רכילות ולילה

כי מי לא אוהב את מיקי מאוס

רכילות ולילה20 בדצמבר 2018    5 דקות
0

על בירה עם בכר, על הטיסה שאוגו יחמיץ, על המתנה של ברדה ועל אלופים בהתקנת מזגנים שהרגישו כדורגלנים ליום אחד. וגם: מה הקשר בין יום הולדת לפיג'מת מיקי מאוס?

כי מי לא אוהב את מיקי מאוס
אליניב ברדה | צילום: פרטי

כולנו יודעים שנסיך לב אדום, אליניב ברדה שלנו, הוא אדם מאמין. לא פעם הוא סיפר שאלוקים שמר עליו באירוע הלבבי שעבר ואליניב – תמיד קפטן בשבילנו, חגג לא מכבר יום הולדת והאישה אדוה החליטה להפתיע אותו עם מתנה מקורית ובעלת משמעות. התוצאה לפניכם, באדיבות 100% ריקמה של אלי חמראווי.

בחמישי שעבר התקיים טורניר הכדורגל הגדול של מתקיני המזגנים של תדיראן – "שולטים במגרש", פרי שיתוף פעולה נוסף בין חברת תדיראן להפועל באר שבע.

במסגרת ההפנינג הספורטיבי הענק במתחם גולטיים בכפר סבא, השתתפו למעלה מ-200 מתקיני מזגנים (18 קבוצות) מרחבי הארץ אשר התחרו על תואר "אלופת מתקיני המזגנים בכדורגל".

קבוצת בית המתקינים מראשון לציון זוכה בטורניר המתקינים של תדיראן | צילום גלעד שקד

בין הקבוצות שהשתתפו בטורניר המיוחד ניתן היה למצוא גם את "בית המיזוג" (בת ים, רחובות, באר שבע, עכו, אשקלון, אשדוד, יהוד, ראש העין) ואת "מקור הקור" (באר שבע), אך הקבוצה המנצחת בטורניר היא "בית המתקינים" מראשון לציון והפרס… היא תתמודד בחודש הבא במשחק ראווה יחד עם שחקני הפועל באר שבע באצטדיון 'טרנר', כולל סיור מקדים במתחם הבית האדום.

ברק בכר מפגין ביצועים | צילום גלעד שקד

לאירוע הגיעה כל הנהלת אלופת המדינה בכדורגל, כולל הבעלים אלונה ברקת, המנכ"ל אסי רחמים והמאמן ברק בכר, כמו גם כל הנהלת חברת "תדיראן", בראשות נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של החברה.

ברק בכר, אסי רחמים, נופר ממרוד, אלונה ברקת, מורן ממרוד לביאד והילד אורי לביא | צילום: גלעד שקד

שבת האחרונה באצטדיון 'טרנר', ביציע הכבוד התרגשות גדולה. הסיבה: אובידו הובאן, שעד לפני שנתיים היה חלק מההיסטוריה שעשתה הפועל באר שבע, הגיע לביקור מולדת. למקרה שתהיתם, למרות שהקשר הרומני המצוין רצה להישאר ובקבוצה העדיפו להיפרד כידידים, נראה שאובידיו והנשיאה אלונה ברקת ביחסים טובים מאוד. תעיד השיחה הארוכה שלהם ביציע ומי יודע… אלונה מחפשת זר בינואר במקום ז'וליאן סטו, ואולי זה היה תחילתו של משא ומתן לקראת חזרה? הייתם רוצים, נכון?!

 

אלונה ברקת ואובידיו הובאן | צילום: מרטין גודטאמק

מי שעוד התלהב מהקשר שחזר לביקור בית, הוא די. ג'יי ערן דבורה, שכמובן תפס איתו תמונה למזכרת. זה היה סלפי מספר 21,671 של הובאן באצטדיון, למרות שפחות מ-12,000 צופים נכחו ב'טרנר' (עצוב מאוד).

הובאן ודבורה | צילום: פרטי

קצת אחרי הדקה ה-30 באותו המשחק, נכנס לו נייג'ל האסלביינק שהפך למרענן הרישמי של האלופה, אחרי עזיבתו של טוני וואקמה. ביציע, חברתו לחיים עם ילדיו. בתמונה הזאת הבת החמודה עושה צ'יזזזז למצלמה, אבל מי שיתפוס את כל הפוקוס בהמשך הערב, הוא הבן של נייג'ל שהרקיד את השחקנים בחדר ההלבשה.

שייך לנייג'ל האסלביינק | צילום: מרטין גודטאמק

צילום: פרטי

ואם כבר האסיילבנק, נספר לכם שכמו תמיד, הפרס לשחקן המצטיין היה תמונה עם פרוספר מ"פיצה מרכזית" שממשיך לפנק, לפנק, לפנק.

ואם כבר פרוספר, אז מגיע לו פרגון ענק על תרומת סופגניות, מגשי פיצות וטרופיות לילדים בסיכון. "בהחלט ראו את האור בעיני הילדים", הודה לו הצוות החינוכי של המקום.

עוד משפחה לתפארת שנראה בשבת באצטדיון 'טרנר' היא משפחת סאבו. אמנם לקשר הרכש מירושלים היה משחק פחות טוב, אבל אין כמו חיבוק נשיקה מהאישה אליקסה והבן החמוד כדי לשוב ולהתרכז במשחק הבא. סתם שתדעו אגב, את משחק הגביע הוא יחמיץ בגלל כרטיסים צהובים, אבל מול מכבי תל אביב כבר נראה אותו בחזרה…

משפחת סאבו | צילום: מרטין גודטאמק

ביציע אחרון ודי: לא רחוק מהם, ישבה לה מעריצה אלמונית של ג'ון אוגו, שגם לבשה חולצה עם הסיפרה שלו. לשאלתינו מי הבחורה, ענו כמה שחקנים שהם חושבים ש"היא אחותו, אבל לא בטוח". כל היודע פרטים, מוזמן לספר לנו עד המדור הבא…

ואם כבר אוגו, הנה בשורה שהוא דווקא פחות יאהב. מסתבר שחברת אל על תארח בטיסה מיוחדת את ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' יחד עם ילדים מהעיר והפועל באר שבע. החברה חונכת את מטוס "באר שבע", הדרימליינר השביעי של החברה ואנחנו מנחשים שפחד הטיסות של הניגרי יגרום לו לוותר על החוויה…

דרימליינר "באר שבע". "אל על" | צילום: יוחאי מוסי

ערב יום רביעי, פאב "55" בישפרו פלאנט באר שבע. 55 אוהדים מאושרים, מתקבצים להם יחדיו כדי לזכות בהזדמנות לשבת על בירה עם המאמן ברק בכר. אז הם שתו בירה ועוד אחת ועוד אחת, והוא שתה חצי בירה – אבל החוויה הייתה גם הייתה.

בכר עבר בין שולחן לשולחן, כמו בספידדייטינג, ענה בסבלנות על כל שאלה (של האוהדים, לא של העיתונאים) וסיפק סלפי לכל דורש. ברקע אגב, שידרו את המשחק של מכבי תל אביב (בכדורסל). טוב, לא כולם מושלמים…

על בירה עם בכר | צילום: מירן שפילברג

אחרון חביב, אבל מיוחד. יום רביעי בערב, שעת לילה מאוחרת והשעון כמעט מראה חצות. הסיבה הלא רישמית, הכתב שי מוגילבסקי חוגג יום הולדת וצריך לסמן וי ולהגיד מזל"ט. הסיבה הרישמית, מקליטים את הפודקאסט היחיד שעוסק בהפועל באר שבע והספורט המקומי והפאנליסט משה ניר התלבש חגיגית לאירוע. כי מי לא אוהב את מיקי מאוס…

משה ניר בפיג'מה חגיגית | צילום: יניב סול

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה