ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

האם, הבן ורוח הקודש: שהר של יום חדש

ספורט14 באוקטובר 2018    17 דקות
0

כרוניקה ידועה מראש: כך בן שהר הפך לשחקן החשוב בהפועל באר שבע

האם, הבן ורוח הקודש: שהר של יום חדש
החלוץ מספר 1 בבאר שבע. שהר | צילום: דני מרון

לפעמים, צריך מזל בחיים בכלל, ובמיוחד בכדורגל. אבל בניגוד לחיים, בכדורגל – הקלישאה אומרת שהמזל הולך עם הטובים, אבל רק כשהוא מלווה בעבודה קשה. זה מה שקרה בשבוע שעבר לברק בכר, לבן שהר, לאלונה ברקת ולהפועל באר שבע. בעזרת טיפת מזל, קמצוץ של אוכל שגרם לקלקול קיבה לחנן ממן, רגישות קטנה של עדן בן בסט בשריר והמון עבודה קשה ומקצוענות של שהר באימונים ומחוץ לכר הדשא, בקבוצה שמו את האגו בצד ושהר שם את הכדור בשער. לא פעם, אלא פעמיים.

האם החלוץ קנה את מקומו בהרכב? לא בטוח. האם הוא הוכיח שיש לו, "מקצועית", מקום בסגל של ברק בכר? ועוד איך.

הבן

אליניב ברדה, מוחמד גדיר, תומאש פקהארט, גיא מלמד, לוסיו מרינאו, טוני וואקמה, ניב זריהן ואפילו ואדים מנזון. בשלוש השנים האחרונות, כל השמות הנוצצים הללו, אולי למעט מנזון, נחתו בבירת הנגב כדבר הבא בהתקפה

בן שהר. מחזיר אהבה כשהוא משחק | צילום: דני מרון

הבאר שבעית של ברק בכר שנועדה לזכות באליפות. אחד מהם היה גם בן שהר, אך למרות שהגיע עם רזומה עשיר בחו"ל שכלל גם את צ'לסי של ז'וזה מוריניו ואת אספניול של מאוריסיו פוצ'טינו, למרות שלא הפסיק להבקיע במדי הפועל באר שבע מאז שהגיע, נראה שבכל חלון העברות מגיע חלוץ שאמור לעשות זאת טוב ממנו. יחד עם זאת, ככל שהעונה מתקדמת בשלוש העונות האחרונות, ולמרות חוסר מזל כמו פציעות ארוכות או מחלת הנשיקה, נראה שבסוף שהר מאפיל על כולם, מוצא את הדרך להרכב ומסיים כמלך השערים של הקבוצה.

העונה, היו אלה עדן בן בסט שהגיע במהלך הקיץ, כמו גם דיא סבע ונייג'ל האסלביינק שארזו את כל הטוב שיש בהם ועברו לבירת הנגב, רק לפני סגירת חלון העברות. עם הגעתם, ולמרות שאף אחד מהם הוא לא חלוץ 9 אמיתי, היה ברור שברק בכר יתקשה לתת דקות לבן שהר. מצד שני, המעמד שלו בקבוצה התערער הרבה לפני הגעתם ואם נגיד את האמת, כנראה שזו, לפחות העונה, לא הייתה ההחלטה של המאמן המעוטר.

הכל החל בעונה שעברה. יודעי דבר וגם כאלה שלא, יודעים לספר שמאז ומתמיד החלום של הבן הגדול, היה לשחק באירופה. לא ברור אם זה בגלל ההצעה שלא הגיעה, או החלום שנמוג, אך שהר סבל מירידה ביכולת והחמצות שהובילו לירידה בביטחון העצמי מול השער. פתאום, החלוץ שלא הפסיק להבקיע, לא הפסיק להחמיץ. פתאום גם הקהל עזב אותו, ולעיתים נראה שבמקרה שלו אוהדי 'וסרמיל' חסרי הסבלנות צצו להם שוב. פתאום הוא כבר לא מספיק טוב? מיותר לציין שגם בסיום עונה זו, שהר סיים כמלך השערים של הקבוצה שזכתה באליפות, נכון?

האם

בתחילת הקיץ הנוכחי, לא היה ברור מה מעמדו של שהר. מצד אחד, גאדיר, פקהארט ומלמד לא היו בתכניות, אבל הם משחקים לפניו. בן בסט לא פוגע מבחינת מספרים, אבל הוא בהרכב – לפניו. חמישה משחקים ללא ניצחון מפתיחת העונה? "מקצועי", לפעמים שהר מקבל כמה דקות כמחליף, לפעמים לא בסגל למשחק בכלל. אז מה קרה לחלוץ שהבקיע מעל לחמישים שערים בכל המסגרות בהפועל באר שבע, שלא סומכים עליו בכלל? האם החלוץ שמתחיל את עונתו הרביעית בקבוצה, ורק בליגה הבקיע 36 שערים, ב-88 משחקים (כ-4,900 דק', שער כל 137 דקות), פתאום לא טוב מספיק? הרי, "בן לא מזמן האריך חוזה בבאר שבע וזה מצביע יותר מכל על ההערכה שלנו לתרומתו באליפויות שהשגנו", אמר אסי רחמים במסיבת העיתונאים שבסוף חלון העברות האחרון, לפני פחות מחודש. מסתבר שלא רק הביטחון הירוד וההחמצות בעונה שעברה הובילו את הקבוצה לחפש מחליף ורחמים הסביר באותה הזדמנות, שלא שהר הוא הבעיה ופחות או יותר הפיל את התיק על אימו, בתיה – מבלי להגיד את שמה. "המועדון הביע עמדתו בנוגע להתבטאויות של מקורבים כאלו ואחרים", טען רחמים.

ההתבטאויות האלה, ששברו את גב נשיאת הגמלים, הגיעו בראיון לאתר 'וואלה', הרבה לפני כן (בסוף חודש מאי) וסיימו מערכת יחסים מצוינת, בין בתיה סהר לאלונה ברקת. "בן הוא השחקן הכי אנדררייטד בארץ", סיפרה האם בראיון. "הוא לא ידליף לכם ולא ישתף אתכם פעולה. בראיון אתכם הוא התייפייף ולא דיבר על מה שמציק לו, אז החלטתי לדבר", היא אמרה.

וסהר המשיכה: "יום אחרי שהוא קיבל הארכת חוזה קיבלנו הודעות שמחזרים אחרי דמארי. בן מרגיש שהיה מקום מאנשי יחסי הציבור של באר שבע לבוא ולהגיד שהוא החלוץ המוביל. אין משחק שבן לא הוחלף. היו שם משחקים שכל הקבוצה נראתה רע מאוד, בן תמיד היה מוחלף ראשון. אין טענות לברק בכר, החילופים עבדו לו. אבל אני יודעת דבר אחד, בן צריך ביטחון. הוא שם עם פיגורות אהובות בבאר שבע, כמו מליקסון וברדה. הוא לא מקבל יחס של כוכב. אין לי מושג למה".

"9 אמיתי". בן שהר | צילום: דני מרון

אימו של בן הדגישה כי "הריאיון הזה לא מופנה לברק בכר", ו"מי שצריך לדעת, יודע", היא ציינה, לא לפני שקבעה: "אם מביאים לבן עוד שני חלוצים על הראש, אני לא חושבת שהוא יישאר בבאר שבע".

ברקת שמעה, הפנימה וכשהגיע חלון העברות האחרון, היא נתנה אור ירוק למשה חוגג, הבעלים החדש של בית"ר ירושלים ומי שהיה בעבר ספונסר ראשי של הפועל באר שבע, לנהל משא ומתן על העברתו של שהר לבירה. הצדדים אף הגיעו להבנות כי באר שבע תשתתף במימון חלק משכרו של הסקורר, לאחר שזה יעבור לקבוצת המנורה. ברגע שהדבר נודע לשהר, הוא זעם. "חשוב לי להבהיר שמעולם לא ביקשתי לעזוב את המועדון, הצלחתי היא הצלחתם", כתב שהר ברשת החברתית. "אני מכבד את המקום בו אני נמצא וגם מכבד כל מועדון ששמי הוזכר בהקשר אליו, אבל רק אני או הסוכן שלי רשאים לדבר בשמי או להעביר מסרים כאלה ואחרים", קבע.

שהר נשאר בבאר שבע, התאמן קשה, לא דיבר והשבוע כאמור, בעזרת טיפת מזל, גם קיבל את ההזדמנות לעלות בהרכב של בכר. התוצאה, כבר עכשיו – במחזור השישי הוא הפך למלך השערים של הקבוצה עם שני שערים. נראה שגם האהבה של הקהל חזרה אליו, ושהר הוא שחקן שזקוק לאהבה כדי להחזיר, ותעיד חגיגת "הלב" שלו אחרי כל שער, כמו גם הבוז הראשון אי פעם לברק בכר, לאחר ש"העז" להחליף אותו. גם בנבחרת זיהו שמקצועית הוא מתאים וזימנו אותו לקראת צמד המפגשים מול סקוטלנד ואלבניה. השאלה, עכשיו, אחרי שנפצע בנבחרת, האם זה יהווה "תירוץ" נוסף לכך שכשיהיה כשיר, "יחזור בהדרגה"? אם בכלל.

ורוח הקודש

"הכל מקצועי", "בן לא חלוץ 9", "מחמיצן גדול". מה לא שמענו עליו לפני כן. בדקנו את דעתם של אנשי המקצוע וגם כמה "מאמנים" – אוהדים מהשורה. האם בן שהר הביא את הניצחון הראשון העונה? או שזו רוח הקודש של בית המקדש של הכדורגל המקומי, אצטדיון 'טרנר'? ומה העתיד מסמן לו?

מה דעתך עם כל מה שקורה עם בן שהר? האם ייתכן שזה מקצועי שלא היה לו מקום בסגל?

"אני לא נמצא באימונים, אז אני לא יכול להגיד אם זה מקצועי או לא", אומר אחד מגדולי החלוצים של ישראל בכל הזמנים, עודד מכנס. "התשובה להאם יש לו מקום בסגל, זה מה שהיה במשחק האחרון. יכול להיות שעד המשחק האחרון לא היה לו מקום מבחינה מקצועית ועכשיו הוא קנה אותו. יש גם את האופי של השחקן, יש כאלה שלא מתאמצים, אז באמת אין להם מקום ויש כאלה שמתאמצים מאוד באימונים ורוצים להוכיח שיש להם מקום בסגל ולדעתי בן שהר הוא אחד כזה. השורה התחתונה היא שנמדדים בתוצאות, ויש לו קבלות".

גם לדעתו של אופיר חיים, חלוץ הפועל באר שבע בעבר, וכיום מאמן עפולה מהליגה הלאומית: "אנחנו לא יודעים בדיוק את כל הסיפור". לדבריו, "מה שאני יודע הוא שכרגע, הוא החלוץ הטוב ביותר בבאר שבע. לא יודע מה ההתנהלות של בן ואיך הוא באימונים ואני בטוח שברק רוצה להצליח ועושה הכל כדי שבאר שבע תחזור ליכולת הטובה שלה. בתור מאמן היום, לפעמים אני לא מעלה שחקנים שמורידים רגל מהגז, או שההתנהלות שלהם לא נכונה מקצועית, אבל זה דברים שאי אפשר לדעת כי לא ברק ולא בן, לא מדברים על זה".

חיים מוסיף: "אני כן יודע שברק פשוט חיפש חלוץ טוב יותר לבאר שבע וחיפש לפנות מקום בתקציב. אם הוא חשב שהוא רוצה חלוץ טוב יותר, זו זכותו. כשהוא לא מצא, הוא ישתמש בבן כי הוא רוצה להצליח ואגו אין לו, זה בטוח".

חלוץ הקבוצה בשנות השמונים, אלי וייצמן מוסיף: "בוודאי שזה לא מקצועי, היה שם משהו שאני לא יודע מה הוא, אבל בן הוא מקצוען לכל דבר. אני לא יכול לדעת מה קורה בפנים ואני לא חושב שזה מול המאמן, אלא מול ההנהלה", הוא אומר. "יחד עם זאת, מה שבן עשה, צריך להוריד את הכובע בפניו. הוא הוכיח אופי וזה לא קל".

אלי וייצמן על שהר: "לא חושב שיש יותר טוב ממנו בארץ" | צילום: ארכיון "שבע"

גם שלומי ארבייטמן, אחד ששיחק פה עד לא מזמן, יודע מה זה להיות מלך שערים ואפילו היה במצב דומה לשל שהר, תחת שרביטו של ברק בכר, מציין כי: "אני לא יודע כל מה שהולך שם, אבל אני יכול להגיד שבן שחקן מאוד משמעותי בהפועל באר שבע. הוא שווה מעל עשרה שערים בכל עונה. מה שאני הרגשתי הוא שמי שכן יכול לתת שם גול כשהיו בעיות בהתקפה, זה דווקא בן שהר. כולם יודעים מיהו ומה שקרה בחדרי חדרים זה בינו לבין ברק בכר, אבל בסופו של דבר כשהוא קיבל את הקרדיט הוא החזיר, ולא בגדול – בענק".

האם בן שהר זה מה שחסר להפועל באר שבע במשחקים הראשונים?

ארבייטמן: "אמרתי להרבה אנשים בתקופה הזאת שמי שיכול לעזור, זה בן שה. זה לא משנה מה קרה בתקופה הזאת, שיחק או לא שיחק, רוצה לעזוב או לא, בסופו של דבר הוא נשאר והכל לטובה. הוא סיפק את התשובות במגרש וכל מי שפקפק בו ולא האמין לו, אני חושב שהוא השתיק את כל האנשים שדיברו עליו".

מכנס: "אני לא מאמין בשחקן שיכול להוביל לבד קבוצה, אני מאמין בקבוצה. בשורה התחתונה, הוא נכנס, שיחק והבקיע ולמרות שזה לא מבטיח לו מקום בהרכב בשבוע הבא, אבל הוא צריך להיות אחד מהשחקנים שיעזרו לבאר שבע להיאבק על התואר".

חיים: "זה נכון שבאר שבע הייתה צריכה חלוץ 9, אבל לבאר שבע אין מחליף לטוני וואקמה. אם היה לה את טוני וואקמה, ליד האסלביינק וסבע, לא היו מרגישים שחסר חלוץ 9. הוא היה שלוש דרגות מעל הליגה, ולכן זה בולט. כשוואקמה במגרש, לא חסר כלום".

מה עם המחלוקת לגבי העמדה שלו, חלוץ 9 אמיתי או שחקן כנף שמשחק כחלוץ?

ארבייטמן: "הוא חלוץ 9 אמיתי, מהיר וחזק, יכול להרוג הגנות בשניות ואני חושב שהוא יותר מתאים בשפיץ".

וייצמן: "הוא לא חלוץ 9 קלאסי, אבל הוא עושה המון תנועה ועובד כל המשחק. אני חושב שהוא שחקן טוב. קצת מפוזר ולפעמים קבלת ההחלטות שלו לוקה בחסר, אבל בסך הכל הוא בחור שעובד במגרש ותמיד נותן 100 אחוז מעצמו".

מכנס: "אני חושב שבן שהר הוא 9 אמיתי. הוא שיפר מאוד את היכולות שלו ברחבה, אבל הוא צריך להמשיך לעבוד על זה. הוא מגיע להרבה מצבים וחייב לעבוד על אחד על אחד מול השוער ובעיקר על להיות רגוע יותר ליד השער".

חיים: "אני חושב שבן חלוץ טוב מאוד לליגת העל, אבל קפיצת המדרגה שהפועל באר שבע רצו לעשות זה לגיטימי. הוא יכבוש את ה-10 שערים שלו, אבל באותה תקופה ברק רצה לעשות קפיצת מדרגה, רצה להגיע לצ'מפיונס ליג או לפחות לליגה האירופית וזה לגיטימי. נכון לעכשיו הוא הבין שאין יותר טוב והוא צריך להשתמש בבן, וזה מה שהוא עושה".

כשהוא בחוד, גם הסלביינק בא לידי ביטוי | צילום: דני מרון

מה הפועל באר שבע צריכה לעשות בנושא?

ארבייטמן: "הוא צריך להישאר בהפועל באר שבע, הוא חלוץ מצוין. בואו לא נשכח את העבר שלו, שהוא שיחק בחו"ל הרבה שנים ובמועדונים גדולים. הוא צריך להישאר כי הפועל באר שבע צריכה חלוץ כזה, מהיר וחזק וברמה הגבוהה ביותר. זו תהיה אבדה גדולה מאוד להפועל באר שבע אם יעזוב. הוא אחד מהשחקנים הכי טובים בארץ, נמצא באחת הקבוצות הכי טובות בארץ ובשביל להחליף אותו, צריכים להביא שם גדול, שחקן זר ואני לא רואה את זה קורה. אני חושב שבן יישאר ויהיה בורג חשוב בקבוצה".

מכנס: "אני חושב שבן שהר הוא שחקן חשוב להפועל באר שבע, במיוחד שהוא היה שם שלוש שנים. הוא שחקן דומיננטי, חזק, מהיר ושיפר מאוד את אחוזי ההצלחה ליד השער. אני חושב שבאר שבע זקוקה לו. אני לא יודע מה היה בין המאמן לבין שהר, אבל זה לא חשוב. מה שחשוב הוא שהוא יהיה בסגל וישחק והוא מאוד חשוב כשהוא משחק. הוא יכול לעזור לדיא סבע, יכול לעזור לכל מי שמשחק לידו".

חיים: "יש רגעים בכדורגל שברק צריך לעשות את החושבים שלו לטובת הקבוצה וזה מה שהוא עושה. בן כרגע צריך לשחק כי הוא שחקן טוב ויודע להבקיע שערים, מצד שני, בינואר ללא ספק הם יביאו חלוץ".

וייצמן: "אני יודע שלבאר שבע יש שאיפות לשדרג כל הזמן והם צריכים להשלים את הפאזל. ההתנהלות בכלל בתחילת העונה לא הייתה נכונה ולא הצלחתי להבין מה היה שם, כך גם נראינו בתחילת העונה. בן שהר בשום פנים ואופן לא יכול להיות הבעיה, אחרי שבשלוש השנים האחרונות הוא היה מלך השערים של הקבוצה באליפויות".

שלומי ארבייטמן במדי באר שבע: שהר "השתיק את כל האנשים שדיברו עליו" | צילום: דני מרון

ואם היית בנעליו של בן שהר?

וייצמן: "הוא צריך להמשיך להתאמן ברצינות וזה לא פשוט במצב שהיה. שימשיך לעבוד קשה ולתרום להפועל באר שבע והיא עוד תהנה ממנו. אני לא חושב שיש יותר טוב ממנו בארץ וגם זרים, כדי להביא שחקנים ברמה צריך להשקיע ארבעה או חמישה מיליון יורו ואני לא יודע אם יש מישהו במדינה שלנו שיעשה את זה. בכסף שמשקיעים היום, אף אחד לא ברמה שלו".

חיים: "בן צריך להתעלם מהכל, וגם לי קרו מקרים בקריירה שלא רצו אותי. הוא צריך להראות שהמקום שלו על המגרש ואם עד ינואר הוא יכבוש שערים, אז אולי הוא יגרום להם לוותר על להביא חלוץ. זו קריירה של כדורגלן, יש עליות ויש ירידות וצריך לדעת איך להתמודד".

ארבייטמן: "אני יכול להגיד שדווקא אני, מבין כל השחקנים, כשעזבתי, קיבלתי הכי פחות קרדיט. ולא דיברתי בעיתונות, לא עשיתי רעש וצלצולים וגם לפני שעזבתי, כשקיבלתי צ'אנס לקחתי אותו. ברגע שאתה מרגיש שאתה לא מוערך מספיק, לפעמים אפשר לקחת את זה למקומות לא טובים, או שעושים סוויץ' בראש ואומרים- 'זה המצב וברגע שאני מקבל את ההזדמנות אני לוקח אותה בשתי ידיים'. זה לא קל ולא פשוט. אני יכול יכול להגיד שברוב הקריירה שלי, פעם היה ככה ופעם ככה וזה לא פשוט. שחקן במעמד שלך, שמרוויח את מה שהוא מרוויח ונותן מספרים, פתאום הכל מתהפך וצריך להתמודד עם זה. לא פשוט, אבל זה כדורגל".

לדבריו, "אני התאמנתי ברמה הכי גבוהה ופתאום אתה מקבל את הכאפה שאתה לא משחק מספיק ושההזדמנויות לא מגיעות וצריך לצאת ממצבים כאלה. צריך לעבוד על הראש, להתעסק רק בכדורגל ולדבר אל עצמך, להגיד שכרגע זה המצב, אני אעבוד קשה וברגע שאני אקבל את הצ'אנס אני אקח אותו. לפי מה שאני רואה והבנתי, זה מה שבן עשה. אין ספק שעבודה קשה משתלמת והוא הבקיע צמד. עם תוצאות לא מתווכחים".

והאוהדים? הם עדיין חלוקים

"חלוץ הוא לא", אומר האוהד דניאל שטיימן. השבוע הוא הבקיע שני שערים של חלוץ אמיתי, אבל בקבוצה כמו הפועל באר שבע בעונות הקודמות הוא היה צריך להבקיע במצטבר 80 שערים. כשהוא יוכיח אחרת, אני אשנה דעה, בינתיים הוא עדיין לא הוכיח".

מנגד, "בן שהר ממשיך להוכיח לי ולכולם שהוא עדיין שווה והמקום שלו אצלנו", אומר האוהד אלמוג ליברטי. "מי אתה ברק בכר שתגיד לקהל 'שבו בשקט'? אנחנו נמחה על חילוף כמה שנרצה. שרקתי בוז לחילוף כי מי שמביא חילופים מהבית, כמו קבהא שכבר ארבעה חילופים נכנס חילוף ראשון ולא משנה מה התוצאה, אז אני בז לחילוף הזה".

בזמן החילוף הזה, בכר התעצבן על האוהדים, ברקת מחאה כפיים שנכפו עליה כנראה, ובתיה שהר, בטח חייכה בבית.

לסיכום, עכשיו, כשיחזור מהפציעה, המאמן צריך לתת לו עוד הזדמנות, הקהל ייתן לו אהבה ושהר יעלה להם חיוך על הפנים. לכולם. לפחות עד ינואר, אתם יודעים – זה כדורגל.

כתבות נוספות

0

4 מדליות וקריטריון לאליפות אירופה

הישגים נעים לקדטיות והקדטים של אתלטי הנגב באליפות ישראל בקרב רב. נצנט אבייה ייצג את ישראל ב-100 מ' משוכות בסלובקיה

ספורט28 באפריל 2024    דקה אחת
0

משהו שם לא עובד

18 הפסדים מול 5 ניצחונות - זה מאזנה של הפועל 'אלטשולר שחם' ב"ש/דימונה שנועלת את טבלת ליגת העל, מחזור אחד לפני פתיחת הפלייאוף. הסגולים מחולון (79:94) נקמו על ההפסד ברבע גמר הגביע, והבטיחו השתתפותם בבית העליון. האם קריס בנקסטון שצפוי לחזור לקבוצה, יציל אותה מירידה?

ספורט26 באפריל 2024    2 דקות

כתיבת תגובה