ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

פעם שלישית תיקו

ספורט5 בפברואר 2020    4 דקות
0

צפו בתקציר: הפועל באר שבע סיימה שוב בתיקו הפעם בחוץ 1:1 מול מכבי נתניה. נתניה עלתה ליתרון מפנדל מפוקפק, ניב זריהן השווה. הבלם שיר צדק חזר להרכב לאחר 10 חודשים רצופים

פעם שלישית תיקו
השחקנים מאוכזבים. עוד תיקו צילום: מאור אלקסלסי

קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע התארחה הערב (רביעי), אצל מכבי נתניה באצטדיון "היהלום", לעיני 4,700 צופים (500 מבאר שבע), וסיימה בתוצאת תיקו 1:1 במסגרת משחקי המחזור ה-22 בליגת העל. היה זה התיקו השלישי ברציפות של הקבוצה מבירת הנגב, והחמישי בסך הכל בליגה העונה.

המאמן יוסי אבוקסיס, ערך שלושה שינויים בהרכב שסיים בתיקו 1:1 במחזור הקודם בבית מול מכבי תל אביב, כאשר השוער אוהד לויטה, הבלם שיר צדק והקשר ניב זריהן, עלו ב-11 הראשונים על חשבונם של השוער הליטאי ארנסטס שטקוס והבלם עמית ביטון (פצועים) והמגן אורן ביטון.

יוסי אבוקסיס מאוכזב. לא מצליח לנצח צילום: מאור אלקסלסי

יצוין, כי הבלם שיר צדק חוזר לראשונה להרכב הפותח של הפועל באר שבע, לאחר תקופה ארוכה. הפעם האחרונה שצדק שיחק במסגרת ליגת העל, הייתה בתאריך 25.5.2019 במחזור האחרון של העונה שעברה, זאת במשחק ההפסד הביתי 4:0 למכבי תל אביב, עת כשעלה כמחליף.

הפעם האחרונה שצדק שיחק בהרכבה של הפועל באר שבע, היה בתאריך 22.4.2019 במשחק הליגה בבית מול מכבי חיפה (הפסד 1:0), שם השלים 90 דקות מלאות, כמו במשחק היום בנתניה.

שיר צדק בחימום. לראשונה בהרכב לאחר 10 חודשים צילום: מאור אלקסלסי

על ספסל המחליפים היו  שוער המשנה רון ויזמן (שוער קבוצת הנוער) ושחקני השדה אורן ביטון, אור דדיה, ג'ימי מארין, נאור סבג, נתי אסקיאס וסאלי גנון.

הפועל באר שבע הגיעה להתמודדות כשהיא נמצאת במקום הרביעי בטבלת ליגת העל עם שמונה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. מנגד, מכבי נתניה במקום התשיעי ולה שבעה ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ותשעה הפסדים.

המשחק נפתח בהתלהבות של שתי הקבוצות. בדקה השלישית בצי'יראי המקומי ניסה להכניע את לויטה, אך לא דייק. בדקה החמישית החלוץ ומלך שערי הפועל באר שבע בן שהר, בעט מעל השער. בדקה ה-14 כדור חופשי של אולטק מנתניה עלה מעל השער.

אקשן בין נתניה לבאר שבע צילום: מאור אלקסלסי

בדקה ה-24 שילוב פורטוגלי. הקשר ז'וסוואה הרים כדור חופשי לראשו של הבלם מיגל ויטור, שנגח מתוך הרחבה והשוער דני עמוס הציל.

בדקה ה-28 עלתה נתניה בתלבושת הצהובה ליתרון מפנדל מוצלח של הויבך שבעט חזק ברגל שמאל פנימה 0:1. הפנדל הגיע לאחר שמגן והקפטן בן ביטון, הכשיל בספק גדול ברחבה את שחוביץ המקומי. השופט אוראל גרינפלד בחר שלא ללכת ולראות את האירוע במערכת ה-var.

שחקני נתניה חוגגים את שער היתרון צילום: מאור אלקסלסי

השופט גרינפלד הוסיף 2 דקות למחצית הראשונה, במהלכן הצליחו "האדומים" מבאר שבע להשוות. ז'וסוואה הפעלתן מסר כדור עומק לשהר שבעט, הכדור פגע בהגנת נתניה, והגיע איכשהו לניב זריהן שנגח מול שער חשוף 1:1 בסיומה של המחצית הראשונה.

ניב זריהן לאחר השער שכבש צילום: מאור אלקסלסי

המחצית השנייה נפתחה בקצב טוב. בדקה ה-50 נתניה כמעט והחזירה לעצמה את היתרון, אבל החמיצה מקרוב. בדקה ה-52 ז'וסוואה מסר כדור חופשי לתומר יוספי, שבעט ברגל שמאל מתוך הרחבה סמוך לקורה והחוצה.

שחקני נתניה ביצעו מספר עבירות, והשופט שלף לא פחות מארבעה כרטיסים צהובים כנגדם. בדקה ה-67 ביצע המאמן אבוקסיס את החילוף הראשון שלו. הקשר נאור סבג נכנס במקומו של כובש השער ניב זריהן.

מאבק גבהים בנתניה צילום: מאור אלקסלסי

בדקה ה-72 החילוף השני של הפועל באר שבע. הקשר מקוסטה ריקה ג'ימי מארין על חשבונו של הקשר תומר יוספי. בדקה ה-83 מכבי נתניה נותרה בעשרה שחקנים לאחר שהקשר אלמוג כהן הורחק בכרטיס אדום (צהוב שני), כשפגע בנאור סבג.

ההרחקה של אלמוג כהן צילום: מאור אלקסלסי

בדקה ה-87 שיגר ז'וסוואה כדור חזק מרחוק, והשוער דני עמוס קלט. בדקה ה-89 הסתיימה מכסת החילופים של האורחים כאשר המגן אור דדיה החליף את בן ביטון.

השופט גרינפלד, הוסיף 4 דקות להתמודדות בהן הבלם ויטור נגח לקורה וכמעט קבע מהפך. בסיום התוצאה נותרה בעינה 1:1.

זאת ועוד,הפועל באר שבע תארח ביום ראשון את האחרונה בדירוג סקציה נס ציונה. יצוין, כי נס ציונה שגברה בסיבוב הראשון 1:2 על באר שבע, פיטרה היום את מאמנה עמיר תורג'מן.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, בן ביטון (אור דדיה, 89), שיר צדק, מיגל ויטור, שון גולדברג, ניב זריהן (נאור סבג, 67), מרואן קבהא, ז'וסוואה, תומר יוספי (ג'ימי מארין, 72), נייג'ל האסלביינק, בן שהר.

כתבות נוספות

0

זרק את ההולטר והניף את הגביע

קבוצת הכדוריד של הפועל 'יוסי אברהמי' ערד, שהעפילה רק העונה לליגה הלאומית, הייתה רחוקה נקודה אחת מהעפלה היסטורית לליגת העל. זה לא מנע מהקפטן שלה, עוז חנדלי, לקבל אישור מהקרדיולוג לעלות לפרקט ולהניף עם חבריו את גביע המדינה ע"ש ברנר, כשהם מנצחים עם הבאזר את מכבי פ"ת. חכם מהו אומר? "כדי לשבור עוד שיאים, צריכים לייצר עוד שחקנים"

ספורט22 באפריל 2024    4 דקות
0

צעירים ושערים | מה נשתנה?

קבוצת הנוער של הפועל ב"ש צירפה לראשונה העונה שלושה ניצחונות, וחניכיו של גל ברשאן מתרחקים מהקו האדום. 2:2 לנוער מכבי עם המוליכה. נערים א' של הפועל חזרו לנצח. נערים ב' של מ.ס דימונה התאוששו מההפסד לאשקלון עם עשר מכות לרשת של צעירי רהט. חמישה מי יודע? – תשאלו את שתי קבוצות נערים ג' של מכבי ב"ש

ספורט22 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה