תרבות ופנאי

"ליצור חיים משמעותיים, בריאים, מאושרים ושמחים"

תרבות ופנאי4 ביוני 2018    דקה אחת
0

"האם אנחנו יודעים באמת מה אנחנו רוצים? מה מיוחד בחיים שכל אחד ספציפי רוצה? והכי חשוב, זה איך ליצור את זה?", מיכל צפיר תענה לכם

"ליצור חיים משמעותיים, בריאים, מאושרים ושמחים"

מיכל צפיר מגיעה ליס פלאנט באר שבע כדי "ליצור את החיים שאתם רוצים", ההרצאה המצליחה שלה, בה היא תתמקד בניהול אורח חיים בריא, כאמצעי ליצירת חיים עם יותר משמעות, אהבה עצמית ושמחה.

 

"אני תמיד נהנית להגיע דרומה, תמיד אהבתי את זה", מספרת צפיר ל"שבע". "הצגות ילדים, בשירות הצבאי, בתיאטרון וכמובן להרצות. הפעם אני מגיעה עם הרצאה שנקראת 'ליצור את החיים שאנחנו רוצים'. זאת אומרת, האם אנחנו יודעים באמת מה אנחנו רוצים? מה מיוחד בחיים שכל אחד ספציפי רוצה, כי לא כולם רוצים לחיות את אותם חיים והכי חשוב, זה איך ליצור את זה? הדגש הוא שאפשר ליצור חיים משמעותיים, בריאים, מאושרים ושמחים, בכל גיל ובכל מצב כלכלי".

צפיר מוסיפה: "אני מתכוונת בפן המנטאלי והבריאותי. בחיים האלה אנחנו זזים, אנחנו מרגישים, אנחנו גם אוכלים וזה הדלק להפעיל את הגוף, אבל זה חלק קטן מהיום. מה קורה בשאר הזמן? אנחנו נדבר על הפן הזה, על מערכות יחסים, במשפחה, עם בן הזוג ובעבודה. למצוא את התשוקה הזאת כשקמים בבוקר. איכות החיים מושפעת מהמצב הבריאותי, אבל איכות החיים יכולה להיות שונה בין שני אנשים בריאים באותו גיל ושמשתכרים אותו שכר. איכות החיים זה משהו שתלוי בנו ואם נדע לנהל זאת נכון, נרוויח את הבריאות, השמחה והמשמעות".

תתני לנו ספוילר בבקשה, איזה אדם ייצא מההרצאה שלך?

"אדם הרבה יותר מחוזק, במובן שהוא יבין שלא משנה כמה כסף יש לו בבנק, הוא בן אדם מאוד עשיר ומרובה נכסים".

ישפרו פלאנט באר שבע. 5.6, 20:00.

• לרכישת כרטיסים>> bit.ly/2GFlxr5

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אין לנו ארץ אחרת

רשת FRIENDS יוצאת בסדרת מופעים בסימן אחדות ותקומה

תרבות ופנאי1 במאי 2024    3 דקות
0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה