עסקים וכלכלה

Top Beauty avenue, פינת קניון הנגב

עסקים וכלכלה5 ביוני 2018    דקה אחת
0

מנכ"ל הקניון: "אני מזמין את כל תושבי האזור להגיע ולהתרשם ממתחמים חווייתיים וייחודיים של ביוטי"

Top Beauty avenue, פינת קניון הנגב
מנכ"ל קניון עזריאלי שחר טביב הנגב ומנכ"ל סופר פארם ניצן לביא | צילום: אביב חופי

סופר-פארם בשיתוף קניוני עזריאלי השיקו את Top Beauty avenue אשר מגיע בין התאריכים 10.6-15.6 לקניון עזריאלי הנגב. מדובר במתחמי איפור וטיפוח בשישה קניונים בהם יוכלו הלקוחות בכל הארץ ליהנות מאיפור של מאפרים מקצועיים, להתנסות במוצרים חדשים ועוד.

לצד המוצרים והחידושים של מותגי היופי המובילים אשר יוצעו למכירה במתחמים בקניון, מציע Top Beauty avenue עולם תוכן וחוויות עשיר. בכל יום יתארחו במתחמים אנשי מקצוע מובילים מתחומי האיפור, גבות והשיער, שיעניקו הדרכות וטיפים לקהל הלקוחות במגוון נושאי ביוטי.

אירוע השקה מיוחד נערך בקניון איילון והמוזמנים נהנו מהדרכות וטיפים על הטרנדים החמים ביותר באיפור ובעיצוב גבות, מאת דורית גבות, שלי גפני , עידו רפאל, קרן שחם ועוד.

שחר טביב, מנכ"ל קניון עזריאלי הנגב: "אנו שמחים על הגעתם של דוכני TOP BEAUTY AVENUE וצירופם בשבוע הקרוב לתמהיל השירותים של הקניון. אני מזמין את כל תושבי האזור להגיע ולהתרשם ממתחמים חווייתיים וייחודיים של ביוטי".

יצחק סער, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של קניוני עזריאלי: "אנו מברכים על החיבור עם רשת סופר-פארם ועל אירוע ה- Top Beauty avenue. חיבור זה מביא איתו משב רוח רענן ללקוחותינו אשר יוכלו ליהנות ממתחמי קוסמטיקה וחווית ביוטי ייחודית. קניוני עזריאלי פועלים ויוזמים כל העת פעילויות מעניינות וחדשניות אשר נועדו להעצים את חווית הבילוי לכל המשפחה".

מההשקה: (מימין לשמאל) טל מן, עדן פינס ושלי גפני | צילום: רפי דלויה

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה