו. הדס סיפר על עלייה במשתתפים בכל המפגשים והקהילות המקצועיות בשנה האחרונה.
עוד הגיעו לשמוע, לחוות ולהתמנגל: מנכ"לית חברת נגב מינרלים, עפרה חן, מנכ"ל נגב אקולוגיה, ערן שמרלק, סמנכ"לית חסין אש, טלי שקד, מנכ"ל מפעל פלסט-חן, ניסים אמר, סמנכ"לית אפלייד ספיר, אליס קוויט ועוד ועוד.

אבי שקד, אמיר הדס ואביב חצבני | צילום: צבי תקשורת

נגב אקולוגיה

ביום שני האחרון (15.4) חברת נגב אקולוגיה קיימה את אירוע הרמת כוסית המסורתי שלה בקיבוץ משמר הנגב. באירוע נכחו בכירים וראשי רשויות ביניהם: יו"ר חברת נגב אקולוגיה, אלי בן סימון, בעלי החברה, מוטי דנן, המנכ"ל, ערן שמרלק, ראש עיריית דימונה ויו"ר הרשות לפיתוח הנגב, בני ביטון, ראש מועצת רמת נגב, ערן דורון, ראש מועצת בני שמעון, ניר זמיר, ראש מועצת מיתר, שמעון מזוז ועוד.

אלי בן סימון, יו"ר חברת נגב אקולוגיה "נגב אקולוגיה במשך 12 שנה שמה לה למורה לחזק השותפות שלה עם המועצות והעיריות בדרום ועכשיו אנחנו מרגישים שזו שותפות אמיתית. במשך השנים אנו עושים מאמץ גדול כדי להיות גורם משמעותי במרחב בכל הקשור לאיכות הסביבה, הרחבנו את נושאי הפעילות שלנו והיום אנחנו בין החברות עם הגיוון הכי גדול בטיפול בסוגי פסולות עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

ערן שמרלק, מנכ"ל נגב אקולוגיה: "בעוד מספר ימים נחגוג את חג הפסח ונקרא ההגדה. זה סמל של ההיסטוריה של העם היהודי. סמל של חירות. בנגב אקולוגיה יש פסיפס של אנשים מכל המינים והדתות שיוצאים לכל משימה כגוש אחד וחברה אחת. בשנה האחרונה עברנו כמה אירועים מסיביים וכולם התגייסו לעבוד סביב לשעון כדי להתגבר על הבעיות . אני רוצה להתנצל בפני עובדינו שביום יום עם כל העומס הרב אנחנו לא מספיקים לומר לכם מילה אחת: תודה. גם בחג הזה נוודא שעד כניסת החג נפנה את אחרון הפחים ונדאג שהרחובות  בדרום יהיו נקיים, ואין יותר חשוב מזה".

במהלך האירוע, כמו בכל שנה, התקיים טקס חגיגי להוקרה של מצטייני החברה ולעובדים הוותיקים שמלאו להם עשר שנים בעבודה בחברה. לאחר ארוחת ערב עשירה נהנו המכובדים ועובדי החברה ממופע אמנותי.

:

שמעון מזוז, אלי בן סימון, בני ביטון, מוטי דנן, ניר זמיר, ערן דורון וערן שמרלק | צילום: מתן גרפינקל

אדמה מכתשים 

השבוע (ב') התקיימה הרמת הכוסית השנתית המסורתית של אדמה מכתשים במפעל החברה בנאות חובב. בהרמת הכוסית השתתפו עשרות מעובדי וגמלאי החברה שנהנו מבוקר אביבי שמח וחגיגי במיוחד ברחבת האירועים במפעל.

להרמת הכוסית הגיעו חן ליכטנשטיין, נשיא ומנכ"ל קבוצת אדמה, ג'ו קרקוסקה, סמנכ"ל התפעול הגלובלי באדמה, עו"ד גדי אלפסי, ראש המועצה האקו-תעשייתית נאות חובב, צבי מנור, סמנכ"ל תפעול ישראל הנכנס, שחזר לישראל לאחר 4 שנים בתפקיד סמנכ"ל תפעול סין באדמה, הדרן עולמי, מנהל מפעל אדמה מכתשים הנכנס, מאיר בביוף, מנהל ההסתדרות מרחב דרום, יעקב כהן, יו"ר מועצת עובדי אדמה מכתשים ובכירים נוספים מקבוצת אדמה.

הרמת כוסית מסורתית באדמה | צילום: עוזי אברהם

חסין אש

עובדי ומנהלי מפעל חסין אש בבאר שבע ציינו את חג הפסח בהרמת כוסית חגיגית כמיטב המסורת במסעדת שופן בעיר. לאחר ארוחה מלאה בכל טוב, נשאו דברי ברכה רון בוכמן, מנכ״ל מפעל חסין אש וטלי חדד, סמנכ״לית המפעל שאיחלו לכולם חג שמח וכשר והודו לעובדים על המסירות והאכפתיות הרבה ביצור ושיווק הבלוק הקרמי האדום.

עובדי ומנהלי חסין אש חוגגים פסח | צילום: באדיבות חסין אש

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות
0

חוגגים אהבה בויקטוריה

רכילות ולילה13 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה