תרבות ופנאי

פסטיבל בירה מקומית

תרבות ופנאי3 ביוני 2018    דקה אחת
0

בשישי (8.6) יתקיים בכפר הסטודנטים איילים - אשלים פסטיבל בירה מיוחד, יוזמה של סטודנטים מעמותת איילים בכפר אשר יניחו את חומרי הלימוד בצד ויארחו פסטיבל בירה ייחודי בנגב,  שיהיה פתוח לקהל הרחב

פסטיבל בירה מקומית
צילום אילוסטרציה: יח"צ גולדסטאר

לפסטיבל יגיעו מבשלות בירה מקומיות מאזור הנגב אשר יגישו מגוון רחב של בירות ומשקאות. לא פחות מ-20 סוגי בירות שונות, כולן פרי תוצרת הנגב יציגו את הבירות שלהן, חלקן בירות זוכות פרסים. בירות של מבשלות דוגמת מבשלת תוג, מבשלת גלנץ מירוחם, באסטרס, קוקה מבאר שבע ועוד. לאירוע יגיעו גם עסקים מקומיים מרחבי הנגב שיפתחו דוכנים וימכרו תוצרת מקומית – שמן זית, בגדי וינטג׳, תכשיטים, ממרחי בוטיק וכו׳.

מאיה מזרחי, מובילת כפר איילים – אשלים ומיוזמות הפסטיבל סיפרה: “עמותת איילים מאפשרת לסטודנטים לחלום וליזום בענק, ואין מקום טוב ליזמות מאשר הנגב. ניסינו לחשוב מה יש במרכז הארץ שעדיין אין בנגב ומושך קהל מכל הארץ? פסטיבל בירה. החלטנו לשתף פעולה עם עסקים מקומיים ומבשלות בירה מהאזור, ולהפיק בנגב אירוע גדול ומיוחד ועדיין עם טעם מקומי-ישראלי. אנחנו שמחים שהכפר מהווה חלק מרכזי בחיי הקהילה המקומית ותמיד חושבים על דרכים חדשות ולחשוף את היופי שבנגב".

ואם דאגתם, אז כמובן שלצד הבירה נקבל גם הופעה טובה. להקת full trunk תגיע עם המופע האנרגטי שלהם, עם הגרוב והקצב הייחודי שלהם, שבתוספת לתפאורה מרהיבה של כפר אשלים וכמובן הבירה שתזרום כמו מים, תיצור יופי של פסטיבל.

8.6, בין השעות 11:00- 17:00.

פול טראנק | צילום: יח"צ

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה