ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

אי-שם מעבר לקשת

ספורט29 ביוני 2021    4 דקות
0

בפרפראזה על השיר מתוך הסרט עם ג'ודי גרלנד, גם בהפועל 'אלטשולר שחם' באר שבע מסתכלים לאופק, וכבר לא מחתימים רק לעונה אחת, מקימים אקדמיה לטאלנטים שבאים מחוץ לעיר ומגייסים את האוהדים לפרויקט האדום. ממש אירופה! ברוכה הבאה 20/21

אי-שם מעבר לקשת

אמצע הפגרה הוא זמן מתאים כדי לבדוק את הדופק בהפועל 'אלטשולר שחם' באר שבע לקראת העונה החדשה. אז נפגשנו עם המנכ"ל האנרגטי תומר ירון אצל אחד מנותני החסות לקבוצה, כדי לשמוע על החידושים אצל האדומים מבירת הנגב.

לאחר שלוש שנים בליגת העל, ועם כוונות להמשיך שם עוד הרבה שנים, במועדון של כפיר ארזי החליטו לעלות שלב, מה שמתבטא במספר צעדים שנקטו ראשיה, החל מהחתמתם של רמי הדר ודניאל רביץ לשלוש עונות נוספות בקבוצת הבוגרים, דרך הקמת אקדמיה לכישרונות צעירים, וכלה בשינוי אסטרטגיית מכירת המנויים.

 

רמי הדר | צילום: מאיר אבן חיים

שלוש שנים. רמי הדר | צילום: מאיר אבן חיים

 

"מתוך כוונה ליצור אופק מקצועי ולהתוות דרך", מסביר ירון, "החתמנו את המנהל הספורטיבי דניאל רביץ ואת רמי הדר על חוזה ארוך טווח, זאת במטרה ליישם את המדיניות של המועדון, כשהכוונה היא להוציא אותה לפועל גם לגבי הצוות המקצועי, כשהכוונה היא להמשיך לשמור על המעטפת, שכוללת את העוזרים רועי ליכטנברג ופבלו דה קוסטה, מאמן הכושר מנואל לופז והיועץ המנטלי, אלעד שפרן.

"גם לגבי השחקנים הכוונה היא להחתים אותם על חוזים ארוכי טווח, כשהרצון של רובם היא לשחק באחד המפעלים האירופים, ולא רק פעם בשבוע בליגה. בינתיים גדלים הסיכויים שבאר שבע תשתתף בעונה הקרובה ביורופ-קאפ, מפעל בו זכתה השנה עירוני נס ציונה".

האימונים אמורים להיפתח בשבוע שבין 22-15 באוגוסט, כשתחילת העונה (גביע ווינר-סל) תהיה בספטמבר-אוקטובר. אל ליגת היל הצטרפו אליצור נתניה והפועל גליל עליון, בעוד עירוני נהריה ומכבי חיפה ישחקו בעונה הבאה בליגה הלאומית.

 

אוהדים בקונכייה

קהל ביציעי הקונכייה | צילום: אילן שי

 

מה חדש בסוגיית הקהל?

"התחלנו את הפרויקט שלנו לפני 7 שנים. הצלחנו בכול הפרמטרים והמטרות שהצבנו לפנינו. בתחום הזה, אני יכול להודות שנכשלנו. אנחנו מודעים לכך שזה תהליך, ועם הגדלת מחלקת הנוער, יותר אנשים יתחברו למועדון ומספר האוהדים ילך ויגדל. זה עניין של זמן וגם של הצלחות. בעקבות הקורונה, אנחנו שמים כמטרה להחזיר את גרעין האוהדים שפקד את הקונכייה לפני פרוץ המגיפה".

איך אתם עושים את זה?

"את חידוש המנויים לעונה החדשה לקחנו על עצמנו. הקמנו מחלקת טלמרקטינג, ונציגי מחלקת השיווק שלנו מתקשרים אישית לכל מי שהיה לו מנוי ב-3 השנים האחרונות, כדי שיחדשו את הכרטיס בתוספת הטבות. בשלב הבא, לקראת אמצע יולי, נפנה לקהל הרחב, ונסביר שהאוהדים יכולים להיות חלק מתוך הפרויקט הייחודי הזה. זה לא יהיה רק עבור החוויה האישית של צפייה במשחקי כדורסל בליגת העל ובאירופה (כשהעניין ייסגר) אלא גם עזרה בהמשך הצמיחה של הכדורסל בעיר".

אקדמיית בולדוג יוצאת לדרך

ירון מוסיף כי התקציבים של הרשות, ביחד עם העזרה של חברת כיוונים, הטוטו וספונסרים כמו 'אלטשולר שחם', שמלווה זו השנה השמינית את הפרויקט הכדורסל, מסייעים רבות. "דווקא בשנת הקורונה, הצטרפו אלינו לא מעט נותני חסויות".

איפה אתם מנהלים את כל הלוגיסטיקה?

"אנחנו צפויים לקבל עוד לפני תחילת העונה את המפתחות למשרדים החדשים שנבנים ליד הקונכייה".

 

הלוגו של האקדמיה

 

מה חדש במחלקת הנוער?

"אנחנו פותחים השנה את האקדמיה 'בולדוג' למצוינות בכדורסל של הפועל באר שבע. וקולטים שחקנים מחוץ לעיר, הטאלנטים שנמנעים מלהגיע אלינו בגלל המרחק, ימצאו מעכשיו מסגרת מתאימה. הם ילמדו במקיף ג' ויגורו בדירה קרובה לבית הספר. חניכי האקדמיה יקבלו אקסטרה אימונים, אימוני בוקר, הם יהוו את חוד החנית של מחלקת הנוער שלנו. מדובר בנערים תלמידי כיתות ט' ומעלה שמגיעים מרמת הנגב, לכיש, קיבוץ להב ואפילו מכרמיאל שבצפון. כשאנחנו מציעים לחבר'ה כישרוניים מהדרום לבוא אלינו, הם מנמקים את אי הגעתם בגלל המרחק והשעות המאוחרות בהן מסתיימים האימונים. בגלל האפשרויות שמציעות קבוצות אחרות במרכז או בצפון, איבדנו טאלנטים. יש לנו ילד כישרוני מאוד שאבא שלו יכול להביא אותו רק פעם בשבוע בגלל שהוא גר רחוק ולא רוצה להפסיד ימי עבודה. אני מקווה שהפיילוט הראשוני של 8 שחקנים יצליח ונוכל להרחיב את המסגרת בהמשך".

כתבות נוספות

0

מסתמן: כסייפה נגד מיתר בפלייאוף

ליגה ג': מחזור לסיום העונה ותמונת הצמרת מתבהרת. ההכתרה הרשמית של מכבי ב"ש צפויה להיות בשלישי

ספורט14 באפריל 2024    דקה אחת
0

צעד קטן קדימה

רצף ניצחונות שני ל"שלושה" העונה, מעלה את האדומים מבירת הנגב מקום אחד בטבלה. שגיא יחזקאל ורוי חג'ג' הפכו את תוצאת המחצית מול מכבי נתניה. תיקו לצעירי רהט עם עלייה כפ"ס. הפסדים לנערים א' של הפועל ומכבי ב"ש. ניצחונות לנערים ב' של הפועל ומכבי ב"ש. נערים ג' של הפועל ניצחו, של מ.ס ומכבי ב"ש הפסידו. מחלקת הנוער של האדומים בדרך לאבד עוד כישרון

ספורט13 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה