ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

בדימונה משוכנעים: הפעם זה ייראה אחרת

ספורט27 ביולי 2020    5 דקות
0

משנים כיוון: למרות שטרם נקבע מועד פתיחת עונת 2020/21 בכדוריד, שתי נציגותינו – מ.כ באר שבע ומכבי דימונה ממשיכות בהכנות

בדימונה משוכנעים: הפעם זה ייראה אחרת
מנבחרת ארה"ב למכבי דימונה. אמיר זייפרט | צילום מתוך אתר איגוד בכדוריד: לאה סטפנוב, הפועל קריית אונו

מכבי דימונה, שנשארה בליגת העל בזכות הקורונה והקפאת הירידות, לא רוצה לחזור על הטעויות מהעונה שעברה, ולמרות לא מעט שאלות לגבי איך תיראה 2020/21, אצל אלי סגרון עובדים במרץ.

ההחתמה האחרונה היא של אמיר זייפרט, מרכז נבחרת ארה"ב, שהצטיין במדי נבחרת הפסים והכוכבים באליפות העולם עד גיל 21 שנערכה בספרד לפני שנה. זייפרט הוא בוגר פרויקט נבחרת הנוער של ישראל בגרמניה, והספיק לשחק עד כה באס"א ת"א, מכבי ת"א והפועל קריית אונו.

זייפרט, ישתף פעולה עם צמד הזרים שמגיע אף הוא מקריית אונו – מרקו פנדיץ' ומרקו קאמפר. בראיון לאתר איגוד הכדוריד, הוא מסביר על ההחלטה להצטרף לקבוצה מהנגב: "התכנית הייתה לצאת השנה לגרמניה, וכבר היה לי סיכום עם קבוצה מהליגה השלישית, אבל לא הצלחתי לקצר את השירות הצבאי, ואחר כך נכנס עניין הקורונה, וזה לא יצא לפועל. חשבתי מה הצעד שיהיה הכי קרוב לאורח חיים מקצועני עבורי, וההחלטה שקיבלתי הייתה לבחור בדימונה ולנסות להתמקד בכדוריד. דימונה כמקום רחוק, שם גם אתגורר במרבית הזמן, תאפשר לי להשקיע ולדחוף את עצמי לאן שאני יכול. כמובן ההחלטה נבעה גם מהרצון להיות שחקן מרכזי ומוביל, בסיטואציה שאני חושב שהכי תפתח אותי גם כבן אדם וגם כשחקן".

מה אתה יודע על דימונה?

"נכון שהעונה הראשונה של דימונה בליגת העל לא הייתה מוצלחת, אבל יש שם חבר'ה מאוד מוכשרים, פייטרים רציניים, ואני חושב שעם הכוונה מתאימה אפשר לעשות דברים יפים. נבנית בדימונה קבוצה שלאף אחת לא יהיה כיף לשחק נגדה. כמובן שעם מאמן כמו קספר ביליץ', שהוא גם היווה שיקול חשוב להחלטתי, אפשר לעשות את זה. יש שני זרים ששיחקו איתי בקריית אונו, ואני מאוד אוהב אותם כשחקנים וכאנשים. זו כאמור סיטואציה שמאפשרת לי לעבוד קשה ולדחוף את עצמי בלי יותר מדי הסחות דעת. פשוט להתמסר לכדוריד".

את הקבוצה מדימונה ייאמן הקרואטי דוברבקו (קספר) ביליץ', מי שאימן וצבר ניסיון רב בליגת העל (2005-1998) עם מכבי קריית מוצקין, הפועל ראשון לציון, מ.כ חולון וא.ס רמת השרון, במקביל לעבודתו בנבחרות ישראל. בדימונה מדברים על "מאמן מנוסה מאוד, עם ידע טקטי רב, יכולת לעבוד עם שחקנים צעירים, שמאמין בעבודה קשה בלי קיצורי דרך".

שני זרים הצטרפו למועדון מדימונה, מדובר בצמד הסרבים – הפיבוט מרקו קמפר (28) והמקשר השמאלי מרקו פנדיץ' (32), שכאמור הגיעו מקריית אונו.

 

רואי ושון סולומון עם אלי סגרון (משמאל) | צילום מתוך הפייסבוק של מכבי דימונה

 

האחים התאומים שון (מקשר שמאלי ומרכז) ורואי (מקשר ופינה ימין) סולומון בני ה-17 וחצי, הוחתמו לשלוש העונות הקרובות וימשיכו בקבוצה. שון ורואי, הם חלק מפרויקט 'סגל הזהב' של המועדון שם רואים בהם "דור העתיד של המועדון, ומאמינים שימשיכו להתקדם מקצועית ולהוות חלק מרכזי בקבוצה הבוגרת. השניים ישחקו העונה בליגת העל בוגרים, בליגת העל לנוער וישתייכו לסגל נבחרת ישראל עד גיל 18.

עוד צעיר מבטיח, המשתייך ל'סגל הזהב' של דימונה, הוא השוער ניר אדרי (17), שהוחתם אף הוא ל-3 העונות הקרובות, וישחק העונה לא רק בליגת העל לבוגרים, אלא גם בליגת העל לנוער ובנבחרת ישראל עד גיל 18.

גם השוער ויקטור זלנצוב (24), שהחל את הקריירה במ.כ באר שבע, והיה שותף לעליית הקבוצה לליגת העל, ימשיך ב-3 העונות הקרובות בדימונה.

עוד שחקן שהגיע ממ.כ באר שבע הוא טל פאר (22), שמשחק במספר עמדות (מקשר ימין, פיבוט), ויהוו ללא ספק תוספת כוח משמעותית לחבורה של ביליץ'.

מ.כ באר שבע: סימון במקום שיקלושי

גם אצל רוני טסלר ואבנר דרורי ממשיכים לעבוד במרץ ולבנות קבוצה לעונה הקרובה. בשבוע האחרון הוחתמו בקבוצה שחקן הפינה דוראל בן סעדון והשוער עומר סימון, שמחליף בין הקורות את אלדר שיקלושי, שסיים את עונת ההשאלה שלו בקבוצה.

 

מחליף את אלדר שיקלושי. עומר סימון | צילום באדיבות מ.כ באר שבע

 

סימון (24), במקור ממודיעין, שיחק בנבחרת הצעירה, ומגיע לבירת הנגב מקריית מוצקין. לאתר איגוד הכדוריד, אומר סימון: "שיקלושי סיפק עונה מצוינת, ואני מאוד שמח על האמונה של באר שבע לתת לי להוביל את הקבוצה. הציפיות שלי ושל באר שבע הן לסיים בפלייאוף העליון, לאחר שהם ביססו את עצמם כמועדון צמרת, וכמובן להמשיך להתקדם ברמה המקצועית".

איך אתה מתרשם מתהליך הבנייה בבאר שבע?

"רוב הקבוצות חוו פגרה לא קלה עקב הקורונה. אני סומך על אבנר דרורי ועל רוני טסלר שבבאר שבע בונים קבוצה טובה, ושיגיעו עוד שחקנים טובים שישלימו את הסגל".

מי שעשוי להצטרף לסימון כשוער השני הוא שון ריבקין, בוגר פרויקט נבחרת הנוער וסגל העתודה, שצפוי להגיע בהשאלה מהפועל אשדוד.

מלבד שיקלושי, גם השוער עומר גלוזמן שמתחיל סטאז' כרופא, לא ימשיך בקבוצה. כמו כן עזבו את באר שבע מילוש בואישיץ' (להפועל ראשון לציון), אביב לייפר (לנס ציונה) וטל פאר (למכבי דימונה).

המרכז-מקשר הסרבי סטפן צ'יריץ' (29) ימשיך לשנה נוספת במועדון, אליו צירפה באר שבע את המקשר הסרבי, דיורדה גולובוביץ' (28), אקס פרטיזן בלגרד ומטאלפלסטיקה מסרביה, ששיחק גם בליגות הבכירות בספרד, הונגריה, מקדוניה, פולין, שוויץ, רומניה ויוון. המחליף של בויאשיץ', הוא סקורר, ושחקן מנוסה ומעוטר שזכה בתארים בליגה הסרבית וגם רשם הופעה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

באר שבע הודיעה גם על צירופו של שחקן הפינה, דוראל בן סעדון, שמגיע מעירוני רחובות, חוזר מפציעה קשה, וינסה לחזור לעצמו בבירת הנגב.

שם נוסף שעולה כאופציה לחיזוק הקבוצה הוא המרכז בן ליברטי (26), אקס רמת השרון ובני הרצליה בעונה האחרונה, ששוקל לעבור לבירת הנגב במסגרת לימודים באוניברסיטת בן גוריון.

כתבות נוספות

0

צעירים ושערים | שישה, מי יודע?

תיקו לנוער של מ.ס ב"ש שהשוותה שלוש פעמים. 0:10 לנערים א' של חורה עם שישייה של מחמד עטאונה. נערות א' של הפועל ב"ש חגגו עם שישייה. 3:3 בין נערים ג' של ערד ומכבי ב"ש

ספורט26 במרץ 2024    2 דקות
0

חזרו לנצח

בסימן 5: לאחר 5 הפסדים רצופים, ו-5 פעמים בהן נכנעו האדומים מהדרום להפועל גליל עליון, גברה החבורה של אורן אהרוני על זו של ברק פלג 80:87. 5 שחקנים קלעו בספרות כפולות. ברביעי 1/8 גמר גביע המדינה בהרצליה

ספורט25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה