ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

על הפנים

ספורט11 בינואר 2020    4 דקות
0

צפו בתקציר: יוסי אבוקסיס הפסיד במשחק הבכורה שלו בהפועל באר שבע 2:1 לאחרונה בדירוג הפועל רעננה, של המאמן הבאר שבעי ניסו אביטן. את השער כבש בן שהר. הקבוצה עדיין במשבר עמוק

על הפנים
יוסי אבוקסיס מאוכזב צילום: דני מרון

קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע התארחה הערב (שבת), אצל הפועל רעננה זאת באצטדיון "המושבה", שבפתח תקווה, לעיני 1,500 צופים (1,000 מבאר שבע), ונוצחה בתוצאה 2:1 זאת במסגרת משחקי המחזור ה-18 בליגת העל, ונראה כי חילוף המאמנים בין יוסי אבוקסיס לברק בכר, עדיין לא הוציא את הקבוצה מהמשבר הגדול שבו היא נמצאת.

 

המאמן החדש אבוקסיס, ערך שלושה שינויים בהרכב שנצח מול הפועל תל אביב 1:0, כאשר הבלם עמית ביטון, הקשר רמזי ספורי והחלוץ בן שהר, עלו ב-11 הראשונים על חשבונם של המגן אורי דדיה והקשרים חנן ממן  שירדו לספסל, וניב זריהן (שכלל לא היה בסגל).

יוסי אבוקסיס. לראשונה על הקווים כמאמן באר שבע צילום: דני מרון

עוד על ספסל המחליפים ניתן היה למצוא את שוער המשנה רז רחמים, המגן שון גולדברג והקשרים גל לוי, דוד קלטינס ונאור סבג. השוער הליטאי ארנסטס שטקוס, עדיין פצוע ולא התלבש למשחק.

הפועל באר שבע הגיעה להתמודדות כשהיא נמצאת במקום הרביעי בטבלת ליגת העל עם שמונה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושישה הפסדים. מנגד, הפועל רעננה תופסת את המקום ה-14 והאחרון ולה ניצחון בודד, שמונה תוצאות תיקו ושמונה הפסדים.

המשחק נפתח בצורה מנומנמת כאשר "האדומים" מבירת הנגב מחזיקים יותר בכדור ושולטים בכר הדשא. בדקה ה-11 הקשר ההולנדי נייג'ל האסלביינק, בעט מתוך הרחבה החוצה.

בדקה ה-17 כדור קרן של באר שבע מצא את ראשו של בן שהר, שנגח מזווית קשה מחוץ למסגרת של השוער אסף צור. המקומיים של המאמן הבאר שבעי ניסו אביטן, שיחקו בצורה פיזית וספגו מספר כרטיסים צהובים.

משחק אגרסיבי של שחקני רעננה צילום: דני מרון

בדקה ה-30 כמעט יתרון מפתיע לרעננה ששיחקה בתלבושת שחורה. ערבוביה ברחבה לאחר כדור קרן, סידרה לקייס גאנם מצב טוב, אך הוא בעט רע ופספס את ההזדמנות. בדקה ה-34 הקשר עדן שמיר מצא את המסגרת אך השוער המארח היה מוכן וקלט את הכדור.

השופט דוד פוקסמן הוסיף דקה אחת למחצית הראשונה, שבמהלכה שוב כמעט רעננה עלתה ליתרון, אבל הכדור שנבעט על ידי גאנם, חלף סמוך לשערו של אוהד לויטה, והקבוצות ירדו למחצית כשהתוצאה מאופסת.

המחצית השנייה נפתחה עם שער של הפועל רעננה, שהגיע בדקה ה-52. האסלביינק איבד כדור, אליו הגיע כארם ארשיד ששיגר טיל ברגל שמאל מ-25 מטרים לרשת 1:0 מהמם לקבוצה של ניסו אביטן. שער ענק.

שחקני רעננה חוגגים את שער היתרון צילום: דני מרון

באר שבע ניסתה לחזור לעניינים במהרה. בדקה ה-60 הקשר הפורטוגלי ז'וסוואה הרים כדור לראשו של האסלביינק שנגח החוצה.

בדקה ה-68 הגיע השוויון. כדור חופשי של הקשר רמזי ספורי פגע בחומת רעננה, הגיע לבן שהר, שבעט בסיבוב והכדור ניתז מרגל של שחקן רעננה ופגש את הרשת 1:1. שער מספר 9 העונה למלך השערים של הפועל באר שבע.

שחקני באר שבע חוגגים את השוויון צילום: דני מרון

אחרי השער הפעילה באר שבע לחץ כבד על מנת להפוך את התוצאה. המאמן החדש יוסי אבוקסיס היה אחוז תזזית על הקווים ודרבן את שחקניו. גם אוהדי באר שבע עודדו את השחקנים במקביל.

אבל השער הגיע דווקא מצד השני. בדקה ה-83 חור גדול בהגנת באר שבע. כדור עומק נהדר שהגיע לקפטן רעננה שניר שוקר שנכנס קודם לכן כמחליף, ובעט מתוך הרחבה ברגל ימין שטוח ולרשת. 2:1 מדהים לרעננה.

שניר שוקר אחרי שער הניצחון של רעננה צילום: דני מרון

הדרמה נמשכה בדקה ה-85. הקשר המחליף חנן ממן נגח לרשת לאחר כדור קרן, אבל השער נפסל על ידי מערכת ה-var בטענה שהאסלביינק היה בנבדל והפריע לשוערה של רעננה לראות את הכדור.

השופט פוקסמן הוסיף 4 דקות ואפילו שיחקו דקה נוספת, אבל התוצאה נותרה בעינה. הפועל רעננה מהמקום האחרון מנצחת 1:2 את הפועל באר שבע בבכורה על הקווים של יוסי אבוקסיס. היה זה ניצחונו הראשון העונה בליגת העל, של ניסו אביטן, כמאמנה של הפועל רעננה.

ביום חמישי תנסה הפועל באר שבע להציל את העונה, כאשר תצא למשחק חוץ מול מכבי נתניה (בשעה 19:30), במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

ניסו אביטן חוגג על חשבונה של באר שבע צילום: דני מרון

הרכב באר שבע: אוהד לויטה, בן ביטון, מיגל ויטור, עמית ביטון, אורן ביטון, מרואן קבהא, עדן שמיר (חנן ממן, 69), ז'וסוואה, רמזי ספורי (נאור סבג, 82), נייג'ל האסלביינק, בן שהר.

כתבות נוספות

0

מסתמן: כסייפה נגד מיתר בפלייאוף

ליגה ג': מחזור לסיום העונה ותמונת הצמרת מתבהרת. ההכתרה הרשמית של מכבי ב"ש צפויה להיות בשלישי

ספורט14 באפריל 2024    דקה אחת
0

צעד קטן קדימה

רצף ניצחונות שני ל"שלושה" העונה, מעלה את האדומים מבירת הנגב מקום אחד בטבלה. שגיא יחזקאל ורוי חג'ג' הפכו את תוצאת המחצית מול מכבי נתניה. תיקו לצעירי רהט עם עלייה כפ"ס. הפסדים לנערים א' של הפועל ומכבי ב"ש. ניצחונות לנערים ב' של הפועל ומכבי ב"ש. נערים ג' של הפועל ניצחו, של מ.ס ומכבי ב"ש הפסידו. מחלקת הנוער של האדומים בדרך לאבד עוד כישרון

ספורט13 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה