ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

גלגל הצלה לחלון ההעברות

ספורט6 בינואר 2019    18 דקות
0

בשלוש העונות הקודמות, חלון ההעברות של ינואר היה אמור להבטיח עוד אליפות להפועל באר שבע. העונה, במקום "ללכת לים" כבר בדצמבר, ינואר אמור להיות בשביל האלופה היוצאת, החודש שבו תיקבע זהותה בעונה הבאה. אז מי יצטרף לטאפוקו?

גלגל הצלה לחלון ההעברות

"קחו מצופים מכבי, מסוכן עכשיו בים", נכתב בשלט שהונף באצטדיון 'טרנר' ב-12 במאי 2018. היה זה בהפסד הראשון אי פעם במשחק ליגה באצטדיון החדש, 1:0 למכבי תל אביב. לאוהדים שזרקו אז מצופים לדשא, לא היה אכפת מההפסד; הם חגגו אליפות שלישית ברציפות. גם הם לא ידעו אז, שקצת יותר משנה אחרי זה, מכבי תל אביב תביס את קבוצתם בנתניה, ותשלח אותה לים, כבר בדצמבר.

"מסוכן שם בים". השלט של אוהדי הפועל באר שבע לאוהדי מכבי תל אביב | צילום: מאיר אבן חיים

"הלוואי שהעונה הייתה משעממת", צחק המאמן ברק בכר, בסיום העונה, כשהתפנה לסבב ראיונות, בסגנון ספיד דייטינג. "היא הייתה הכי לא משעממת שיש, עם כל מה שעברנו", אמר.

מראיין אחרי מראיין, כלי תקשורת אחד אחרי השני. כולם שאלו אותו על העונה שעברה, פרשת שיר צדק והקשיים שעברו בדרך לאליפות. אנחנו גם תהינו לגבי העונה הבאה. הרי, "פעם שלישית גלידה" זה יפה, אבל לכל גלידה יש גם תאריך תפוגה. ולגלידה של בכר, זאת עונת 2018/19 והגיע הזמן לטמים חדשים.

"המאמן האגדי בלה גוטמן, אמר פעם שלקבוצה אלופה יש מחזור חיים של שלוש שנים, ואז צריך להחליף את כל הבסיס או את המאמן, כדי להצליח", הזכרנו לבכר, שהיה מודע לתאוריית הכדורגל של גוטמן. "שלחו לי את זה, וקראתי", הוא ענה בזמנו, אך גם ציין, ש"תמיד יש יוצא מן הכלל".

בכר סיפר שהוא תמיד חושב לטווח הארוך, והוסיף: "אנחנו כמועדון דואגים כל הזמן לשנות ולרענן, אם זה תוך כדי תנועה ואם זה בסוף העונה. בסופו של דבר, ברור לנו שצריך לחדש, ויש צורך בריענון, השאלה איך, מתי ומה".

כעת, ניצבות בפני הפועל באר שבע, אלונה ברקת וברק בכר שתי אופציות: הראשונה, ללכת לים מוקדם. מאחר וחורף עכשיו, "מסוכן עכשיו בים", כמו שכתבו האוהדים. השנייה, ללכת לשוק העברות, אך הפעם לא לבחור את המלפפונים הכי יפים בבאסטה, אלא את אלה שהכי מתאימים למתכון של האלופה היוצאת. לבנות עכשיו את העונה הבאה. רכש אחד כבר יש, קווין טאפוקו מבאר שבע.

ברק בכר בסיום העונה שעברה

עכשיו, היום…

בקיץ האחרון, לא רק שבהפועל באר שבע ידעו שצריך לעשות מהפכה בסגל, אלא עשו אותה, ובגדול. חן עזרא, עדן בן בסט, ז'וליאן סטו, שמואל שיימן, יאניס אנסטיס הגיעו, ואפילו שיר צדק שחזר מהשעיה ארוכה, סומן כסוג של חיזוק לעונה הנוכחית. לכל אלה, הצטרף גם מיחאי קורהוט, שכבר לא היה בתוכניות, אך הוחזר בעקבות פציעתו של אורן ביטון.

"יש פה מערכת מספיק חכמה, שיודעת מה צריך לעשות, ואנחנו נעשה את זה", אמר בכר באותו ראיון, אך המציאות סיפרה סיפור שונה לגמרי. עד כמה המערכת מספיק חכמה? סטו, שיימן ואנסטיס כבר לא במועדון. ומי המועמדים לעזוב בחלון ההעברות הקרוב? עזרא, בן בסט, צדק וקורהוט. אולי גם קבהא, למרות שבעמדה שלו אין לבכר יותר מדיי אופציות.

ז'וליאן סטו (מימין) ויאניס אנסטיס. מפיקים לקחים | צילום: אודי ציטיאט

"עשינו הרבה טעויות, ואנחנו מפיקים לקחים", אמר המנכ"ל אסי רחמים. זה לא נאמר היום, רגע לפני שהחלון הקרוב נפתח, אלא בתום חלון ההעברות של הקיץ, מה שאומר שלא רק שרשימת המתנדנדים מראה שחלון ההעברות הקודם נמחק לגמרי, ולא רק שכל הלקחים נלמדו, אלא שבשביל לחזור ולהילחם על התואר, חלון ההעברות הקרוב הוא לא עוד הזדמנות לתקן את העונה, אלא הזדמנות להתחיל את העונה הבאה. עכשיו, היום, ולא בקיץ 2019. וזה יתרון ענק לעונה הבאה.

בחלון הקרוב, באר שבע צריכה להשתחרר מהשחקנים שכבר לא יהיו אלופים, לא העונה ולא בעונות הבאות. ויש כמה כאלה. כמו כן, היא חייבת להתחזק בשניים או שלושה שחקנים, שיהוו את הבסיס של העונה הבאה, אך כבר העונה יספקו לאלופה את האיזון בקבוצה, שכל כך חסר לה. בקיץ, תהיה לה עוד הזדמנות לתקן, ובינואר הבא חלון ההעברות השלישי, מאז העבירה את השרביט למכבי תל אביב, זו תהיה הזדמנות אחרונה להשלים את הסגל של האלופה לעונה הבאה. הבעיה, מאז שברק בכר הגיע לבירת הנגב, חלון העברות זה לא בדיוק התחום הכי חזק שלו.

ספסל באר שבע. אוגו, ממן, עזרא, קבהא. כמה מהם היו פה בעונה הבאה? | צילום: לירון מולדובן

את השלד לאליפות הראשונה, הרכיב בכלל אלישע לוי, שכנראה מאמן פחות טוב יותר מבכר, אבל בזרים הוא מבין. אובידיו הובאן, ג'ון אוגו, וויליאם סוארס, מאור בוזגלו, מאור מליקסון ואליניב ברדה כיכבו, וטוני וואקמה שכבר היה סגור בקבוצה לפני הגעתו של המאמן, היה שובר השוויון. יש לציין, שהבאתם של מהראן ראדי, שיר צדק, בן שהר ודודו גורש, הייתה בקדנציה של בכר, וזה נזקף לזכותו. בינואר של אותה עונה, הגיעו וובה בראון ומוחמד גאדיר. "השקעה לטווח הארוך", נטען אז בבאר שבע, ובאמת הם היו פה זמן רב יחסית, אך ההשקעה הסתיימה עם שחרור בחינם.

אלונה ברקת והאיש עם השיר היפה בתולדות 'טרנר' – וובה בראון. השקעה שלא השתלמה | צילום: דני מרון

בקיץ 2016, הגיעו מיכאל אוחנה, מיחאי קורהוט, מיגל ויטור ולוסיו מרינאו. ניב זריהן, אמיר חלאיילה ויובל שבתאי הגיעו בחודש ינואר, כמו גם סוארס שחזר לקדנציה שנייה עקב פציעתו של ויטור. לוסיו הושאל לאשדוד כבר אחרי חצי עונה באדום, שבתאי שוחרר בסוף העונה, חלאיילה הושאל לתקופה ארוכה והבלם הפורטוגלי שוב נפצע (ולא פעם האחרונה…). קורהוט לא מצדיק עמדה של זר, וזריהן מראה ניצוצות של כישרון, בעיקר נגד בית"ר ירושלים.

אחד שהצליח לתפוס מקום בהרכב וניב זריהן | צילום: אודי ציטיאט

עונה לאחר מכן, לוסיו משוחרר סופית, ולבירת הנגב מגיעים תומאש פקהארט, איסאק קוואנקה, דן איינבינדר, אורן ביטון, דור אלו, חאתם אלחמיד וגיא מלמד. בינואר, ברק בכר נלחם עם מכבי תל אביב על מרואן קבהא רק כדי שיהיה שחקן ספסל בבאר שבע, מביא את ואדים מנזון שלא נחשב לזר, רק כדי שיהיה קמפיין "תנו למנזון לשחק", ומחתים את חנן ממן, שמביא לו אליפות, אך הופך לשחקן ספסל בסופה. העונה, בנוסף לשמות שצוינו בתחילת הכתבה, שכבר לא איתנו, הגיעו גם דיא סבע ונייג'ל האסלביינק (בעלות של כמעט 4 מיליון יורו), אריק סאבו, אריאל הרוש ואוהד לויטה. אף אחד מהם עדיין לא נחשב להצלחה גדולה.

לסיכום, הרבה שמות נחתו בבירת הנגב מאז שברק בכר לקח פיקוד על הקבוצה, אך את אלה שתקעו יתד בהרכב הראשון ליותר מעונה אחת, או נחשבים להצלחה גדולה, אפשר לספור על כף יד אחת: אורן ביטון, אלחמיד, שהר, ראדי, גורש. גם ממן היה אמור להיות ברשימה הזאת, אך משהו קרה בדרך בדמות צמד שחקני הרכש היקרים: סבע והאסלביינק, שהשאירו אותו על הספסל.

איבד לסבע את המקום בהרכב. ממן | צילום: אודי ציטיאט

געגועים ליואב כץ

נתחיל מחנן ממן; הקשר שהצטיין בעונה שעברה, תמיד היה שחקן עם פוטנציאל גבוה, אך גם כזה שלא ידע להתחרות על מקומו בהרכב. בעוד הוא מצטיין בתחילת העונה, כמעט בכל קבוצה אליה הגיע ככוכב, בהמשך הוא דעך. בהפועל חיפה למשל, הוא היה באנקר, אין תחרות, והיכולת בהתאם. כך גם בבאר שבע בהתחלה ובבית"ר ירושלים ובהפועל תל אביב.

יחד עם זאת, כשהתחרות גוברת, "כנראה שאין לחנן את האופי הזה, להתחרות על מקומו", כפי שאמר בזמנו, גורם בקבוצה. הפנים למטה, שפת הגוף אומרת הכל, והיכולת גם כשהוא מקבל הזדמנות, לא מזכירה את שחקן העונה שעברה. בעוד כשבוע, לא מן הנמנע שנשמע שממן קיבל חנינה מהכלא הזה, שנקרא הספסל של באר שבע, כשאחת החיפאיות תשמח לקלוט אותו. מובן שלא נופתע אם פתאום הוא יככב בקבוצה אחרת. ככה זה בכל קבוצה אצלו, לפחות בהתחלה. שמונה שערים ב-14 הופעות ליגה (12 בהרכב) במדי הפועל באר שבע היו לחנן ממן בעונה שעברה. אפס שערים בתשע הופעות (פעמיים בהרכב בלבד) העונה. בשני המשחקים האחרונים אגב, ממן כלל לא שותף… ממן היה האס של בכר בחלון העברות הקודם. והפעם?

חנן ממן חוגג שער ראשון בבאר שבע

השער הראשון בבאר שבע. חנן ממן | צילום: דני מרון

מצבו של חברו להתקפה עדן בן בסט, שהצטרף אליו העונה, טיפה טוב יותר; הוא לפחות כבש העונה. יחד עם זאת, ממלך השערים של הפועל חיפה בעונה שעברה (12 שערים) ציפו ליותר. הוא פתח את העונה בהרכב, והאופטימיות של אלונה ברקת מהרכש אף סימנה לבן שהר את הדרך החוצה. תשע הופעות ליגה, שש מהן בהרכב, הניבו רק שער אחד לעומת בן שהר שהרשית 7 פעמים, ובישל פעם אחת ב-11 משחקים בהם פתח בהרכב.

למרות שהסוכנת של בן בסט טוענת שהוא מרוצה בבאר שבע ולא שוקל עזיבה, העובדה שהוא לא שיחק בארבעת משחקי הליגה האחרונים, מעידה אחרת. במשחק האחרון, למרות שהייתה צריכה שער מול הקבוצה החלשה מאשדוד, בן בסט אפילו לא נשלח להתחמם…

מרוצה על הספסל? בן בסט עם ממן וזריהן | צילום: אודי ציטיאט

הקורהוט עשה את שלו, אין צדק בכדורגל

חזרתם של מיגל ויטור ואורן ביטון, כמו גם גרף השיפור המרשים של לואיי טאהא וחאתם אלחמיד, טרפה את הקלפים בהגנה. כך יצא, שלמרות ששיר צדק קיבל את ההזדמנות בתחילת העונה ולקברניטי הקבוצה הייתה סבלנות אליו, כיום הוא רק הבלם הרביעי בסגל. מעמדו של צדק שנראה לא טוב מתחילת העונה הידרדר עד כדי כך, שמול מכבי תל אביב הוא שותף רק בסוף המשחק, כשאלחמיד הורחק, ומול אשדוד תפקידו היה רק להוריד עומס ממיגל ויטור.

צדק, אחד הקפטנים להזכירכם, ספג מכה מקצועית קשה עם ההשעיה שלא באשמתו, אך מאז שחזר מתקשה לשחזר את יכולות מלפני הפרשה. לצד טעויות רבות על כר הדשא, יותר מכל, הבלם לא מצליח להתרגל למעמדו החדש, ושחקנים בקבוצה מספרים על "שחקן עצוב", שלא תמיד כיף להתאמן איתו. צדק, שמאז ומתמיד היה יד ימינו של ברק בכר, מבוקש במספר קבוצות, כשמנגד ישנן שמועות על מספר שחקני הגנה, שמועמדים להגיע לבירת הנגב, על תקן בלם מחליף.

מבאנקר בהרכב בליגת האלופות, לבלם רביעי מול אשדוד. צדק | צילום: אודי ציטיאט

לצד צדק, יש את הפצוע התמידי – מיחאי קורהוט. אצל ההונגרי, נראה שמילת המפתח היא יציבות; משחק טוב, ואז שניים פחות טובים, ואז פציעה שמשביתה אותו לכמה משחקים, וחוזר חלילה. לצד היציבות הזאת, בפן השלילי, אפשר לייחס גם את חוסר התרומה שלו בפן ההתקפי מבחינת מספרים והיכולת החלשה בהגנה במשחקים רבים מנגד. לא משהו שבגללו מחזיקים שחקן זר.

יחד עם זאת, את כל זה ידעו בקבוצה, כשהאריכו לו את החוזה בעונה שעברה, רק כדי להעיף אותו בסופה, ולהחזיר אותו אחרי שביטון נפצע. כעת, קורהוט שוב מועמד לסגור מעגל, ואם ביטון יהיה בריא, לא מן הנמנע שהאלופה תפנה משבצת זר.

קורהוט לאן? | צילום: דני מרון

המשפט של זריהן, עזרא כבר לא מוצא חן

מצד אחד, ניב זריהן הפך לפרויקט האישי של ברק בכר. מצד שני, גם לבדיחה בקרב אוהדי הפועל באר שבע ולכדורגלן, שיש לו יותר סיפורים בסטורי, מאשר מספרים על כר הדשא. כוכב במדורי הרכילות המקומיים, עוד פלופ של אלונה ברקת. "באימונים הוא כובש בצרורות", הסביר בכר את ההתעקשות שלו לא מזמן. בבאר שבע הוא רשום על שתיים משלוש ההחמצות הגדולות של העונה עד כה.

לצד משפט מתוקשר בגין הכאת צעירה במועדון, הזיכרון ההוא מפרשת הגזענות ואור אינברום, זריהן לא סיפק לאוהדים יותר מדיי סיבות להריע לו. למערכת "שבע" זכורות שלוש כאלה בלבד, צמד שערים מול בית"ר ירושלים, פעמיים, ובמחזור ה-35 בעונה שעברה, כשהוא היה זה שהוחלף כדי לספק לוואדים מנזון את הופעת הבכורה שלו בקבוצה (אחת מתוך שתי הופעות). זריהן אגב, מעולם לא השלים 90 דקות בהפועל באר שבע, וזה אומר משהו, לא?

המנייה בירידה. ניב זריהן | צילום: עדי אבישי

המנייה בירידה. ניב זריהן | צילום: עדי אבישי

חן עזרא זה כבר סיפור אחר; תגידו מה שתגידו, אבל ניב זריהן מחזיק בשתי אליפויות. אומנם, לא כשחקן מוביל, אבל גם זה משהו שעזרא לא יכול להתהדר בו. הוא תמיד היה שחקן מוביל, כישרון, אבל לא הצליח לקחת את הקבוצות שלו עד הסוף. בהפועל באר שבע, במשחקים האחרונים, הוא אפילו לא בסגל, ורשם העונה רק שלושה משחקים בהרכב ואפס שערים בליגה.

"אני עוד לא יודע, אנחנו צריכים לקחת בקרוב החלטות", אמר ברק בכר בסיום המשחק מול אשדוד באשר לעתידו של עזרא והוסיף: "נשב וניקח החלטות עם מי אנחנו צריכים ללכת קדימה ועם מי לא, גם לגביו. הכל מקצועי". משה חוגג ובית"ר ירושלים כבר מכינים את "טופס הטיולים".

עזרא ובן בסט. יחליפו קבוצות? | צילום: לירון מולדובן

התפתחויות נוספות שעלולות להתרחש, הן בגזרת בן שהר, מרואן קבהא ודור אלו. הראשון, לא אהב את העובדה שהוחלף בדקה ה-37 בשבת האחרונה, וגם ככה הוא לא מקבל את התחושה שבמועדון סומכים עליו, אחרי שניסו להיפטר ממנו עוד בקיץ. לגבי קבהא כאמור, הכל תלוי ברכש, אבל בהפועל באר שבע כבר הבינו שהם היו צריכים להפסיד במלחמה מול מכבי תל אביב מוקדם יותר, כשהכוונה היא בחלון ההעברות בינואר הקודם, שם הוא היה מבוקש מאוד. לגבי דור אלו, בעונה שעברה, המגן לא היווה תחרות עבור בן ביטון, והעונה הוא נפצע מוקדם מאוד, ולא רשם עדיין דקות בקבוצה. מה שמוזר הוא, שאלו נפצע הרבה לפני אורן ביטון, שכזכור סבל מקרע ברצועה הצולבת. "במהלך אימון, דור אלו חש כאב בברך שמאל", לשון הודעת המועדון הרשמית דאז. "בדיקת MRI שבוצעה הדגימה עדות לפגיעה במיניסקוס. הוחלט על התערבות ארטרוסקופית מהירה, במטרה לאפשר חזרה מהירה לפעילות לתחילת הליגה. תחילת הליגה? ביטון כבר חזר ואלו, אולי התכוונו לפתיחת העונה הבאה? בכל מקרה, המגן צפוי לחזור בקרוב, השאלה היא באיזו קבוצה יערוך הופעת בכורה העונה?

דור אלו

דור אלו. מה, מתי הוא נפצע? | צילום: מאור אלקסלסי

במקום לים, לשוק ההעברות

לאור הנאמר בכתבה, החלטנו לעזור להפועל באר שבע בבחירת המלפפונים שלה, כדי ליצור קבוצה מאוזנת, בשיטה שברק בכר כל כך אוהב, וכזאת שיכולה לתת פייט למכבי תל אביב, גם על כר הדשא, ולא רק בסכומים של הרכש.

בעמדת השוער, אם יחליטו הפעם ששוער ישראלי טוב זה מספיק, גם אנחנו נסתפק באריאל הרוש. אין צורך באנסטיס 2.

בהגנה, אלחמיד, ויטור וטאהא יכולים להוביל בליגה, ואפילו לשחק בשיטה של שלושה בלמים באירופה. אלחמיד גם מספק את המגוון, שבכר אוהב, ויכול לשחק במגוון שיטות, גם תוך כדי משחק.

אם שיר צדק יעזוב, או שלא יצליח להתגבר על מעמדו החדש, אפשר תמיד לפנות לקריית שמונה, ולהביא את עידן נחמיאס שנחשב ל"צדק החדש". הוא רק בן 22, ואמור להיות בלם העתיד של הנבחרת וליגת העל, ויכול להשתלב בהדרגה. והוא אפילו מבקיע שערים…

נחמיאס. שיר צדק החדש? | צילום: ערן לוף

בעמדת המגנים, מי שיכול לתת אלטרנטיבה לבן ביטון, הוא שי קונסטנטין, שרושם עונה מצוינת. גם צעיר, גם מוכשר וגם עבר בנצרת עילית, בדיוק כמו ביטון. גם נועם גמון הצעיר שמושאל לעפולה, צריך להילקח בחשבון.

בצד שמאל, היינו ממליצים על מתן בלטקסה, אבל הוא שחקן בית של מכבי תל אביב ומושאל ממנה. יחד עם זאת, בליגת העל משחקים שני מגנים באר שבעיים טובים שיכולים לשמש כמחליפים לאורן ביטון. כי באר שבעי אמיתי, לא באמת יקבל הזדמנות בהרכב; אנחנו מדברים על אופיר דודזאדה ודודי טוויטו, כמובן.

בקישור, אחרי שסטו עזב אותנו לטובה, וקבהא הוכיח שרק עם מריבור הוא יכול לעלות לליגת האלופות, הגיע הזמן למצוא קשר אחורי זר, לצד אוגו אם יישאר, למשבצת של אוגו כשיעזוב. קווין טאפוקו שיגיע מחדרה יכול להיות "הגרזן" החדש של הקבוצה, כשהוא רק בן 24. אגב, גם אלמוג כהן, באר שבעי לשעבר שמשחק בשנים האחרונות בגרמניה, יכול להיות אופציה מעניינת.

כבר הראה מה הוא יודע ב'טרנר'. טאפוקו | צילום: לירון מולדובן

באגפים, כבר הוכח שאיזי שרצקי יודע לבחור את הזרים שלו, כשוואלון אחמדי יכול להוסיף מימד שלא קיים בקבוצה, וזה מצבים נייחים ובישולים (יש לו שער ותשעה בישולים העונה, כולל נגד באר שבע). אם אחמדי יקר מדיי, גם פרדי פלומיין מחדרה יכול להחליף בהצלחה באגפים את חן עזרא ואיסאק קוואנקה. צריך לשאול את טאפוקו אם הוא מוכן בכלל לשחק עם פלומיין, כפי שנכתב באחד האתרים.

הבינגו של איזי שרצקי. ואלון אחמדי | צילום: דני מרון

בהתקפה, לצד בן שהר, אפשר ללכת על אופציית יואב כץ המוכרת, ולהביא את בן אז'ובל, שעוד יפרע שטרות בליגת העל. ואם כבר ממש מכוונים גבוה, משועה תבוא הישועה. ירדן שועה.

מובן שברק בכר יצטרך לשלב גם צעירים בוגרי מחלקת הנוער, וכבר בשבוע שעברה הוא אמר שבני נתן, יוני אליאס ותומר יוספי יקבלו הזדמנויות. אם לא יעברו לחדרה כמובן… אליהם אפשר לצרף את עמראן אלקרינאווי, ואפילו לשקול טרייד נוסף בין ניב זריהן לדן ביטון. אה, וגם מיכאל אוחנה חוזר, השאלה איך.

יחד עם זאת, יש לזכור שהפרק הזה הוא בגדר המלצה בלבד, ואם שופטים לפי העונות האחרונות, רוב הסיכויים שנקבל לפחות עוד קוואנקה או לוסיו אחד בעונות הקרובות. אבל היי, מי שלא יודע לשחות בבריכה של הגדולים, שלא יעז בכלל להתקרב לים…

לא "הולכים לים" | צילום: דני מרון

כתבות נוספות

0

משהו שם לא עובד

18 הפסדים מול 5 ניצחונות - זה מאזנה של הפועל 'אלטשולר שחם' ב"ש/דימונה שנועלת את טבלת ליגת העל, מחזור אחד לפני פתיחת הפלייאוף. הסגולים מחולון (79:94) נקמו על ההפסד ברבע גמר הגביע, והבטיחו השתתפותם בבית העליון. האם קריס בנקסטון שצפוי לחזור לקבוצה, יציל אותה מירידה?

ספורט26 באפריל 2024    2 דקות
0

ירוחם ושגב שלום סיימו את העונה

ליגה ב': מ.כ שדרות תארח את מכבי נתיבות במבחן העלייה הראשון לליגה א'. הפועל ירוחם סיימה את הפלייאוף העליון במקום האחרון, שגב שלום מקום אחד מעליה. מכבי ב"ש מצטרפת

ספורט26 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה