רכילות ולילה

חופשי על הבר | בר זגורי

רכילות ולילה18 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

השבוע נציג לכם את בר זגורי בן 23 מבר הזאלמה - אכבר קוקטייל בר

חופשי על הבר | בר זגורי
בר זגורי | צילום: אדי גוריאנסקי 

זגורי הוא ברמן "צעיר" עם ותק של שמונה חודשים על הבר. אל הבר הוא הגיע עקב מטרה שהציב לעצמו וגילה עולם שלם. "העבודה כברמן התחילה כעוד מטרה שהצבתי לעצמי בחיים, לעשות קורס ברמנים", הוא מספר ומוסיף: "עם הזמן בזאלמה, נחשפתי לעולם ענק ומגוון של קולינריה נוזלית ויצירתיות, תחרויות בין לאומיות, מסורת והיסטוריה. להיות חלק מהזאלמה זו עבודה במשרה מלאה מבחינתי, כך שחוץ מלברמן אני מתפקד כ-bar back של הזאלמה. כלומר, אחראי על ההכנות הרלוונטיות לגזרת הבר, בין היתר קישוטים מיוחדים והמעניין שבניהם זה הכנת בלוקי הקרח המיוחדים".

זגורי מספר כי כאשר נכנס אל מאחורי הבר, הבין כי מדובר בתחום גדול הרבה יותר: "לרגע לא חשבתי שהתחום ישאב אותי אליו כל כך חזק, אבל עם הזמן למדתי כמות נכבדת של קוקטיילים, רקע ובסיס, על אלכוהול וסוגיו, שירותיות ואירוח ברמה הכי גבוהה. אני עדיין בתחילת דרכי, אבל תשמעו עליי עוד הרבה", הוא אומר בביטחון.

מקרה מביך שקרה לך על הבר.

"שיתפתי אורח בהכנת המשקה שלו בזמן השיא של הערב והבר מלא, ובקשתי ממנו אם ירצה לשקשק ביחד איתי את הקוקטיילים, מכיוון שסיפר לי שגם הוא ברמן בעיסוקו. שניות ספורות לאחר מכן השייקר נפתח על האורח והרטיב אותו כליל".

מה אתה אוהב לשתות?

"טקילה היא הספיריט האהוב עליי. ההקוקטייל המועדף הוא הנגרוני".

מה תמליץ לבליין לשתות על הבר?

"ההמלצה שלי לכל בליין על הבר זה להגיע עם ראש פתוח, לכל מקום ולכל ברמן יש את הצורת אירוח והחוויה שלו, ובפרט בזאלמה, יש שיתחברו יותר ויש שיתחברו פחות, הנקודה היא תמיד לנסות דברים חדשים כי יש מאחורי הבר עולם שלא נגמר".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה