רכילות ולילה

ניצחון בריא

רכילות ולילה5 בנובמבר 2018    2 דקות
0

מה הביא את הכוכבים ל"סורוקה"? מי הנינג'ה הבאר שבעי? ומי דואג למלא את הפה של בן שהר, לאחר שהחלוץ דאג לסתום אותו לאחרים?

ניצחון בריא
תמונה קבוצתית עם קודש. הפועל באר שבע בסורוקה | צילום: רחל דוד, סורוקה

שחקני הפועל באר שבע בכדורגל הגיעו בשבוע שעבר לבית החולים סורוקה להתחסן כנגד שפעת, יחד עם עובדי בית החולים, שם הם פגשו את ד"ר שלומי קודש. קודש, מנהל בית החולים למי שלא יודע, ידוע כאוהד שרוף של האדומים.

מתחסנים. הפועל באר שבע | צילום: רחל דוד, סורוקה

אתמול (ראשון) האדומים כבר הראו מול הפועל תל אביב, שלא רק שהם מחוסנים, אלא שגם יש להם חוסן מנטלי, כשחזרו מפיגור אחרי שער עצמי של לואיי טאהא המצוין.

דוגמא אישית. אסי רחמים | צילום: רחל דוד, סורוקה

ואם כבר מדברים על שחקני הפועל באר שבע, הבועטים של אלונה החליטו לרכב על טרנד הנינג'ה שסוחף את ישראל, והגיעו לאחרונה למועדון הכושר של קבוצת הולמס פלייס בעיר, שם הוכן להם מסלול אתגרי במיוחד. המסלול כלל קפיצות, שיווי משקל, הליכת ידיים ואתגרים נוספים. בין השחקנים שהתנסו במסלול: עדן בן בסט, חנן ממן, ג'ון אוגו, מתן אוחיון ולואי טאהא. אם כבר שאלתם, השניים היחידים שהצליחו לעבור את כל המסלול הם עדן בן בסט וברונו מובארק מהנוער…

אוגו נינג'ה | צילום: גיא לוי

נחזור למשחק מול הפועל תל אביב: כוכב המשחק בן שהר, עסוק בזמן האחרון בלהבקיע שערים ולסתום הרבה פיות. מי שדואג למלא את הפיות האלה, זה פרוספר והפיצה שלו. בשביל פרוספר, שהר עדיין הכוכב מספר אחד… ואיזה זמן טוב יותר להצטלם, מזה כששהר עדיין באמבטיית ההתאוששות?!

צילום: פרטי

גם שחקני הפועל באר שבע / בני שמעון בכדורסל הגיעו לסורוקה להתחסן כנגד שפעת. המרכז הרפואי מאמץ את שחקני הכדורסל ונותן להם מעטפת וליווי רפואי מלא.

שחקני הכדורסל לפני שהתחסנו | צילום: באדיבות סורוקה

גם בכדורסל השחקנים קיבלו דוגמא אישית מבעל תפקיד בכיר בקבוצה, במקרה שלהם מהבעלים כפיר ארזי.

ארזי מתחסן | באדיבות סורוקה

מורן טרסוב, יוטיוברית, גורו יופי וכוכבת רשת, הגיעה בשלשי האחרון למפגש מעריצים. טרסוב, מחלוצת היוטיוב בישראל ובעלת ערוץ יוטיוב מוביל בתחום הלייף סטייל בארץ, עם למעלה מרבע מיליון עוקבים ברשת, לא הגיעה לבד. היא הגיעה מלווה בבעלה ג'וזף, להצטלם ולפגוש את המעריצים, שמצידם שמחו לראות את הכוכבים במציאות…

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה