תרבות ופנאי

מנהל אמנותי חדש לתיאטרון הילדים

תרבות ופנאי10 ביולי 2018    2 דקות
0

שינויים בתיאטרון לילדים ולנוער באר שבע: רפי ניב, ששימש כמנהל האמנותי של התיאטרון סיים את תפקידו ובמקומו נבחרו תום ויונתן שוורצברג

מנהל אמנותי חדש לתיאטרון הילדים
תום ויונתן שוורצבג | צילומים: שירה לוי ואנו לוסקי

ניב עצמו שימש כמנהלו האמנותי של התיאטרון מיום הקמתו, במקביל לתפקידו כמנהל שותף בגודמן-ביה"ס למשחק בנגב וכמנהל אמנותי של תיאטרון באר שבע.

תיאטרון הילדים והנוער הוקם בשנת 2015 כיוזמה של תיאטרון באר שבע ומנכ"ל התיאטרון דאז שמוליק יפרח. ניב הסכים לשמש כמנהל אמנותי ותרם במשך שנתיים מניסיונו וכישרונו לתיאטרון, כששתי ההפקות שביים בתיאטרון לילדים זכו בפרסים: "מלכת השלג" זכתה בשני פרסי הבמה לתיאטראות ילדים, וההפקה "דוט והקנגורו" שעלתה בפסח האחרון בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים, זכתה בשני פרסים ובציון לשבח.

השנה, עם תהליך ההיפרדות של תיאטרון לילדים מתיאטרון באר שבע, ביקש ניב לסיים את תפקידו ועכשיו כאמור, וועדת המינוי בחרה בתום ויונתן שוורצברג. תום שוורצברג, בן 36, במאי  ומחזאי, בעל תואר ראשון בבימוי מסמינר הקיבוצים ויונתן שוורצברג, בן 33, בוגר לימודי משחק בסטודיו של ניסן נתיב; שחקן, מחזאי ובמאי.השניים עובדים יחד כצוות כבר מספר שנים ובהצלחה.

איילת בראל אבישר, מנכ"לית התיאטרון: "תיאטרון לילדים ולנוער הוא גוף צעיר וחדש, בתחילת דרכו. הייתה לנו זכות גדולה לקבל את רפי ניב כמנהל אמנותי. ניב, כאיש חזון, תרם מכישרונו ומרצו ויצר רפרטואר עשיר, מגוון ואיכותי וקבע את אמות המידה על פיהן התיאטרון יעבוד, הוא יצר יש מאין. אין לי ספק כי תום ויונתן כיוצרים צעירים, עם ניסיון עשיר בעולם תיאטראות הילדים, יצליחו להמשיך ולסלול את דרכו של תיאטרון לילדים וישמרו על הרף הגבוה שהצבנו עד כה. הם באים עם אש בעיניים ויחד אני בטוחה כי נצליח להפוך את תיאטרון לילדים ולנוער למוסד מוביל ומשפיע".

תום ויונתן שוורצברג הוסיפו: "כמי שגדלו על ברכי התיאטרון, אנו נרגשים על ההזדמנות להעניק את המתנה הנפלאה הזאת לכלל הילדים בארץ ולילדי באר שבע בפרט. אנו תקווה שבעידן המסכים, ילמדו הילדים ליהנות מרגעי תיאטרון קסומים, דרך מגוון של תכנים אמנותיים, אותם אנו מייחלים להביא אל התיאטרון".

 

כיתובים: תום ויונתן שוורצבג |  צילומים שירה לוי ואנו לוסקי

 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אין לנו ארץ אחרת

רשת FRIENDS יוצאת בסדרת מופעים בסימן אחדות ותקומה

תרבות ופנאי1 במאי 2024    3 דקות
0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה