תרבות ופנאי

לפיצה שלי 3 פינות

תרבות ופנאי13 במאי 2020    3 דקות
0

אחת הפיצות המדוברות של הזמן האחרון היא דווקא פיצה בה אתם קובעים את המחיר

לפיצה שלי 3 פינות

הברים והמועדונים חוו ועדיין חווים את הקשיים הגדולים של משבר הקורונה. יותר מחודשיים שאי אפשר לשבת לשתות דרינק על הבר, לצאת למסיבה או לאכול איזה פיצה טובה באווירה אחרת.

גם בר הזאלמה, אחד הברים המושקעים ביותר בארץ חווים את הקושי ובעיקר מתגעגעים. הבר, שבימים כתיקונם משקיע הרבה בחוויית הברמן והלקוח סגור. דוד קלינצ'ב אחד הברמנים המצליחים בארץ והבעלים של הבר החליט שהוא עושה מעשה וכדי לייצר מצד אחד עוד הכנסות ומצד שני לשמור על חווית הלקוח שהזאלמה מתמחים בו, יזם פרויקט מיוחד, פיצה כובע, "החלטנו לעשות מעין פופ אפ. חבר טוב מאוד שלנו, הראל אהרון, אחד מהשפים היותר טובים שיצאו מהאזור עושה למעשה פיצת שף. זו פיצה בעבודת יד, פיצה מיוחדת מבצקים בהתפחות שונות. כל הרעיון הוא לעשות פיצת כובע כשהמטרה היא שאנשים יחליטו כמה הם משלמים. המשלוחים עולים בין 20-30 שקל לכל באר שבע ולעומר וכל תוספת היא 7 שקלים כשיש תוספות קלאסיות של פיצה ויש גם ספיישלים שמשתנים בהתאם לדברים המגניבים שיש בשוק. כל השאר הוא מחיר שהלקוח מחליט כמה הוא שמשלם".

קלינצ'ב מסביר כי בתקופה כזו בה העסק סגור מצד אחד וגם הלקוחות מצד שני לא תמיד יכולים לשלם סכומים גדולים, הוא נותן ללקוח את זכות הבחירה, "במקום הד סטארט וכל מיני כרטיסיות שיהיו תקפות ליום שאחרי הקורונה החלטנו לעשות משהו אחר. כל מי שרוצה פיצה טובה יקבל אותה עם תו תקן האיכול של הזאלמה. אנחנו באמת מאמינים שאם אנחנו עושים משהו אז הוא טוב. מתחייבים לאיכות שכולם מכירים מהזאלמה. אז אתה יודע מה האיכות ואתה גם מחליט כמה לשלם על פיצה משפחתית. זו פיצה גדולה מה שנקרא בפיצריות פיצה  xl ענקית. אנחנו גם עושים כמות מצומצמת של 30-40 כדורי ביום. את המשלוחים אני יוני השותף הנוסף בבר והראל עושים. על הדרך אנחנו גם מערבבים את הקוקטיילים הידועים שלנו למי שרוצה גם את זה".

קלינצ'ב גם מסביר את הרעיון מאחורי הרעיון לתת ללקוח להחליט כמה הוא רוצה לשלם, "יש הרבה שיח על כמה משלמים לנו. אנחנו מאמינים שסטודנט יכול לשלם 60 שקל לפיצה, זה אחלה. אנחנו מקווים שכשהוא יסיים תואר שני ויהיה הייטקיסט הוא ישלם גם 150 שקל. בסוף זה הכלי שלנו להעביר את החוויה .אנחנו מדור מסיבות הטבע והכובע. אתה מחליט כמה לשלם. אז אנחנו עושים את זה גם עם הפיצה".

אגב, אם תחליטו ללכת על טייק אווי, תרוויחו גם צ'ייסר על הדרך, "התגעגענו לארח, התגעגענו ללקוחות שבאים לאכול ולשתות אצלנו, שכיף להם. אז החלטנו לעשות משהו שלנו שיתאים גם ללקוחות שלנו וגם לכל המשפחה. פיצה ממש טובה ושווה לכל כיס. אנחנו באמת מאמינים שכמה שיש לך זה טוב לנו, ואם מחר יהיה לך יותר אתה תשלם יותר. אנחנו משתדלים לא לשלוח יותר מ-2  פיצות לאורח אז אם אתם עושים מסיבה ורוצים 6 פיצות אנחנו לא הכתובת. יש לנו גם טייק אווי ותמיד נשמח לראות את האורחים שלנו ולעשות איתם צ'ייסר מרחוק".

לסיום, קלינצ'ב מביע תקווה לחזרה לשגרה בקרוב, "אולי יאשרו לנו לפתוח בחוץ ולאחר. בינתיים אנחנו מוכרים קוקטיילים. אנחנו גם מבקבקים את קוקטיילי הבית שלנו, הקוקטיילים הקלאסיים".

 

 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה