תרבות ופנאי

הרוח הזאת

תרבות ופנאי4 במרץ 2024    דקה אחת
0

סינגל חדש לזמר והיוצר נועם אוחיון מדימונה

הרוח הזאת
צילום: תומר חרובי

בשבוע שעבר יצא סינגל חדש לנועם אוחיון, שכיאה לתקופה בה אנחנו נמצאים עוסק באירועים שקרו בשבעה באוקטובר. שבועיים לאחר השבת של ה-7 באוקטובר ולאחר כאב עמוק, השיר הזה יצא ממנו ישירות, כלאחר יד אפשר לומר, ונבע מתוכו. נועם , "חיפש את התקווה" כי לפי אמונתו, בתוך החושך הכי גדול חייבים לחפש את נקודת האור. האור יגיע רק כשכל החטופים יחזרו הביתה, אבל עד צריך להאחז בתקווה.

נועם, בן 25 מדימונה החל את דרכו האמנותית בתאטרון צה"ל, שירות משמעותי שסיפק לו כלים להתמקצע בתחום ובו זמנית להעניק לחיילים רגעי אתנחתא, שיחרור והנאה מהיום הקשוח.

בהמשך למד נועם ב "רימון" וכעת הוא מופיע ברחבי הארץ עם הרכב נגנים בשירים מקוריים שלו, הופעה שעוסקת באמונה, רוח אופטימיות ודת. בהופעותיו הוא משלב את סיפורו של משה רבינו, דמות שהשפיעה עליו רבות, ודרכו הוא מספר את הסיפור של מנהיג שחי חיים מורכבים ומשמעותיים מראשית חייו.

נועם סיפר: "הקליפ צולם בעוטף עזה עמוק בתוך ההפגזות..צילמנו בתוך מטעי התפוזים, בין המתנדבים שבאו לתמוך בחקלאים. שמחנו לראות את עם ישראל היפה. לשמחתינו כל המתנדבים מיד נגשו למשימה והצטרפו לצילומי הקליפ. בנוסף, שמחנו לגלות שאלה הן הפגזות צה"ל. בתוך הפחד התגלתה אופטימיות שידינו על העליונה".

 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אין לנו ארץ אחרת

רשת FRIENDS יוצאת בסדרת מופעים בסימן אחדות ותקומה

תרבות ופנאי1 במאי 2024    3 דקות
0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה