רכילות ולילה

סופר די.ג'יי בפורום

רכילות ולילה6 באפריל 2018    דקה אחת
0

כחלק מחגיגות ה-30, מועדון הפורום מתכונן למגה מסיבה. די ג'יי עופר ניסים מגיע

סופר די.ג'יי בפורום
די.ג'יי עופר ניסים | צילום: אדי גוריאנסקי

ללא ספק אחת ההפקות הגדולות ביותר שנראו בשנים האחרונות.

בשבת הבאה (14.4) החל מ-16:00 ועד חצות, יגיע למועדון אחד הסמלים הכי גדולים ומזוהים עם הקהל של מועדון הפורום – די ג'יי עופר ניסים, לערב חד פעמי בהפקה ארצית שתכלול את כל הצוות הקבוע שלו וגם שידור ישיר ומלא של המופע בעמוד שלו (275k עוקבים) מהאירוע ההיסטרי.

בפורום סיפרו כי המסיבה תתקיים לאחר שנתיים וחצי של ניסיונות ומשא ומתן קשה ביותר, כאשר בשנים האחרונות ניסים כבר לא מופיע בשום מקום בארץ, חוץ מארבע מסיבות ענק (6-9 אלף איש כל פעם) בארץ שהוא הבעלים שלהן: ראש השנה, חנוכה, פורים ומצעד הגאווה.

"הצלחנו לייצר רעידת אדמה במדינה ולהחזיר אותו לאחת הבמות הראשונות שלו אבר". אם בעבר ניסים היה מוכר בעיקר לקהילה הגאה, הוא הפך לקונצנזוס, מדי.ג׳יי שמנגן ניו יורק האוס בספוטים יחסית קטנים, היום הוא חתום על מופעי ענק בהמון במות גדולות ונחשבות בעולם כמו שבוע הגאווה במדריד, מועדון הקווין המפורסם בפאריז, ניו יורק, מיקונוס, ברזיל ואפילו בנקוק.

בשנים האחרונות ניסים גם הפך למפיק על כאשר הוא חתום על להיטי ענק כיוצר ורמיקסר עם שמות כמו ריטה, דנה אינטרנשיונל, מיטל דה רזון, שרית חדד, פט שופ בויז, מישל אובמה, בריטני ספירס, ריהאנה, מדונה ועוד רבים וטובים.

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה