ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

מול הירוקים מחיפה זה לא יספיק

ספורט3 בדצמבר 2019    4 דקות
0

צפו בתקציר: מאור מליקסון הקשר והקפטן של הפועל באר שבע חזר לסגל אחרי שבעה חודשים ולא שותף בניצחון החוץ 0:1 על הפועל כפר סבא (השער: בן שהר). את הדקות הראשונות מליקסון אולי יזכה לקבל במשחק הבא באצטדיון "טרנר" מול מכבי חיפה ביום שני

מול הירוקים מחיפה זה לא יספיק
בן שהר חוגג ניצחון צילום: אודי ציטיאט

הערב (שלישי), נערך מחזור אמצע השבוע בליגת העל. קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע שסחבה שני הפסדים רצופים ושלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים, התארחה אצל הפועל כפר סבא באצטדיון "המושבה" בפתח תקווה, לעיני 1,800 צופים (500 מבאר שבע), וניצחה בתוצאה 0:1 זאת במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל.

הקשר והקפטן מאור מליקסון (35), חזר לסגל לאחר שנעדר במשך שבעה חודשים, בעקבות ניתוח בקע שהסתבך, ועלול היה לגמור למליקסון את הקריירה. מליקסון שנחשב ליקיר האוהדים, חזר כנגד כל הסיכויים.

הפעם האחרונה שמליקסון שיחק, הייתה בעונה שעברה בחודש מאי 2019 בפלייאוף העליון במחזור ה-35, בבית מול הפועל חדרה (ניצחון 0:1).

מאור מליקסון בחימום. הקפטן חזר לסגל לאחר שבעה חודשים צילום: אודי ציטיאט

המאמן ברק בכר, ערך ארבעה שינוים בהרכב, שנוצח במחזור הקודם באצטדיון "טרנר" מול בני יהודה תל אביב (2:1), כאשר הבלם לואי טאהא והקשרים הפורטוגלי זו'סואה, נאור סבג וההולנדי ניי'גל האסלביינק, עלו ב-11 הראשונים על חשבונם של הבלם המורחק עמית ביטון והקשרים דוד קלטינס, רמזי ספורי וחנן ממן. מי שנותר מחוץ לסגל הוא הקשר ההתקפי ניב זריהן.

לגבי האסלביינאק, האחרון חזר להרכב לאחר שני משחקים שכלל לא שותף (במשחק שעבר אפילו הוא לא התלבש בגלל עבירת משמעת).

הפועל באר שבע הגיעה להתמודדות כשהיא במקום השלישי בטבלת ליגת העל, ובמאזנה שישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים. מנגד, הפועל כפר סבא, במקום העשירי ולה שני ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו וחמישה הפסדים, ועם מאזן משחקי הבית הכי גרוע בליגה (אפס ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים).

המשחק נפתח עם לחץ של באר שבע. בדקה השלישית המגן שון גולדברג בעט חזק ולמסגרת והשוער המקומי הדף.

בדקה העשירית  מסירה של  המגן בן ביטון הגיעה לקשר נאור סבג שבעט הכדור פגע בחלוץ בן שהר ופגש את הרשת, אבל השער נפסל בטענה נכונה מכיוון ששהר היה בנבדל ברור.

בדקה ה-13 הקשר מקוסטה ריקה ג'ימי מארין בעט אך הכדור נהדף בידי השוער לקרן. בדקה ה-18 בן ביטון בעט חזק לשער, השוער איתמר ישראלי הדף לאמצע ובן שהר כבש בכדור החוזר 0:1 לבאר שבע, ושער שמיני העונה למלך שערי הקבוצה וליגת העל.

שחקני באר שבע חוגגים את שער הניצחון צילום: אודי ציטיאט

בדקה ה-25 השוער הליטאי ארנסטס שטקוס הדף מצוין לקרן כדור שנבעט על ידי עומר פדידה. בדקה ה-37 כדור חופשי של הקשר הפורטוגלי זו'סוואה שבעט ברגל שמאל, עלה מעל השער.

השופט דוד פוקסמן הוסיף שתי דקות, ועד לסיום המחצית הראשונה לא נכבשו שערים נוספים והקבוצות ירדו לחדר ההלבשה כשהתוצאה 0:1 להפועל באר שבע ששלטה ללא עוררין במשחק.

בפתיחת המחצית השנייה נמשכה אותה המגמה. באר שבע תקפה וכפר סבא התגוננה. בדקה ה-58 ובהתקפה מתפרצת טראורה שיגר כדור אדיר, אותו הדף שטקוס לקרן.

מאבק בין באר שבע לכפר סבא צילום: אודי ציטיאט

בדקה ה-59 הוקפץ מאור מליקסון לחימום, לקול תרועות האוהדים "האדומים".  בדקה ה-61 החילוף הראשון של בכר היה דווקא הוצאתו של בן שהר, כאשר רמזי ספורי שנכנס במקומו תופקד כחלוץ. דקה לאחר מכן, האסלביינאק בעט חזק והחוצה.

בדקה ה-64 ארעה נפילת תאורה חלקית באצטדיון "המושבה" שגרמה להפסקת המשחק. המאמנים ניצלו זאת על מנת לתת תדרוך לשחקנים. לאחר שלוש דקות, השופט פוקסמן החליט לחדש את ההתמודדות. בדקה ה-73 התבצע החילוף השני של באר שבע. נאור סבג פינה את מקומו לדוד קלטינס.

הפועל כפר סבא של המאמן אופיר חיים, שהיה בעברו שחקן אהוב ומצליח בהפועל באר שבע, ניסתה להשיג את השוויון. יצוין, כי חיים שואף לאמן בעתיד את באר שבע.

אופיר חיים. מאמן כפר סבא ואהוב בבאר שבע צילום: אודי ציטיאט

בדקה ה-79 נפצע הבלם לואי טאהא, דבר ששיבש את הכנסתו של מאור מליקסון. כאשר החילוף האחרון היה מרואן קבהא במקומו של טאהא הפצוע.

אוהדי הפועל באר שבע עודדו במהלך החילוף את מליקסון, שחזר למגינת ליבם לשבת על ספסל המחליפים. בכר ניגש למליקסון ולחץ את ידו. אולי מליקסון יקבל דקות במשחק הבית הקרוב באצטדיון "טרנר" מול מכבי חיפה, ביום שני בשעה 20:15, במשחק שיסגור את הסיבוב הראשון בליגת העל.

הדקות האחרונות עברו במתח רב על אנשי הצוות המקצועי של הפועל באר שבע. והעצבים עלו לאחר תוספת זמן של 5 דקות, בהן התוצאה נותרה בעינה 0:1 להפועל באר שבע, שחזרה למסלול הניצחונות, אך היכולת שהציגה הייתה רחוקה מלהרשים.

הרכב הפועל באר שבע: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טאהא (מרואן קבהא, 79), מיגל ויטור, שון גולדברג, ג'ימי מארין, זו'סוואה, עדן שמיר, נאור סבג (דוד קלטינס, 73), נייג'ל האסלביינק, בן שהר (רמזי ספורי, 61).

כתבות נוספות

0

לא מוותרת על החלום

ליגה ב': כשנותרו 4 מחזורים לסיום משחקי הבית העליון, מכבי נתיבות שומרת על המקום השני, אחרי 1:4 על שגב שלום. במחזור הבא יארחו חניכיו של מוטי עטר את השלישית, מ.כ שדרות. ירוחם הפסידה 2:1 ליבנה של שמעון אלקבץ

ספורט29 במרץ 2024    2 דקות
0

צעירים ושערים | שישה, מי יודע?

תיקו לנוער של מ.ס ב"ש שהשוותה שלוש פעמים. 0:10 לנערים א' של חורה עם שישייה של מחמד עטאונה. נערות א' של הפועל ב"ש חגגו עם שישייה. 3:3 בין נערים ג' של ערד ומכבי ב"ש

ספורט26 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה