ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

מאופקים לליגה הספרדית?

ספורט28 בנובמבר 2019    3 דקות
0

השוער לאון סטוליארוב (17) נמצא בימים אלו בהתרשמות באקדמיה של הקבוצה הספרדית ריאל ויאדוליד, שבבעלות רונאלדו אגדת הכדורגל מברזיל. "זאת הזדמנות של פעם בחיים", אומר סטוליארוב ל"שבע", בשיחה מספרד

מאופקים לליגה הספרדית?
לאון סטוליארוב במדים של ריאל ויאדוליד. "בהתחלה לא האמנתי והייתי בהלם" | צילום: אלבום אישי

עד לפני שבוע השוער לאון סטוליארוב (17), תושב אופקים, התאמן בקבוצת הבוגרים של הפועל אופקים מרחבים מוליכת ליגה ג' דרום.

סטוליארוב, תלמיד בכיתה יב' בתיכון "עתיד" שבאופקים, הצטרף לפני שנתיים למחלקת הנוער של מ.כ מתנ"ס אופקים, שם למעשה החל את הקריירה הספורטיבית שלו. הוא הגיע להתאמן באופקים, לאחר שחבר משותף שלו מבית הספר המשחק במחלקת הנוער של אופקים, המליץ לו להצטרף לאימונים. בקיץ האחרון, סטוליארוב המתנשא לגובה של 1.83 מטרים, החליט לנסות את מזלו, ולהיבחן במספר קבוצות ממחלקות נוער שונות בארץ כמו מ.ס אשדוד, עירוני קריית גת ומ.ס באר שבע, אך התפנית הגדולה הגיעה עם שיחת טלפון מפתיעה שקיבל מסוכן שחקנים, שבה התבשר כי ראה אותו בפעולה ושהוא קיבל זימון רשמי להתרשמות באקדמיה לכדורגל של ריאל ויאדוליד מספרד.

לבית הספר שבו הוא לומד באופקים, נשלח מכתב רשמי מהסוכן שראה את השוער בארץ בפעולה והמליץ עליו לספרדים. במכתב נרשם בין היתר, "אנחנו מייצגים בארץ באופן רשמי את ריאל ויאדוליד, מועדון כדורגל מקצועי מהליגה הראשונה בספרד. מעדכן אתכם שהנער לאון סטוליארוב, חניך בבית ספרכם מוזמן על ידי מועדון הכדורגל ריאל ויאדוליד לחודש התרשמות במתחם המועדון בספרד. אני מבקש מכם לאפשר לנער לקחת חלק בהתרשמות שבה יציג את יכולותיו בפני הצוות המקצועי של המועדון. אנו ממליצים לנער להצטייד בכל הספרים הרלוונטיים להשלמת לימודיו ולהיות בקשר ישיר עם מוריו. לנער יינתן זמן להשלמת המטלות מבית הספר".

לאון סטוליארוב סיפר ל"שבע", בשיחה מספרד: "לפני כשלושה שבועות התקשר אליי סוכן שחקנים שראה אותי באחד האימונים, ואמר לי שרוצים שאני אבחן בריאל ויאדוליד. בהתחלה לא האמנתי והייתי בהלם. לאחר שהתעשתי סידרתי את כל העניינים הביורוקרטיים, וטסתי לבד לספרד".

האצטדיון של ויאדוליד. הנוף מהחדר באקדמיה | צילום: אלבום אישי

 

וסטוליארוב מוסיף, "אני נמצא כבר מספר ימים בספרד ומתאמן עם קבוצת הנוער של ריאל ויאדוליד. אנחנו מתאמנים חמש פעמים בשבוע ויש לנו גם לימודים כמו שיעורים בספרדית ואנגלית. נמצאים איתי באקדמיה מספר שחקנים ישראליים נוספים ואני נמצא בחדר עם שני שחקנים. יש באקדמיה שחקנים מכל העולם כמו מאפריקה, סין, ניו יורק ויפן. האקדמיה נמצאת סמוך למגרש האימונים בויאדוליד, שהוא במרחק הליכה של חמש דקות מהאצטדיון המקומי".

"החלום שלי היה לשחק בליגה הספרדית"

אז מה השאיפה של לאון סטוליארוב? השוער הצעיר משיב, "תמיד החלום שלי היה לשחק בליגה הספרדית. השאיפה שלי היא להתקבל ולהגיע לשחק בהתחלה בקבוצת הנוער של ריאל ויאדוליד עד גיל 19, ובעתיד להיות בבוגרים שלהם. יש פה שתי קבוצות בוגרים ריאל ויאדוליד, וגם ריאל ויאדוליד ב'. אני כרגע נמצא להתרשמות למשך חודש. זאת הזדמנות של פעם בחיים".

רוצה שאופקים תצליח | צילום: אלבום אישי

על השאלה איזה שוער הוא מעריץ, הגיב סטוליארוב, "אני אוהב את ג'ורדן פיקפורד שוערה של אברטון האנגלית. הוא הדמות לחיקוי עבורי, ואוהב את קבוצת הכדורגל צסק"א מוסקבה. בארץ אין קבוצה מסוימת שאני אוהד שלה. אני רק רוצה שהפועל אופקים מרחבים, הקבוצה של העיר שלי תצליח".

במסגרת האקדמיה כל שחקני הנוער של ריאל ויאדוליד, היו במשחק הליגה האחרון של קבוצת הבוגרים מול סביליה, זאת במסגרת הלה ליגה הספרדית, שנערך באצטדיון "חוסה סוריאה" (שתכולתו 26,512 אלף צופים), מגרשה הביתי של ריאל ויאדוליד, הממוקמת כעת במקום ה-14 בליגה הספרדית הבכירה (מתוך 20 קבוצות).. "זאת הייתה חוויה מדהימה להיות במשחק הבוגרים של ויאדוליד", סיכם סטוליארוב.

יצוין, כי ריאל ויאדוליד הוקמה בשנת 1928, אך מעולם לא זכתה באליפות ספרד. בארון התארים שלה נמצא גביע הליגה הספרדית מעונת 1983/84.

זאת ועוד, בשנת 2018 קבוצת רכישה בהובלתו של שחקן העבר הברזילאי האגדי רונאלדו, רכשה תמורת 30 מיליון אירו 51 אחוזים מהשליטה בריאל ויאדוליד, כאשר רונאלדו הוא הבעלים של הקבוצה.

כתבות נוספות

0

מסתמן: כסייפה נגד מיתר בפלייאוף

ליגה ג': מחזור לסיום העונה ותמונת הצמרת מתבהרת. ההכתרה הרשמית של מכבי ב"ש צפויה להיות בשלישי

ספורט14 באפריל 2024    דקה אחת
0

צעד קטן קדימה

רצף ניצחונות שני ל"שלושה" העונה, מעלה את האדומים מבירת הנגב מקום אחד בטבלה. שגיא יחזקאל ורוי חג'ג' הפכו את תוצאת המחצית מול מכבי נתניה. תיקו לצעירי רהט עם עלייה כפ"ס. הפסדים לנערים א' של הפועל ומכבי ב"ש. ניצחונות לנערים ב' של הפועל ומכבי ב"ש. נערים ג' של הפועל ניצחו, של מ.ס ומכבי ב"ש הפסידו. מחלקת הנוער של האדומים בדרך לאבד עוד כישרון

ספורט13 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה