עסקים וכלכלה

דלתות אלון פתחה סניף חדש בבאר שבע

עסקים וכלכלה17 ביוני 2020    דקה אחת
0

באירוע ההשקה נכחו אדריכלים, מעצבים ומובילי דעת קהל בתחום

דלתות אלון פתחה סניף חדש בבאר שבע

דלתות אלון יבואנית  דלתות פנים הגדולה בישראל ערכה פתיחה לסניף החדש שלהם בבאר שבע. באירוע נכחו אדריכלים, מעצבים ומובילי דעה בתחום.

קביעת המזוזה בסניף החדש נעשתה ע"י רב מכובד תושב באר שבע. דלתות אלון היא רשת דלתות הפנים הגדולה בישראל ומונה 20 סניפים בפריסה ארצית. הרשת פתחה את סניפה הראשון בבאר שבע לפני 4 שנים ועד כה העניקה שירות לאלפי לקוחות מרוצים באזור. דלתות אלון מייבאת דלתות פנים מעוצבות מהמפעלים המובילים בעולם, ומשווקת מגוון רחב של סוגי דלתות פנים ודלתות חוץ. דלתות אלון יבואנית בלעדית של סדרת DOLPHIN PREMIUM (דולפין פרמיום) בעלת 100% עמידות למים וטרמיטים, כל הכנף כולל המשקופים עם 7 שנים אחריות (ללא הגבלת סנטימטרים). לדלתות אלון צוות נגרים מקצועי אשר מבצע שינויים ועיצובים בדלת עפ"י בקשת הלקוח.

העיצובים באים לידי ביטוי בזיגוג, חריטה בצבע, פסי ניקל, מידות מיוחדות וגימור צבע בתנור. בדלתות אלון צוות מקצועי בעל ניסיון רב שעומד לרשות הלקוחות בכל אחד מן הסניפים ומבטיח חווית קנייה ומוצר איכותי בגימור מושלם. חברת דלתות אלון היא החברה המובילה בישראל לייבוא ושיווק דלתות פנים ופונה לכל סוגי הלקוחות – מהלקוח הפרטי, אדריכלים מעצבי פנים ועד לקבלני בניין הגדולים בישראל.

בדלתות אלון מזמינים אותכם להנות ממגוון המוצרים במחירים חסרי תקדים לרגל הפתיחה.

רחוב יוסף הבורסקאי 1 (בניין כלי זמר) באר שבע 08-642-11-66

ניתן להתרשם באתר האינטרנט WWW.ALONDOORS.CO.IL

או חייגו – 1700-700-114

יועצת דלתות ומעצבת-  0523-444497

צפו בקביעת המזוזה בסניף החדש : 

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

כל מה שכחול-לבן ובזול תמצאו ב-!BOOOM

בואו נקשט את המרפסות והמכוניות, הגינות והחצרות בדגלי ישראל, ונציין את יום עצמאותנו ה-76 עם רעשנים, פטישי פלסטיק, משקפיים ושרשראות, בתקווה שעד החג, יחזרו כל חטופינו הביתה

עסקים וכלכלה1 במאי 2024    דקה אחת
0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות

כתיבת תגובה