ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

ז'וסוואה הביא ניצחון

ספורט24 בדצמבר 2019    4 דקות
0

צפו בתקציר: הפועל באר שבע חזרה למסלול חיובי ויצאה מהמשבר כשגברה בחוץ 0:1 על הפועל חדרה. את שער הניצחון כבש הקשר מפורטוגל ז'וסוואה, בבעיטה נהדרת

ז'וסוואה הביא ניצחון
שחקני באר שבע חוגגים ניצחון על חדרה צילום: אריאל שלום

מחזור אמצע השבוע בליגת העל נערך הערב (שלישי). קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע התארחה אצל הפועל חדרה, באצטדיון "היהלום"  בנתניה, לעיני 1,000 צופים (500 מבאר שבע), וניצחה 0:1 זאת במסגרת משחקי המחזור ה-15 בליגת העל.

המאמן ברק בכר, ערך שני שינויים בהרכב שניצח בצורה דרמטית במוצאי השבת האחרונה על מ.ס אשדוד 3:4 בחוץ בשלב סיבוב ח' בגביע המדינה ועלה לשמינית הגמר (למפגש חוץ מול מכבי נתניה), כאשר לראשונה העונה  פתח המגן הצעיר והמקומי אור דדיה (ששיחק בשנתיים האחרונות בבני לוד מהליגה הלאומית).

אור דדיה (משמאל), מול חדרה. לראשונה בהרכב צילום: אריאל שלום

גם עדן שמיר עלה ב-11 הראשונים כשתחבושת אדומה מעטרת את ראשו,זכר לפציעה במשחק מול בית"ר ירושלים. דדיה ושמיר פתחו בהרכב על חשבונם של הבלם הפצוע מיגל ויטור והמגן שון גולדברג שלא היו בסגל. מי שעוד לא נכללו בסגל הם הבלמים עמית ביטון שמורחק ולואיי טאהא הפצוע, והקשרים רמזי ספורי ומאור מליקסון (שנולדה לו היום בת).

על ספסל המחליפים ניתן היה למצוא לראשונה העונה את רועי אזוט קשר קבוצת הנוער הפועל "השלושה" באר שבע (כבש העונה 5 שערים בנוער), כמו גם את שלושת  הקשרים הזרים ההולנדי  נייג'ל האסלביינאק, הפורטוגלי ז'וסוואה והקוסטה ריקני ג'ימי מארין. לידם בספסל היו תומר יוספי, גל לוי ושוער המשנה אוהד לויטה.

עדן שמיר. תחבושת אדומה עיטרה את ראשו צילום: אריאל שלום

הפועל באר שבע הגיעה להתמודדות כשהיא נמצאת במקום הרביעי בטבלת ליגת העל עם שבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. מנגד, הפועל חדרה תופסת את המקום השביעי ולה ארבעה ניצחונות, שש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים.

המשחק נפתח בשליטה של האורחים מבירת הנגב ששיחקו בתלבושת לבנה. בדקה השנייה הקשר ניב זריהן בעט מחוץ לרחבה כדור סמוך לקורה. חדרה התקשתה לפתח משחק התקפי באותם הדקות. בהמשך המשחק דעך ובאר שבע הייתה אנמית, לחוצה ולא ייצרה מצבים.

בדקה ה-30 זריהן בחן את השוער הניגרי של חדרה אוסטין אג'ידה, ששיחק בעברו בהפועל באר שבע, אך השוער קלט בקלות את הכדור החלש שנבעט.

בדקה ה-37 החלוץ הברזילאי של חדרה לוסיו, שאף הוא היה בעברו בהפועל באר שבע, חדר לרחבה, אך בעיטתו הלכה גבוה ומעל למשקוף. השופט אביעד שילוח הוסיף 2 דקות למחצית הראשונה, שהייתה אולי אחת החלשות שנראו השנה בליגת העל, והקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בתוצאה מאופסת.

קבהא מול לוסיו
צילום: אריאל שלום

בפתיחת המחצית השנייה המאמן בכר עשה חילוף על מנת להעיר את משחיק קבוצתו, כאשר הקשר מפורטוגל ז'וסוואה נכנס במקומו של הקשר נאור סבג.

דקה אחרי שז'וסוואה נכנס לכר הדשא, הוא ספג כרטיס צהוב לאחר שפגע בשחקן של חדרה. מדובר בצהוב שביעי העונה לז'וסוואה, בעשר הופעות.

בדקה ה-51 התקפה מהירה של באר שבע, כשבסיומה הקשר חנן ממן בעט החוצה. בדקה ה-59 ממן מסר לז'וסוואה שבעט כדור חזק  ברגל שמאל ולרשת 1:0 נהדר לבאר שבע. שער בכורה לקשר מפורטוגל, שמיד לאחר שכבש רץ לחבק את חברו ביציע הבלם הפצוע מיגל ויטור. איזה חילוף של בכר…

ז'וסוואה. שער בכורה נהדר לקשר מפורטוגל צילום: אריאל שלום

לאחר השער באר שבע התעוררה והחלה ללחוץ את חדרה. בדקה ה-70 החלוץ בן שהר בעט מעל השער. מנגד, האדומים-שחורים מחדרה של המאמן שרון מימר, ניסו לחזור למשחק. בדקה ה-73 האסלביינק החליף את זריהן.

בדקה ה-81 התבצע החילוף השלישי והאחרון של באר שבע. הקשר תומר יוספי נכנס במקומו של חנן ממן. בדקה ה-84 בעט שהר כדור בסיבוב מתוך הרחבה, אבל אג'ידה הדף לקרן. בדקה ה-86 האסלביינק בעט סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-89 ז'וסוואה ניסה לכבוש בשנית אך לא הצליח. השופט אביעד שילוח הוסיף 3 דקות להתמודדות. בתוך התוספת חדרה כמעט השוותה, אך שחקניה פספסו את הכדור ממש ליד שערו של השוער הליטאי ארנסטס שטקוס. עד הסיום לא נכבשו שערים והפועל באר שבע חגגה ניצחון, ויצאה מהמשבר שפקד אותה.

במחזור הבא תארח הפועל באר שבע את מ.ס אשדוד, במוצאי השבת באצטדיון "טרנר".

ברק בכר.יש ניצחון
צילום: אריאל שלום

הרכב הפועל באר שבע: ארנסטס שטקוס, אור דדיה, דוד קלטינס, מרואן קבהא, בן ביטון, אורן ביטון, עדן שמיר, נאור סבג (ז'וסוואה, 46), ניב זריהן (נייג'ל האסלביינק, 73), חנן ממן (תומר יוספי, 81), בן שהר.

כתבות נוספות

0

לזכרו של דוד רדהאי

טורניר קט רגל על שמו של מגן העבר, שהלך לעולמו לפני כחצי שנה, נערך בחול המועד בב"ש בהשתתפות 8 קבוצות

ספורט25 באפריל 2024    דקה אחת
0

זה שיודע לשאול, וגם לענות…

ניר ברד בראיון מסכם לעונה מאתגרת שמסתיימת בעליית ליגה: על הפרידה מברנדו גרסיה ז"ל ב-שבעה באוקטובר, בניית הסגל על שחקני בית והתקוות לעתיד. במקרה שלנו, ברד זו ברכה ולא אחת מ-10 המכות

ספורט24 באפריל 2024    7 דקות

כתיבת תגובה