תרבות ופנאי

ניקוס ורטיס בהופעה למנויי הפיס בדרום

תרבות ופנאי12 בספטמבר 2019    2 דקות
0

הזמר היווני הידוע יופיע ביום חמישי הקרוב ה-19 בחודש באגם דימונה. הסעות הלוך חזור למופע יוצעו גם למנויים הבאר שבעים

ניקוס ורטיס בהופעה למנויי הפיס בדרום
ניקוס ורטיס בארץ | צילום: שי אפריאט.

מנויי הפיס תושבי הנגב מוזמנים ליהנות מהופעה ייחודית ובלעדית של הזמר היווני הידוע ניקוס וורטיס שיארח את איתי לוי באירוע ענק שיתקיים באגם דימונה ביום חמישי הקרוב ה-19 בחודש בשעה 19:30.

ל"שבע" נמסר, שבמסגרת ההטבות הייחודיות למנויים יוכלו תושבי הדרום לרכוש כרטיס לאחד המופעים המבוקשים ביותר בארץ במחיר סמלי של 75 שקלים בלבד, זאת במטרה לאפשר למנויי הפיס באזור לחוות את ההטבות המשמעותיות של מנוי בתחומי התרבות. לנוחיותם של רוכשי הכרטיסים למופע יופעלו רכבת והסעות חינם באוטובוסים מתל אביב ובאר שבע הלוך חזור.

הזמר היווני נמצא בימים אלה בסיבוב הופעות חובק עולם, ובדרכו לניו יורק ינחת בישראל להופעה אחת בלבד, בדימונה. המופע יכלול את מיטב הרפרטואר של ורטיס בעיבודים מיוחדים בליווי להקה בת 25 נגנים וכאמור גם אירוח של הזמר הישראלי איתי לוי. ורטיס ידוע באהבתו לישראל, ובעקבות הצלחתו הבינלאומית נוצר הקשר עם הישראלים כעם שאוהב מוזיקה ים תיכונית, פולקלור ומסיבות טברנה.

רבים מלהיטיו של הזמר האהוד זכו לעיבוד ישראלי, ובוצעו בעברית בידי זמרים מקומיים; לדוגמה, "זה אני" ו-"כשאת איתו" (אייל גולן), "פעם בחיים" (מושיק עפיה ושלמי סרנגה), "כאן בלעדיך" (מאור אדרי), "מאריפוסה" (שלומי שבת), "אין דבר כזה" (הצמד סטלוס ואורן חן) ו-"אם תחכי לי" (פאר טסי).

ורטיס יליד הולנד שעבר עם משפחתו בגיל צעיר לאתונה בירת יוון החל את דרכו המוזיקלית בלימוד נגינה על בוזוקי, והמשיך בתחום השירה במועדונים בסלוניקי וחבל מקדוניה. הזמר זכה במהלך דרכו בפרס הזמר החדש הטוב ביותר ביוון במסגרת טקס תחרות פרסי "האריון" השלישי מטעם הפדרציה לתקליטים של יוון, אלבום פלטינה ופרס לסינגל היווני הנמכר ביותר. בנוסף, מידי שנה מבקרים אלפי ישראלים במועדונים של ניקוס, "yton" באתונה ו"אורמה" בסלוניקי.

סמנכ"לית שיווק ומכירות במפעל הפיס, דפנה נעים שאול: "מועדון המנויים החדש של מפעל הפיס, מעניק הטבות משמעותיות ואטרקטיביות מאוד במגוון רחב ביותר של תחומים, וזאת לצד השתתפות בהגרלות שבהן ניתן להרוויח, ובגדול. אנחנו ממשיכים לפעול במטרה להעשיר את ההיצע התרבותי של מועדון ההטבות, ולהנגיש מופעי תרבות פופולאריים לערי הפריפריה החברתית והגיאוגרפית בישראל. אנו שמחים להזמין את כל מנויי הפיס, תושבי האזור ליהנות ממופע ייחודי של אחד הזמרים האהובים על הקהל הישראלי, המיועד רק להם, וליהנות מהסעות חינם, וכל זאת בתשלום סמלי בלבד".

ניקוס וורטיס מארח את איתי לוי, אגם דימונה, חמישי ה-19 בחודש, 19:30. עלות כרטיס: 75 שקלים. ניתן לרכוש מספר כרטיסים במחיר מנוי
רכבות חינם: לבירור באתר הפיס.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה