תרבות ופנאי

מיליון וחצי עוקבים לא טועים

תרבות ופנאי31 ביולי 2018    4 דקות
0

מיוזקלי, האפליקציה החמה ביותר בקרב הצעירים, מגיעה לבאר שבע ובגדול, במפגש מעריצים שיתקיים ב"ישפרו פלאנט", עם כמה מכוכבות הרשת הגדולות בתחום, להן יש ביחד כמיליון וחצי עוקבים

מיליון וחצי עוקבים לא טועים
מיוזיקלי | צילום: יח"צ

בשנת 2014 הושקה אפליקציית מיוזיקלי, ומאז מיליוני מעריצים, רובם בני נוער, לא מפסיקים לצלם את עצמם עושים סרטוני ליפסינק. מדובר בסרטונים של כ-15 שניות, אבל מסתבר שאלו הן 15 שניות של עולם ומלואו ומי שיודעת לנצל אותן כמו שצריך, יכולה להפוך לכוכבת רשת. תשאלו את דניאל בחוס בת ה-16 מבאר שבע, שתקיים בקרוב מפגש מעריצים ולא סתם מפגש, אלא מפגש שמאחד כמה מכוכבות הרשת הגדולות בתחום, להן יש ביחד כמיליון וחצי עוקבים.

כוכבי רשת

אושיית הרשת דניאל בחוס, המתחזקת כ-61 אלף עוקבים במיוזיקלי, כבר ערכה מספר מפגשים למעריצים שלה, אבל הפעם מדובר במופע מיוזיקלי יחיד מסוגו למועדון המעריצים, יחד עם כוכבות רשת נוספות כגון מוראל ציקורל, היאנס ברנס, אן בן ציון, שני קולב, שליו צ'יפרוט, ליאן טוב וקטיה טיחמנוביץ'.

בחוס הבאר שבעית החלה להתפרסם לפני כשנתיים, אחרי שנחשפה לסרטוני מיוזיקלי באינסטגרם וכבר אז גילה "שבע" את הפוטנציאל שלה, כשהיו לה כ-15 אלף עוקבים בלבד. "אתה מרגיש יותר חופשי עם עצמך, יותר פתוח וזה נותן לך הרבה ביטחון", סיפרה בזמנו המיוזרית הצעירה. "מעבר לזה שזה גם כיף גדול", לדבריה, "האפליקציה נותנת לך להראות לאנשים מי אתה ולהביע את עצמך".

מאז, היא בנתה קהל מעריצים עצום, ומוזמנת לאירועים רבים בכל הארץ, כשמדדי הצפייה בסרטונים שלה נמצאים בעלייה מתמדת.

דניאל לא לבד, וסוכנויות פרסום רבות כבר הבינו שאפשר למנף את האפליקציה לצרכי פרסום לבני נוער כגון קידום הופעות, מותגים, חנויות וכו'. והם גם משלמים על זה. בעבר כבר סיפרנו לכם שסוכנות 'טינק' למשל, השתמשה באפליקציה ובכוכבות הרשת שלה לקידום ההופעה של הזמר ג'סטין ביבר בארץ. לבחוס שלנו, יש כבר ליין מחברות שהיא מוכרת, כשגם על מפגשי מעריצים אפשר להרוויח לא מעט דמי כיס.

"עכשיו יש לי 60 אלף עוקבים וגם נבחרתי להיות הפרזנטורית של "הפיראט האדום" בבאר שבע לקראת החזרה לבית הספר", דניאל מעדכנת. "עשיתי כבר מפגשי מעריצים בשרונה ובגרנד קניון ועניין המיוזיקלי רק הלך והתפתח". לכל מפגש כזה הגיעו כ-400 איש.

דניאל בחוס | צילום: יח"צ

חוויה חד פעמית

כעת פניה למפגש הגדול והמיוחד מכולם, בו היא חולקת את במת המיוזיקלי עם חברותיה הטובות והמוכשרות, כאמור בנות 15 בלבד, אבל עם מיליוני מעריצים ומעריצות.

"אספתי בנות מרחבי הארץ, ואמרתי להם שנעשה פה מפגש ב'ישפרו פלאנט'", מספרת בחוס ומוסיפה: "זה הולך להיות מפגש גדול מאוד וחוויה חד פעמית. אני עושה את זה עוד מעט כשלוש שנים וזה לא פשוט לחדש ולהיות מקורית, אבל אני עושה את זה. כולנו עושות סרטונים מקוריים ויש אנשים פה בדרום שרגילים לראות את הבנות רק במיוזיקלי. זה יהיה מיוחד עבורם לראות אותן פנים מול פנים".

שליו צ'יפרוט (15) מבת ים, שמתחזקת כמאתיים אלף עוקבים במיוזיקלי ותשתתף במפגש, כבר מתרגשת. "דניאל פנתה אלי ושאלה אותי אם אני רוצה לקחת חלק במפגש מעריצים שיתקיים בבאר שבע וזה היה ברור לי שכן, שזה יהיה כיף", היא אומרת. "זה יהיה מיוחד להיות ביחד עם כל כוכבות המיוזיקלי בערב אחד ואני מקווה שיגיעו מלא ילדים ויודעת שיהיה מוצלח מאוד".

שליו צ'יפרוט | צילום: יח"צ

לדבריה, "זה מרגש וכיף לדעת שמעריצים ואוהבים אותי, אני לא רגילה לזה וזה לא מובן מאליו. אני מזמינה את כולם להגיע, יהיה ממש כיף לראות את כולם שוב".

גם שני קולב (15) מראשון לציון שמביאה איתה כ-300 אלף עוקבים, לא יכולה לחכות ל-12.8. "כשדניאל סיפרה לי שיש את המפגש הגדול הזה בבאר שבע, ברור שהסכמתי ואני מאוד מחכה לזה", היא אומרת. "אני מקווה שכולם יגיעו ומקווה שנספיק להצטלם עם כולם. זה לא מובן מאליו והכי לא ציפיתי לזה, אבל זה מרגש שמישהו תופס ממך ורוצה שתהיה דמות לחיקוי שלו. אני מאוד מצפה לראות את כולם", אומרת שני. "זה מפגש מיוחד ולא כל יום רואים שמונה כוכבות רשת שמגיעות מכל הארץ. זה יהיה מפגש חד פעמי עם המון הפתעות, ואני שולחת לכולן המון נשיקות".

דניאל בחוס: "אנחנו נדריך איך ליצור סרטונים מקוריים וניתן טיפים למיוזיקלי ויהיו בנות שיעלו איתנו על הבמה ונצלם סרטונים ביחד. אני מאוד מתרגשת לקראת המפגש כי לא יוצא לי לראות את הבנות האלה כל יום וגם כי זה כיף לקבל את האהבה הזו מהילדים שמעריכים את העבודה הקשה שלך במיוזיקלי. אני מחכה למפגש בקוצר רוח ואני מזמינה את כולן להגיע למפגש מיוזיקלי חד פעמי".

מפגש המעריצים יתקיים ב-12.8, בשעה 17:30, במתחם 'ישפרו פלאנט' באר שבע. במפגש יעניקו  טיפים על הבמה וידגימו לקהל כיצד עושים סרטון ובסוף גם יתאפשר זמן לשאול שאלות ולהצטלם עם הכוכבות הצעירות.

שני קולב | צילום: יח"צ

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה