ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

מהפך אדום

ספורט23 בפברואר 2020    4 דקות
0

צפו בתקציר: הפועל באר שבע התגברה על פיגור וניצחה 1:3 את הפועל כפר סבא, במשחק רדיוס שנערך בנתניה. את השערים כבשו מרואן קבהא, בן שהר בפנדל ורמזי ספורי. ועכשיו הפנים למפגש הכפול מול מכבי חיפה בליגה ובגביע המדינה

מהפך אדום
שחקני באר שבע חוגגים ניצחון בית בחוץ במשחק רדיוס. צילום: דני מרון

קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע אירחה הערב (ראשון), את הפועל כפר סבא, במשחק רדיוס (עונש בגלל נהמות גזעניות), שנערך באצטדיון "היהלום" שבנתניה, וגברה עליה בתוצאה 1:3 זאת לעיני 2,697 אוהדים בלבד, במסגרת משחקי המחזור ה-25 בליגת העל. היה זה ניצחון ליגה שלישי ברציפות לבאר שבע.

המאמן יוסי אבוקסיס, ערך ארבעה שינויים בהרכב שניצח 0:1 במחזור הקודם בחוץ את בני יהודה תל אביב, כאשר המגנים אור דדיה ואורן ביטון, הקשר רמזי ספורי והקשר הזר מפורטוגל דוד סימאו עלו ב-11 הראשונים, על חשבונם של המגנים בן ביטון (פצוע), שון גולדברג והקשרים תומר יוספי והפורטוגלי ז'וסוואה (מורחק בגלל צבירת 9 כרטיסים צהובים).

דוד סימאו. הופעת בכורה בהרכב צילום: דני מרון

על ספסל המחליפים היו  שוער המשנה החדש ירדן קרישטול ושחקני השדה לואיי טאהא (שחזר לסגל לאחר פציעה ארוכה), שון גולדברג, נאור סבג, תומר יוספי, קייס גאנם והזר ההולנדי נייג'ל האסלביינק. לעומת זאת, מי שלא נכלל בסגל הוא חלוץ הרכש אנתוני וארן בגלל פציעה.

הפועל באר שבע הגיעה להתמודדות כשהיא נמצאת במקום הרביעי בטבלת ליגת העל עם 10 ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. מנגד, הפועל כפר סבא במקום ה-11 ולה שישה ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ו-13 הפסדים.

המשחק נפתח בלחץ של "האדומים" מבירת הנגב. בדקה השביעית כדור חופשי של הקשר רמזי ספורי, נקלט על ידי השוער איתמר ישראלי. לאחר מכן בעט החלוץ ומלך שערי הקבוצה בן שהר, מעל השער.

אבל השער הגיע דווקא מהצד השני. בדקה ה-11 בהתקפה הראשונה של הפועל כפר סבא, כדור עומק נהדר של בן רייכרט הגיע  ליהב אפריאט שהיטל בהגנת באר שבע ובעט פנימה ברגל שמאל 1:0.

שחקני כפר סבא אחרי שער היתרון צילום: דני מרון

בדקה ה-25 כדור חופשי של דוד סימאו ברגל שמאל מצא את ראשו של שהר שנגח למשקוף. בדקה ה-37 כדור חופשי של סימאו מצא את מרואן קבהא שבעט והכדור פגע בשחקן הגנה ונכנס לרשת 1:1.

מרואן קבהא חוגג את השוויון צילום: דני מרון

בדקה ב-40 קרן של באר שבע שהגיעה לשיר צדק שהסיט את הכדור שפגע בידו של אביב סולמון. השופט אוהד אסולין שנעזר במערכת ה-var קבע פנדל לבאר שבע.

בדקה ה-42 בן שהר בעט פנימה את הפנדל והשלים את המהפך 1:2 לבאר שבע. שערו ה-12 העונה של מלך שערי הקבוצה. דקה לאחר מכן, הבלם שיר צדק הגיע להזדמנות טובה להבקיע, אך בעט החוצה מתוך הרחבה.

השופט אסולין הוסיף 3 דקות למחצית הראשונה בהן לא נכבשו שערים נוספים והקבוצות ירדו למחצית בתוצאה 1:2 לבאר שבע.

בן שהר והשחקנים חוגגים את המהפך צילום: דני מרון

בפתיחת המחצית השנייה הצלה כפולה של ישראלי שוערה של כפר סבא, מבעיטות של קבהא והקשר הזר ההולנדי אלטון אקולטסה. בדקה ה-58 המאמן אבוקסיס מבצע את החילוף הראשון כאשר הקשר נאור סבג נכנס במקומו של הקשר ניב זריהן.

בדקה ה-68 עומר פדידה קפטן הפועל כפר סבא בעט מתוך הרחבה מעל השער. בדקה ה-70 הבלם שיר צדק נגע בידו ברחבה, אבל השופט אסולין התעלם. בדקה ה-71 חילוף שני בבאר שבע, כאשר החלוץ קייס גאנם נכנס על חשבונו של בן שהר.

כפר סבא של המאמן אופיר חיים אהוב האוהדים של באר שבע, ניסתה להשוות את התוצאה, אבל הזמן הלך ואזל לקבוצה ששיחקה בתלבושת השחורה.

אופיר חיים. מאמן כפר סבא ואהוב בבאר שבע צילום: דני מרון

בדקה ה-78 באר שבע סגרה עניין. אקולטסה פרץ לרחבה ובעט כדור שנהדף על ידי השוער ישראלי, היישר לרמזי ספורי שבעט ברגל שמאל פנימה 1:3.

בדקה ה-80 החילוף השלישי והאחרון של הפועל באר שבע. הקשר תומר יוספי נכנס במקומו של מרואן קבהא. השופט אוהד אסולין הוסיף 3 דקות להתמודדות והתוצאה נותרה בעינה 1:3 להפועל באר שבע.

במחזור הקרוב (יום ראשון הבא), תגיע שוב הפועל באר שבע לאצטדיון "היהלום" שבנתניה, אבל הפעם תתארח למשחק חוץ מול מכבי חיפה, ולא ב"סמי עופר" בגלל רדיוס של חיפה. ביום רביעי הבא שתי הקבוצות ייפגשו שוב במסגרת רבע גמר גביע המדינה, במפגש שיתקיים באצטדיון "סמי עופר".

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אור דדיה, שיר צדק, מיגל ויטור, אורן ביטון, ניב זריהן (נאור סבג, 58), מרואן קבהא (תומר יוספי, 80), דוד סימאו, רמזי ספורי, אלטון אקולטסה, בן שהר (קייס גאנם, 71).

כתבות נוספות

0

התחלקו בנקודות: תיקו בין נתיבות לירוחם

ליגה ב': חניכיו של מוטי עטר כבר הוליכה 1:3, אבל מושיקו אביטן עם צמד, אמר את המילה האחרונה

ספורט20 באפריל 2024    2 דקות
0

300 הופעות וניצחון

מ.ס דימונה ציינה לפני משחק הליגה מול א.ס נורדיה, 300 הופעות של משה אסולין בקבוצה הבוגרת. הקפטן הוותיק נכנס כמחליף בדקה ה-78, כשקבוצתו בפיגור 3:1. את הסוף, כולם יודעים... במחזור הבא: מאבק על יתרון הביתיות בפלייאוף

ספורט20 באפריל 2024    2 דקות

כתיבת תגובה