תרבות ופנאי

פרסום ראשון: שמוליק יפרח חוזר לבית הספר למשחק

תרבות ופנאי4 בפברואר 2019    2 דקות
0

יחליף בתפקיד את עידן אבישר ורפי ניב

פרסום ראשון: שמוליק יפרח חוזר לבית הספר למשחק
שמוליק יפרח | צילום: אייל לנדסמן

שמוליק יפרח, מי שהיה מנכ"ל תיאטרון באר שבע וייסד את בית הספר למשחק – גודמן בעיר, חוזר לקדנציה שנייה כמנהל בית הספר.

ל"שבע" נודע כי אמש קיבלו השחקנים והמורים בבית הספר למשחק הודעה כי יפרח, יחל היום (שני) את תפקידו כמנהל בית הספר במקומם של עידן אבישר ורפי ניב, שניהלו בניהול משותף בשנה האחרונה. בשבועות האחרונים ניב ואבישר נקראו לשימועים לפני פיטורין וכאמור, כבר נמצא להם מחליף בדמותו של יפרח.

יפרח הקים את בית הספר למשחק והיה מנהל בית הספר במשך כל שנותיו. לפני כשנה וחצי עזב את תפקידיו בבית הספר, כאשר התמנה למנכ"ל תיאטרון הקאמרי. חודשים ספורים לאחר מכן הודיע על עזיבת הקאמרי ולפני הבחירות המקומיות, מקורביו של יפרח סיפרו כי שקל להיכנס לפוליטיקה המקומית ולרוץ לראשות מועצת עומר, מה שלבסוף לא קרה. היום כאמור, יפרח נכנס לקדנציה השנייה שלו בבית הספר למשחק.

תגובת גודמן ביה"ס למשחק: "במסגרת שינוי המבנה הארגוני של בית הספר, פנתה ההנהלה הציבורית למייסד ומי שניהל את בית הספר, שמוליק יפרח, לחזור ולנהל את גודמן בית ספר למשחק. שמוליק הביע את הסכמתו ובימים אלה נכנס לתפקידו".

שמוליק יפרח אמר ל"שבע" לאחר המינוי: "ההנהלה הציבורית פנתה אליי לשוב ולנהל לאחר שינוי שנעשה במבנה הארגוני. אני יותר ממאושר לחזור למקום אותו ייסדתי. כידוע, היוזמה להקמתו של בית הספר היא יוזמה שלי, בייבי שפיתחתי בעמל רב, שנשמר גם בהיעדרי ואני יותר משמח לחזור כי זה סוג של מפעל חיי" אמר והוסיף "אני חוזר עתיר ניסיון. החזרה הנה רק תעשיר את בית הספר. אין לי כל כך מה ללמוד פה, לא עבר הרבה זמן ואני מכיר את הצוותים והפעילות. אני עוסק כרגע בהרבה תוכן ורואה איך מצעידים את בית הספר יותר קדימה ובחיבור לקהילה ולחברה. אני מאמין שעשייה תרבותית צריכה להיות חלק מהמרקם בעיר".

רפי ניב, מי שהיה המנהל האמנותי של בית הספר כאמור עזב את בית הספר לאחר שימוע שעבר ולפי אנשים הקרובים אליו, העזיבה לוותה בטונים צורמים ולא מן הנמנע שנשמע התפתחויות בגזה זו בבית המשפט. בינתיים יפרח מדגיש כי הוא נמצא בשלבים למצוא מנהל פדגוגי ואמנותי חדש, "לשמחתי הרבה אני בא ממקום של הוראה. הייתי מורה ובמאי והמושכות של הניהול האמנותי אצלי, אבל בימים אלה אני שוקד על מציאת מנהל אמנותי חדש. אני בדיאלוג מתקדם עם אנשים מהשורה הראשונה וזה יקרה בימים הקרובים".

את תגובתם של ניב ואבישר, לא ניתן היה להשיג.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אין לנו ארץ אחרת

רשת FRIENDS יוצאת בסדרת מופעים בסימן אחדות ותקומה

תרבות ופנאי1 במאי 2024    3 דקות
0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה