ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

"הפועל אתלטיקו באר שבע"

ספורט8 ביולי 2018    3 דקות
0

נשיאת הפועל באר שבע אלונה ברקת, מנכ"ל אתלטיקו מדריד, מיגל אנחל חיל, ועידן עופר, שמחזיק ב-32 אחוזים ממניות הקבוצה הספרדית אתלטיקו מדריד, הודיעו במסיבת עיתונאים על הסכם במחלקות הנוער: האקדמיה "הפועל אתלטיקו באר שבע"

"הפועל אתלטיקו באר שבע"
קפיצת מדרגה. האקדמיה יוצאת לדרך | צילומים: דני מרון

במסגרת ההסכם, מאמנים מקבוצת הפאר הספרדית יגורו ויאמנו בבאר שבע ולאתלטיקו מדריד תהיה זכות ראשונים על שחקנים מוכשרים שירשימו באקדמיה.

"כינסנו אתכם היום כדי להכריז על הקמתה של האקדמיה לכדורגל", אמרה אלונה ברקת. "אחרי יותר מעשור אנחנו מבינים שצריך לחשוב, לתכנן ולפעול בצורה אסטרטגית הן בהיבט המקצועי, הקהילתי והכלכלי. הבנו זאת בעבר ומה שהשתנה זו היכולת לעשות זאת עם מועדון מפואר. החלטנו לבצע קפיצת מדרגה במחלקת הנוער ומה יכול להיות טוב יותר מלעשות זאת עם אתלטיקו מדריד. אני רוצה להודות לעידן עופר על תרומתו לבאר שבע ולדרום ועל שיזם את החיבור הזה".

ברקת המשיכה: "המועדון ידוע כחממת גידול מהגבוהים ביותר. אנו יוצרים פה למשך עשור קדימה, שיתוף פעולה עם אחד המועדונים הגדולים באירופה. לקבל מחמישה מאמנים שיגורו פה בבאר שבע, ערכים ומקצוענות. צניעות, עבודה קשה וחיבור לקהילה, מזוהים עם המועדונים שלנו. אנחנו רוצים לתת לכל ילד במחלקת הנוער הזדמנות ישירה להצטרף לא רק לקבוצה שלנו, אלא גם לאתלטיקו והם יקבלו הזדמנות להרשים את אחד המועדונים הטובים באירופה. חשוב לי לציין שהאקדמיה פתוחה לכל אחד בישראל ולכל הדתות. אנחנו רק זורעים את הזרעים ועד שהפירות יבשילו ייקח זמן, אבל אני משוכנעת שהם יהיו טובים. אין ספק שזאת נקודה חשובה ואנחנו מאוד מקווים שגם העירייה תירתם ושכולם יבינו שבפרויקט הזה הושקע הרבה ואנחנו מאוד רוצים שיצליח ומתקנים הם דבר חשוב".

"אנו יוצרים פה למשך עשור קדימה". אלונה ברקת

מנכ"ל אתלטיקו מדריד, מיגל אנחל חיל: "רוצה להודות לעידן עופר כי הוא נכנס לפרויקט עם אתלטיקו כשותף אסטרטגי חשוב. אני רוצה להודות לאלונה שיש לה הרבה ערכים משותפים איתנו ועל הנתינה שלה. הניסיון שלנו ושלה בספרד יוביל לשיתוף פעולה עתידי. נפתח ילדים כבני אדם וכדורגלנים. היינו רוצים שילדים מבאר שבע יהיו באתלטיקו מדריד. האקדמיה בספרד כוללת 1,500 בנים ו-300 בנות וזה נותן לנו ניסיון להכשיר לאורך זמן. אחת המטרות היא להקנות את הערכים של הספורט דרך האקדמיה. יש כאלה שמגיעים לקבוצה הבוגרת ויש כאלה שלא, אבל צריך להקנות ערכים של צניעות ותחרותיות".

"נפתח ילדים כבני אדם וכדורגלנים". מיגל אנחל חיל

עידן עופר אמר במעמד האירוע: "מיד אחרי ההצטרפות שלי לאתלטיקו חשבתי איך אפשר להפוך את העניין לתועלת גם לכדורגל הישראלי, ומכאן הגענו להקמת אקדמיה לילדים ונוער יהודים וערבים כאחד, פה בישראל. אנחנו מקווים שנוכל להביא את הניסיון והידע של ספרד שהקימה כדורגלנים וקבוצות מפוארות ונוכל להתחיל את התהליך הזה פה בישראל הפעם הראשונה. הנגב חשוב לי במיוחד, מבחינת פיתוח ומבחינת עסקים ותודות לעיריית באר שבע וראש העיר אנחנו נמצאים פה היום. כמובן אלונה, שאם לא היית פה כנראה שגם אני לא. מה שעשית בעיר ובקבוצה הזאת בלתי נתפס ואני שמח להיות שותף לדרך שלך".

"הנגב חשוב לי במיוחד". עידן עופר

כתבות נוספות

0

סגרו עונה במקום ה-10

פיניש חיובי לעונה מורכבת: "השלושה" ב"ש, שצברה ב-8 המשחקים האחרונים מספר נקודות זהה לזה שב-22 המחזורים הראשונים, סיימה היום ב-2:2 עם מכבי ת"א. אופק פרץ ונועם שחר כבשו לאדומים. בתום המשחק נפרדה מחלקת הנוער של הפועל ממנהל "השלושה" אפי בננו ומחריגי הגיל – נועם שחר, אמיר גנאח וארי מרנשטיין (שני האחרונים היו היום עם הבוגרים בבלומפילד)

ספורט18 במאי 2024    2 דקות
0

צעד וחצי בכיוון הנכון

כבר לא אחרונה: 91:100 להפועל 'אלטשולר שחם' ב"ש/דימונה על הפועל 'יוסי אברהמי' אילת, הביא לחילופי מקומות בירכתי הטבלה. שוכמן להט: "אתן את גופי ונשמתי כדי שהמועדון הזה יישאר בליגת העל"

ספורט18 במאי 2024    2 דקות

כתיבת תגובה