ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

הפועל באר שבע ערערה לבית הדין העליון

ספורט14 באפריל 2020    4 דקות
1

ראשי קבוצת הנשים מבירת הנגב טוענים כי הנהלת ההתאחדות לכדורגל הכריזה על העולות בתום העונה בליגות החובבניות, והחריגה את ליגות הנשים. "ההחלטה בלתי סבירה, בלתי שוויונית ומעלה חשש להפלייתה לרעה של העותרת"

הפועל באר שבע ערערה לבית הדין העליון
לא ברור למה החריגו את הנשים. מיכאל ראובן | צילום: אריאל גולד

בעקבות ההחלטה של הנהלת ההתאחדות מאמש (שני) להודיע על סיומה הרשמי של עונת 2019/20 בליגות החובבניות, והכרזה על האלופות והעולות ליגה, הגישה הבוקר קבוצת הנשים של הפועל באר שבע ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל על ההחלטה שלא להכריז על הנציגה מבירת הנגב, שעם ההודעה על הפסקת המשחקים הוליכה את טבלת הליגה הלאומית, כאלופה וכעולה לליגת העל.

בעתירה נאמר: "מוגש בזאת ערעור על החלטת הנהלת ההתאחדות לכדורגל מיום 13.4.20, בעניין הוראת שעה לעונת 2019/20, ולפיה עונת המשחקים הנוכחית בליגות החובבניות (בוגרים, נשים, נוער, נערים וילדים) הגיעה לסיומה לאחר שנעצרה החל מה-13 במרץ בשל משבר הקורונה".

הערעור מתייחס לחלק בהחלטה "המחריג את ליגות הנשים מיתר הליגות החובבניות באופן שבעוד בכל יתר הליגות החובבניות (בוגרים, נוער, נערים וילדים) נקבעו קבוצות שעולות ליגה, הוכרזו קבוצות אלופות, ונקבע שלא תהיינה קבוצות שתרדנה ליגה, בליגת הנשים לא נתקבלה החלטה  בעניין זה, למעט הכרזת האלופה בליגת העל לנשים".

לבאר שבע נודע על החלטת הנהלת ההתאחדות מפרסומים בתקשורת ומחברי הנהלה שהיו שותפים לדיון בנושא. "טרם עלה בידי העותרת לקבל עותק מפרוטוקול הדיון ו/או ההחלטה.

יחד עם זאת", נכתב בערעור, "על מנת שלא לחרוג מלוח הזמנים הקבוע בתקנוני ההתאחדות להגשת ערעור, מוגש בזאת הערעור דנן, והעותרת שומרת לעצמה הזכות להשלים, לתקן ולהוסיף על כל הנטען בכתב ערעור זה".

בין שאר הנימוקים להגשת הערעור, נכתב: "החרגת הליגה לנשים מההחלטה הכוללת בעניין הליגות החובבניות הינה בלתי סבירה, בלתי שוויונית ומעלה חשש להפלייתה לרעה של העותרת (הפועל באר שבע) מיתר כל קבוצות הליגות החובבניות, והיה על הנהלת ההתאחדות להכריז על העותרת כאלופת הליגה הלאומית, ולקבוע עלייתה לליגת העל הנשים".

בנוסף, עולה בעתירה תהייה שמא "מדובר בהחלטה 'פרסונלית', המכוונת כלפי העותרת באופן ספציפי על ידי בעלי עניין בליגות הנשים, שהרי אין כל יסוד, טעם או נימוק מוצדק להחריג את העותרת".

לראשי הפועל באר שבע נודע כי ההחלטה בעניין הליגות לנשים עברה לוועדה שתחליט בעניין רפורמה מתוכננת בליגות הנשים, והם מבהירים כי "אם וככול שמתוכננת רפורמה בליגות הנשים, אין בכך כדי להצדיק החרגת העותרת ופגיעה כל כך קשה בה מקצועית וכלכלית".

עוד נכתב בערעור כי לבאר שבע נודע כי "ההחלטה בעניין ליגת הנשים, או ליתר דיוק 'בהיעדר ההחלטה', התקבלה בעקבות המלצתו ודרישתו של מר שמעון מימון, יו"ר ועדת נשים, שהינו (לטענת ראשי המועדון מבירת הנגב י.א.) בעל אינטרס".

"מכל הנימוקים דלעיל (שרק חלקם מפורטים כאן י.א.) מתבקש בית הדין העליון לקבל את הערעור ולהורות כי ההחלטה ביחס לליגות החובבניות תחול אף על ליגות הנשים, וכן לקבוע עלייתה של העותרת לליגת העל לנשים".

 

תמונות כאלה גם בליגת העל? ימים יגידו | צילום מתוך הפייסבוק של הפועל באר שבע נשים

"אינספור רגעים מספקים"

עוד לפני הגשת הערעור, ועם היוודע דבר ההכרזה על סיום העונה, שוחחנו עם מיכאל ראובן, יו"ר הפועל באר שבע, נשים.

איך אתה מסכם את העונה שלכם?

"אין ספק שזו עונה שכיף לסכם. לקח לי כמה דקות להתעורר מחלום הבלהות של העונה שעברה. כשראיתי עם מי אני יוצא לדרך העונה, לא היה לי ספק לאן אנחנו צועדים. המשכנו כמעט עם אותו הסגל, למעט הזרות. חיזקנו את הקבוצה עם ערבה שחף, שאין ספק שהיא תוספת מקצועית אדירה, ומביאה איתה גם אישיות כובשת.

"הבאנו לקדמת הבמה את הנערות המוכשרות שלנו ונתנו להן להיות חלק מההובלה של הקבוצה. בהמשך צרפנו את אור ארז. ההרגשה היא שבנינו קבוצה טובה, שעם החיזוקים המתאימים צריכה להמשיך לליגת העל.

מה היה מבחינתכם הרגע הקשה של העונה?

"הרגע הכי קשה היה ההחלטה להפסיק את המשחקים בעקבות הקורונה. היה לנו חשש גדול מההשפעה על הקבוצה ומהיכולת לשמור על מסגרת ולהיות מוכנים לכל תרחיש. הבנות, כרגיל, גרמו לי לגאווה גדולה, כאשר באופן עצמאי שמרו על הכושר, כשבנוסף הקבוצה מקיימת באופן קבוע אימוני זום עם נוכחות מלאה".

והרגע המספק ביותר?

"העונה הנוכחית לוותה באינספור רגעים מספקים שבאו לידי ביטוי עם כל שער שהבנות כבשו, עם העליונות שלנו במגרש, הדרייב של הבנות לעבוד קשה, להצליח ולהתקדם, והגיבוש ביניהן, שהיה הרבה מעבר לכדורגל – כל אלה עשו את ההבדל".

איך תשרדו את המשבר הכלכלי?

"בעניין הזה אנחנו מאוזנים, וככל שיידרש, נדאג להזרים כל מה שצריך במועדון. תקציב העונה בנוי מסכום שמיועד לעלייה לליגת העל. אנחנו כמובן תולים תקוות בעיריית באר שבע ובחברת כיוונים בכל הקשור להיערכות לליגת העל. אין לי צל של ספק שבעירייה יידעו להעריך את העובדה שהמועדון ממשיך לשלם שכר לכל השחקניות והמאמנים, ולא נקטנו בצעדי פיטורים או הוצאה לחל"ת, דבר שהיה פוגע אנושות בשחקניות ובקבוצה".

כתבות נוספות

0

מסתמן: כסייפה נגד מיתר בפלייאוף

ליגה ג': מחזור לסיום העונה ותמונת הצמרת מתבהרת. ההכתרה הרשמית של מכבי ב"ש צפויה להיות בשלישי

ספורט14 באפריל 2024    דקה אחת
0

צעד קטן קדימה

רצף ניצחונות שני ל"שלושה" העונה, מעלה את האדומים מבירת הנגב מקום אחד בטבלה. שגיא יחזקאל ורוי חג'ג' הפכו את תוצאת המחצית מול מכבי נתניה. תיקו לצעירי רהט עם עלייה כפ"ס. הפסדים לנערים א' של הפועל ומכבי ב"ש. ניצחונות לנערים ב' של הפועל ומכבי ב"ש. נערים ג' של הפועל ניצחו, של מ.ס ומכבי ב"ש הפסידו. מחלקת הנוער של האדומים בדרך לאבד עוד כישרון

ספורט13 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה

  • קרן צבטקוב
    מיכאל ראובן

    מיכאל ראובן אין שני לך!!!
    גאה להיות חלק ממשפחת הפועל באר שבע לעוד שנים רבות!!!