רכילות ולילה

סוליקא VS הפועל באר- שבע

רכילות ולילה10 בפברואר 2018    דקה אחת
0

היה צפוף מאוד ביום א' האחרון במשכן לאמנויות הבמה של באר שבע, בהצגה החגיגית של הלהיט התורן של תאטרון באר שבע – המחזמר "סוליקא"

סוליקא VS הפועל באר- שבע
אורן אהרוני, רוביק דנילוביץ', רעות אלוש ועליזה מנור | צילום: דיאגו מיטלברג

בין האורחים הרבים שהגיעו לפרגן לשחקנים,  למנכ"ל התיאטרון אורן אהרוני ולמנהל האמנותי רפי ניב, היו גם ראש העיר רוביק דנילוביץ', יו"ר אגודת הידידים של התיאטרון עליזה מנור, וחברי אגודת הידידים הנאמנים שמגיעים לכל הצגה: מנכ"לית תיאטרון הפרינג' אפרת זיו אספיס, אנשי העסקים, גבי ואבלין נגר, מאיר וכוכי אלימלך ואמיליה וציון סמדג'ה, אברהם ואתי מימון מתבליני מימון,  ד"ר הילה טהר וד"ר יעל סנה מאוניברסיטת בן גוריון, מנכ"לית נגב מינרלים עופרה חן ועוד ועוד…

בקרב ידידי תיאטרון באר-שבע לא זכורה מלחמה כזאת על כל כיסא פנוי במחזמר ורבים מהם העדיפו להגיע לפרמיירה ולוותר על צפייה במשחק הכדורגל הדרמטי בין הפועל באר-שבע למכבי תל אביב שלמרבה האכזבה הסתיים בהפסד של הפועל באר-שבע.

עוד אורח מוכר מאוד לחברי אגודת הידידים של תיאטרון באר-שבע היה המנכ"ל לשעבר שמוליק יפרח, שמנהל כיום את הקאמרי, ובא לפרגן לחברים. רוביק דנילוביץ', שהוא גם חברו האישי לא התאפק ושלח עקיצה לשמוליק: "שבא אלינו מהקאמרי כדי לפרגן לתיאטרון הכי טוב בארץ"…

התרגשות מיוחדת הייתה לחברי אגודת הידידים של התיאטרון בגלל יו"ר אגודת הידידים עליזה מנור שלה הייתה סיבה אישית מיוחדת להתרגשות. שכן בתה, ספיר, שיחקה במחזמר בתפקיד חברתה של סוליקא וזכתה למחמאות על משחקה.

רעות ואביב אלוש

רעות ואביב אלוש

מי שהמתינו לרעות אלוש, כוכבת המחזמר, היו כל בני משפחתה בהרכב מלא ובמיוחד האח המפורסם יותר אביב אלוש.

גם נסרין קדרי שכיכבה במחזמר זכתה לחיבוקים ולבקשות סלפי בלתי פוסקות  מהקהל לאחר ההצגה, שלא הפסיקו להריע לשירתה רבת העוצמה.

עופרה חן הילה טהר אייל שיינר נסרין קדרי מאיר אלימלך ואורן אהרוני

עופרה חן, הילה טהר, אייל שיינר, נסרין קדרי, מאיר אלימלך ואורן אהרוני

קבלו את שיר הנושא של המחזמר

 

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה