ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

מכבי ישראל עם ספורטאי הדרום

ספורט2 בנובמבר 2023    2 דקות
0

מרכז מכבי העניק עשרות טאבלטים וטלפונים לילדי מחלקת הנוער של מכבי אשקלון בכדורגל, תרומת בני הזוג דיאנה ואלכס קליינר, באמצעות אריק בנאדו ורפי ג'יבלי. מני יאסו, יו"ר מכבי אשקלון: "תודה על שאתם לא שוכחים אותנו לרגע"

מכבי ישראל עם ספורטאי הדרום
ראשי מכבי ישראל עם נציגות מכבי אשקלון | צילום ועריכה: אלון סגל (מכבי ישראל)

מכבי ישראל העניק היום עשרות רבות של טאבלטים וטלפונים ניידים לילדי מחלקת הנוער של מכבי אשקלון בכדורגל, ובשבוע הבא תוענק כמות דומה לילדי מחלקת הנוער של מכבי שדרות. למיזם המרגש נתרמו ותרמו בני הזוג דיאנה ואלכס קליינר, באמצעות שחקן העבר והמאמן אריק בנאדו ורפי ג'יבלי. בסה"כ מכבי ישראל גייס כ-160 מכשירים למען ילדי הדרום.

נציגות שחקנים של מכבי אשקלון, בראשות היו"ר מני יאסו, התארחה היום ב'בית מכבי' בכפר המכביה – וזכתה ליום שכולו חוויה. לצד הענקה שבוצעה ע"י יו"ר מכבי ישראל אופיר פז פינס, המנכ"ל נאור גלילי והסמנכ"לית לירון כהן, הילדים זכו לפעילות אינטראקטיבית במוזיאון הספורט היהודי העולמי – ולחיבוק ולתמיכה.

"אנחנו שמחים ומתרגשים לארח אתכם בימים קשים אלו, וליבנו איתכם בכל מה שאתם עוברים דקה-דקה בעיר. אנחנו דואגים וחרדים לשלומכם", אמר המנכ"ל גלילי, שהוביל את המהלך. "מכבי ישראל ארגון הספורט הגדול בישראל, ואנחנו נמשיך לפעול על מנת שתוכלו גם לחזור לפעילות מלאה ולשחק. במהלך המלחמה סייענו, גם באמצעות אגודות מכבי, לפעילויות למפונים מהעוטף ומהדרום. יש לנו זכות להעניק לכם את הטאבלטים והטלפונים, ולומר תודה גדולה לזוג דיאנה ואלכס קליינר, שתורמים באופן נכבד לפעילות בישראל. היה חשוב להם שתקבלו את התשורה. אנחנו מודים מקרב לב לאריק בנאדו שנרתם, וסייע יחד עם רפי ג'יבלי. תודה שהגעתם, ושמרו על עצמכם".

יו"ר מכבי ישראל, אופיר פז פינס: "משמח לראות אתכם פה. אנחנו חושבים עליכם, ונמצאים בקשר אינטנסיבי לאורך התקופה עם המועדון, ועם מועדונים נוספים בדרום ובצפון – ומנסים לעזור. הצלחנו לגייס תרומה שהיא כולה עבורכם ועבור החבר'ה היקרים משדרות כדי לעזור לכם לעבור את הימים הזו. אנחנו עובדים בשבילכם גם לגבי ציוד נוסף שיגיע, שתוכלו להנעים לכם את הזמן. חלק מכם הגיע מאשקלון, חלק ממקומות שהתפניתם מהם לצורך הפוגה. מקווה שתוכלו לחזור לשחק כמה שיותר מהר, ולעשות את מה שאתם אוהבים. שיהיה לכם בהצלחה וכל טוב".

יו"ר מכבי אשקלון, מני יאסו: "זה לא סוד שמכבי ישראל מהווה בית חם ועוטף עבורנו במכבי אשקלון. יש לכם חלק בהקמת מכבי אשקלון, ותודה על שאתם לא שוכחים אותנו לרגע. תודה רבה, לאופיר, לנאור, ללירון, ולכל צוות מכבי ישראל. זה מרגש מאוד".

בנוסף לכך, מכבי ישראל קיים בשבועיים האחרונים סדרה של סדנאות והרצאות במגוון תחומים, בהם השתתפו מאות רבות של ספורטאים צעירים מאגודות מכבי בדרום ובצפון. הרצאות שהועברו ע"י אדם ברוטמן כוכב נינג'ה ישראל, כדורגל העבר והמנטור המנטלי ז'אן טלסניקוב, התזונאית רקפת אריאלי, אהרון ארזני (קרב מגע), יהב כלפון (עזרה ראשונה מצילה חיים), הפסיכולוג יאיר פיינגולד, מיה קרמר שהובילה סדנת מדיטציה – ובשבוע הבא יתקיימו הרצאות נוספות בהן של אריק זאבי ("לנצח בקרבות היומיום"), של עמית מך ("הרגלי חיים ליצירת חוסן מנטלי לספורטאים"), וככל הנראה גם של נועם גרשוני.

כתבות נוספות

0

ההגנה הכי טובה זו ההתקפה – גרסת...

בגיל 35, המגן השמאלי של הפועל באר שבע הפך לאחד השחקנים הכי חשובים במערך של אליניב ברדה. המספרים, התפקוד החדש, העליות והירידות. האם הפועל באר שבע חייבת את לופז גם בעונה הבאה?

ספורט10 במאי 2024    10 דקות
0

שכחו את קריית אתא

גם רוטציה קצרה אצל גיא גודס (בלית ברירה) הספיקה כדי לנצח את הרוטציה הקצרה של אורן אהרוני (מבחירה). בסיום 93:89, כשהאדומים מהדרום כבר הוליכו 64:72 ברבע האחרון. דאבל-דאבל לקריס בנקסטון, שראה עם חבריו את מרקוס בינגהם החיפאי שבר את שיא כל הזמנים בריבאונדים (27). בחמישי: חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל ירושלים

ספורט7 במאי 2024    2 דקות

כתיבת תגובה