רכילות ולילה

מיוזיקלי פלאנט

רכילות ולילה17 באוגוסט 2018    3 דקות
0

מאות בני נוער הגיעו השבוע למפגש מעריצי מועדון מיוזיקלי ב'ישפרו פלאנט' באר שבע

מיוזיקלי פלאנט

אושיית הרשת דניאל בחוס 16, המתחזקת למעלה מ-65 אלף עוקבים במיוזיקלי, הגיעה השבוע למתחם 'ישפרו פלאנט' בבאר שבע למופע מיוזיקלי יחיד מסוגו למועדון המעריצים, יחד עם כוכבות רשת נוספות. יחד איתה הגיעו למפגש אותו יזמה ואירגנה גם כוכבות הרשת מוראל ציקורל, היאנס ברנס, אן בן ציון, שני קולב, שליו צ'יפרוט וקטיה טיחמנוביץ.

 

 

מפגש המעריצים התקיים השבוע במתחם 'ישפרו פלאנט' יחד עם כל כוכבות הרשת הגדולות. במפגש הן העניקו טיפים על הבמה ואף הדגימו לנוכחים הרבים לקהל כיצד עושים סרטון.

קהל עצום של מעריצות הגיע מכל רחבי הארץ להשתתף במפגש הייחודי. דנה לוי אחת המעריצות שהגיעה מאזור המרכז סיפרה כי היא מתרגשת מאוד מהמופע והרגע בו תפגוש באופן אישי את הבנות והוסיפה שהיא הביאה איתה שי קטן.

דניאל בחוס: "אני תמיד שואפת ללמוד יותר על טכניקות במיוזיקלי, להתעדכן תמיד בשירים או בלהיטים חדשים שמושמעים בקרב בני נוער. השאיפה שלי היא לגדול למאות אלפי עוקבים ולהצליח. אני מאוד נהנית מהאהבה והפירגון שאני מקבלת מהעוקבים שלי, נהנית מזה שמזהים אותי ומבקשים להצטלם איתי, הם הכוח שלי. לאחרונה התחלתי לקיים מפגשים בתדירות יותר גבוהה באזור המרכז והדרום, אני מקדמת מוצרים ואני הפרזנטורית של הפיראט האדום באר שבע לקראת החזרה ללימודים ומקיימת סדנאות לקבוצות ילדים בהם אני מלמדת טכניקות יחודיות במיוזיקלי. השאיפה שלי היא לגדול למאות אלפי עוקבים ולהצליח".

מוראל ציקוראל אחת הכוכבות שהשתתפו במפגש סיפרה: "נחשפתי לאפליקציה בחופשת סקי בצרפת דרך חברות. בהתחלה ניסיתי לחקות אותן. לאט לאט פתאום הכל גדל והתעצם ונהיה משהו מטורף! כמו בכל דבר תמיד יהיו תגובות טובות ותגובות רעות, אבל לשמחתי התגובות הטובות והמפרגנות גדולות מהרעות. אני לא מייחסת חשיבות גדולה לתגובות הרעות, שאני רואה שיש כמות גדולה יותר של אנשים שמעריכים ואוהבים את התוכן שלי, פתאום התגובות הרעות נראות קטנות ופחות משמעותיות".

גם שליו צ'יפרוט, בת ה-15 שהחלה את דרכה לפני כשלוש שנים סיפרה: "כשפתחתי את המיוזיקלי לא כל כך הבנתי מה זה, פשוט למדתי את המילים, התנועות והעלתי, אפילו לא ידעתי שמקבלים על זה לייקים. לאט לאט התחלתי להבין יותר והחלום הגדול שלי היה לקבל פיצ'ר".

אן בן ציון הצעירה שבחבורה, רק בת 12 וחצי, התחילה את דרכה עם מיוזיקלי לפני שנתיים וחצי וכבר נחשבת לכוכבת מובילה בתחומה.

 

"בהתחלה זה היה סתם תחביב ולא חשבתי שאתפרסם מזה. המשכתי להעלות סרטונים וזה היה לי ממש כיף אז המשכתי להעלות עוד ועוד סרטונים. השיר הראשון שעשיתי במיוזיקלי היה של ג’סטין ביבר. לא באמת ידעתי את המילים או התנועות אבל עשיתי את זה סתם בשביל הכיף. כעבור זמן החלטתי לקחת את זה קצת יותר ברצינות וחיקיתי בנות מחו"ל שעושות את זה וניסיתי להיות כמוהן. העוקבים עלו וגם הלייקים .כשהתחלתי עם המיוזיקלי וחברים שלי, או אפילו סתם אנשים שאני לא מכירה, ראו שאני מתחילה להתפרסם ושמכירים אותי יותר, היו כמה שצחקו ולא פירגנו, אבל גם היה כאלו שכן פירגנו ותמכו בי. יש גם תגובות רעות לפעמים שבהתחלה הייתי מאוד מתייחסת אליהם, אבל לאט לאט למדתי לא להתייחס ולשים לב לתגובות הטובות. כיום יש לי 305,000 עוקבים במיוזיקלי ו-51,000 עוקבים באינסטגרם".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה