תרבות ופנאי

שרה מהנשמה

תרבות ופנאי15 ביולי 2018    2 דקות
0

איליי קוריאט מבאר שבע, בסך הכל בת 16, אבל יש לה קול שיוצא מהנשמה וחודר לנשמה

שרה מהנשמה
איליי קוריאט | צילום: יח"צ

עם סינגל בכורה שכבר בחוץ, ועוד שני שירים שבדרך, קוריאט חולמת על קריירה שתזכיר, אפילו במעט, את הזמרת עדן בן זקן, אותה היא מעריכה מאוד.

קוריאט הא מסוג הבנות שידעו מגיל קטן מה הן רוצות לעשות בחייהן; "תמיד הייתי שרה", היא מצהירה. "מגיל 6, כל הזמן הייתי שרה, אם זה במקהלת בית הספר או בטקסים. אני זוכרת את עצמי תמיד נמצאת במקומות שסובבים סביב המוזיקה".

קוריאט גדלה לתוך המוזיקה, אביה ז"ל היה חובב שירה בעצמו והיא זוכרת איך קולו היה ממלא את הבית. "תמיד אמרו לאבא שלי שיש לו קול שדומה מאוד לזהר ארגוב", לדבריה. "הוא היה שר, אבל הוא לא הגשים את החלום שלו ולקח את השירה לכיוון מקצועי". אביה של קוריאט נפטר לפני שבע שנים ולה היה ברור שאת השירה ואת חלומו של אביה היא תגשים.

"רציתי להמשיך את הדרך שלו. הוא לא הגשים את החלום, אז החלטתי להגשים גם את החלום שלו דרכי. לעשות את זה גם בשבילו", מספרת קוריאט שלמדה פיתוח קול אצל ג'וש פרץ, הוציאה סרטונים וגרפה המון מחמאות, שגרמו לה להיות מבוקשת בהופעות, אירועים, שירי חופה ועוד. מבחינתה, זה היה רק עניין של זמן, שהיא תיכנס לאולפן, ותקליט את אלבום הבכורה שלה.

הסינגל הראשון שהוציאה, היה השיר "בא ממך". את השירים כתב ראובן כרמל, ללחן של כרמל ודוד בודה ועיבוד והפקה מוסיקלית של תום בונדייז. הסינגל כאמור, הוא הסינגל הראשון מתוך האלבום, שמשחררת קוריאט למדיה התקשורתית. זהו שיר הודיה לבורא עולם, בו היא מודה לו על הטוב ועל הרע. "זה שיר על הטוב, שיר שבו אני מודה להורים שלי ולכל הטוב שיש לי בחיי".

את קוריאט אגב, לא תראו בקרוב בתכנית ראיליטי "כרגע אני לא חושבת שאני אלך לתכנית ריאליטי. אני חושבת שאני צעירה מידי, כי כבר היו פניות ובגלל הגיל זה נפל, ואני גם לא מרגישה בשלה לזה. כרגע לפחות. אולי אחרי שאוציא עוד שירים, אהיה בשלה ללכת". היא מדגישה ומספרת שהיא כבר בתהליכי עבודה על שני סינגלים חדשים, אחד מהם צפוי להיות להיט קיצי.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אין לנו ארץ אחרת

רשת FRIENDS יוצאת בסדרת מופעים בסימן אחדות ותקומה

תרבות ופנאי1 במאי 2024    3 דקות
0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה