ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

"המטרה היא לפתוח את עונת המשחקים הבאה במגרשים החדשים"

ספורט12 באפריל 2018    5 דקות
0

"שבע" עם תמונת מצב עדכנית לגבי מצב מגרשי הכדורגל בבירת הנגב. עדיין אופטימיים?

"המטרה היא לפתוח את עונת המשחקים הבאה במגרשים החדשים"
המגרשים החדשים בפארק הנחל | צילום: "שבע"

לעיתון "שבע" נודע, כי בעיריית באר שבע נתקבלה החלטה עקרונית להאיץ את העבודות במגרשים החדשים שאמורים לקום בפארק נחל באר שבע.

מדובר בארבעה מגרשים, שניים עם דשא טבעי ושניים סינטטיים, כאשר המטרה היא ששלושה מהמגרשים (שניים סינטטיים ואחד מדושא), יהיו מוכנים לפתיחת העונה הבאה, וישמשו למשחקים את הקבוצות מבירת הנגב, כולל קבוצות הנשים.

"המטרה היא לפתוח את עונת המשחקים הבאה במגרשים החדשים בפארק הנחל. שני המגרשים הסינטטיים אמורים להיות מוכנים לפעילות בתחילת חודש יולי, ואחד המגרשים המדושאים טבעית, יהיה מוכן עד לסוף חודש אוגוסט", מסרו מהרשות. זאת ועוד, שלושה מהמגרשים יהיו זהים לחלוטין למידותיו של אצטדיון "טרנר", 68 על 105 מ"ר. לגבי המגרש הרביעי והמדושא טבעית, הוא אמור להיות יותר קטן במידות 64 על 100 מטרים, כאשר העבודות יחלו בו בחודש ספטמבר. יצוין, כי בהתחלה חשבו להקים בפארק הנחל, שלושה מגרשים עם דשא טבעי ורק אחד סינטטי, אבל התוכניות השתנו בגלל העלויות. ברשות ציינו: "המגרשים אמורים לשמש את מחלקות הנוער וגם את קבוצות מחלקות הנשים של הפועל באר שבע ומכבי באר שבע".

חלוקת המגרשים עתידה להיות כך: הפועל באר שבע עתידה לקבל את מתחם "רייסר" ובו חמישה מגרשים. מכבי באר שבע תישאר במגרשים ב"נווה נוי" וב"טאובל", ואילו מ.ס באר שבע תעבור לארבעת המגרשים החדשים בפארק הנחל. קבוצות מחלקת הנשים של הפועל באר שבע תמשכנה להתאמן במגרש מקיף ו', ובנות מכבי באר שבע תתאמנה במגרש נירים.

"אצטדיון "וסרמיל" ייהרס ביולי"

ארבעת המגרשים החדשים בפארק הנחל, מוקמים בעיקר על מנת לתת מענה זמין לכל הקבוצות בבאר שבע, אבל הם עתידים להיפתח לאחר הריסתו של אצטדיון "וסרמיל" הוותיק, שקיים משנת 1959. המועד העדכני וככל הנראה הסופי להריסתו של "וסרמיל", יהיה בחודש יולי הקרוב. ברשות אמרו: "המשוואה שלנו היא פארק הנחל בנוי ואז "וסרמיל" הרוס. אנחנו מקווים שתהיה חפיפה אחד לאחד. בכל מקרה, אצטדיון "וסרמיל" כבר לא יהיה איתנו בוודאות בעונה הבאה". אפרופו אצטדיון "וסרמיל", לאחרונה ביקשו ראשי מחלקת הנשים של הפועל באר שבע לארח בו משחק ליגת נערות מול מכבי חולון, אבל נענו בשלילה, על ידי הנהלת הבוגרים של הפועל באר שבע. הסיבה הייתה כי הקבוצה מקיימת ביום המשחק המיועד את האימון המסכם לקראת המפגש שהיה לפני הפלייאוף העליון, מול בית"ר ירושלים. בסופו של דבר ההתמודדות נערכה בקריית גת, והנהלת הנשים שילמה על השימוש במתקן בקריית גת 1,000 שקלים. "לצערנו אין לנו הרבה מגרשים עם תאורת לילה, ולא מצאנו מענה במקרה הזה. בפעם הראשונה העונה קבוצה מבאר שבע יצאה לארח מחוץ לעיר. אנחנו מקווים שהיה מדובר במשהו חד פעמי. רצינו שהנערות של הפועל באר שבע ישחקו במגרש "רייסר" 4 אבל הוא היה בדיוק בשזרוע, והיה עומס בין המגרשים", הבהירו בעיריית באר שבע.

אצטדיון "וסרמיל". ייהרס השנה? | צילום דני מרון

מחליפים את הדשא ב"רייסר"

כפי שפרסמנו לראשונה כבר לפני שנה, לאחר כשמונה שנים לאחר שהוקם המגרש הסינטטי שנמצא במתחם "רייסר", בסמוך לבניין האדום בשכונת נחל עשן שבעיר (מגרש "רייסר" 5), החליטו בעיריית באר שבע, להחליף את הדשא הסינטטי, ולשים במקומו דשא טבעי. תחילת העבודות של תהליך החלפת הדשאים אמורה להתבצע בחודש יוני. בכל מקרה המגרש המדושא החדש לא יהיה מוכן לפתיחת העונה הבאה, ויהיה סגור לכל פעילות, עד אשר הדשא הטבעי ייקלט. "הכל נעשה בהסכמה מלאה של כל האגדות בבאר שבע", עדכנו בעירייה. במקומו של "רייסר" 5, עתידים להחליף במגרש "רייסר" 1 המשמש את אגודת מ.ס באר שבע, את הדשא מטבעי לסינטטי, והוא אמור להיות מוכן למשחקים בתחילת העונה הבאה. כזכור, פרסמנו בלעדית כבר לפני יותר משנה, כי הקבוצות השונות בבירת הנגב שמשחקות במגרש הסינטטי הקיים, התלוננו על איכותו הירודה של הדשא, דבר שגרם לפציעות רבות של שחקנים. "הסיבה שאנחנו מחליפים את הדשא במגרש הסינטטי ב"רייסר", בגלל שהוא לא מספיק טוב ואיכותי לקיום משחקים".

מגרש "טאובל" יהפוך לסינטטי

עוד נודע לעיתון "שבע", כי בעיריית באר שבע מתכוונים להחליף את הדשא הטבעי לדשא סינטטי במגרש "טאובל", שנמצא בשכונה ג' בעיר. תחילת העבודות מיועדות בין חודשים מאי עד יוני, זאת רק בסיום עונת המשחקים הקרובה. בד בבד, בסמוך למגרש "טאובל", הוקמו מגרשי אימונים לשחקני הדור הצעיר של מכבי באר שבע. במקום יש טריבונות ודשא סינטטי, ומתאמנים בו גם שחקני בית הספר לכדורגל של מכבי באר שבע, כולל במגרש הקריקט הסמוך. בינתיים, מתגבשת תכנית חומש להקים מגרש נוסף וקריית ספורט ליד מגרש "נווה נוי", אבל זה יקרה בעתיד הרחוק.

אודות המגרש ב"נווה נוי" ששימש במשך יותר מעשור את קבוצות הנשים, נערות וילדות של מכבי באר שבע, ועליו כתבנו בעבר, כי המבנה בו נטוש ומסוכן, כעת מתברר שהוא "מוצא למסירה".

מבנה נטוש ומסוכן | צילום: אריאל גולד

כתבות נוספות

1

זרק את ההולטר והניף את הגביע

קבוצת הכדוריד של הפועל 'יוסי אברהמי' ערד, שהעפילה רק העונה לליגה הלאומית, הייתה רחוקה נקודה אחת מהעפלה היסטורית לליגת העל. זה לא מנע מהקפטן שלה, עוז חנדלי, לקבל אישור מהקרדיולוג לעלות לפרקט ולהניף עם חבריו את גביע המדינה ע"ש ברנר, כשהם מנצחים עם הבאזר את מכבי פ"ת. חכם מהו אומר? "כדי לשבור עוד שיאים, צריכים לייצר עוד שחקנים"

ספורט22 באפריל 2024    4 דקות
0

צעירים ושערים | מה נשתנה?

קבוצת הנוער של הפועל ב"ש צירפה לראשונה העונה שלושה ניצחונות, וחניכיו של גל ברשאן מתרחקים מהקו האדום. 2:2 לנוער מכבי עם המוליכה. נערים א' של הפועל חזרו לנצח. נערים ב' של מ.ס דימונה התאוששו מההפסד לאשקלון עם עשר מכות לרשת של צעירי רהט. חמישה מי יודע? – תשאלו את שתי קבוצות נערים ג' של מכבי ב"ש

ספורט22 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה