ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

רוצים גבוה יותר

ספורט16 באוגוסט 2019    17 דקות
0

מנכ"ל הפועל באר שבע בכדורסל, תומר ירון, מסכם את הקיץ של הפועל באר שבע, ומדבר על השחקנים שעזבו, הזרים שמצטרפים, בניית התקציב, המאבק מול המינהלת וארגון השחקנים, הבית החדש, המגבלות התקציביות והחלומות לעונה החדשה: "אפשר להגיע יותר גבוה, גם בליגה וגם בגביע"

רוצים גבוה יותר
אתגר העונה השנייה. תומר ירון | צילום: אילן שי

במועדון הכדורסל של הפועל באר שבע לא נחים לרגע, גם לא בימי הפגרה. הקבוצה שמתכוננת לעונה שנייה בליגה העל, תפתח את האימונים ביום רביעי הקרוב, עם סגל שונה מזה שהביא אותה לפלייאוף העליון בעונה החולפת.

ביום ראשון יתייצב אוטובוס מטעם הקבוצה בנתב"ג, ויאסוף 7 שחקנים ובנות זוגם שינחתו בלוד, אחרי 10 שעות טיסה מניו יורק, ויוסעו אחר כבוד דרך כביש 6 עד לביתם החדש בבירת הנגב.

כדי לקבל תמונה של המתרחש בתוך וסביב המועדון האדום, ומה השתנה הקיץ מזה שעבר, פגשנו את המנכ"ל תומר ירון, שאותו הצלחנו לשלוף בין אינסוף פגישות, ישיבות, טלפונים ותיאומים.

"את ההכנות לעונה החדשה התחלנו עוד לפני תום זו הקודמת, "אומר ירון, "כשהארכנו את החוזים של רמי הדר ושל מאמן הכושר הסרבי ג'ורג'י נאסוביץ'. היה חשוב לנו לסגור עם הצוות המקצועי, שכולל את עוזר המאמן הראשון דוד אלהרר ואת אופיר וקנין, שייאמן גם את קבוצת הנוער שלנו שהעפילה לליגת העל. ויהיו עוד חיזוקים בצוות המקצועי, כולל אימוני פילאטיס ו-core (שרירי ליבה)".

היו לכם הרבה פצועים בעונה שעברה. מה עם הצוות הרפואי?

"הצוות הרפואי עשה עבודה טובה, היה לנו חוסר מזל עם הפציעות. יחד עם זאת, יהיה שינוי בחלק מהצוות, ואנחנו לא ממשיכים עם מכון 'פיזיותר', שמלווה אותנו 6 שנים. רובו של הצוות שעבד אתנו בשנה שעברה תחת 'פיזיותר' ימשיך, אבל החלטנו להקים מכון פיזיותרפיה שלנו בתוך הקונכייה, ולא להוציא את זה החוצה, עשינו איזושהי השקעה בציוד. השנה יש לנו מכון משלנו שייתן מענה גם למחלקת הנוער בצורה יותר טובה. מי שינהל את כל צוות הפיזיותרפיה הוא אסף דידי, בוגר תואר ראשון בפיזיותרפיה מטעם אוניברסיטת אריאל, ועוסק בין השאר בתחום השיקום ופציעות ספורט. כל הצוות הרפואי יפעל תחת ד"ר דוד סיבירסקי, רופא הקבוצה".

איך השפיעו השינויים הצפויים העונה בליגה על ההחלטות שלכם?

"אחרי שבנינו את הצוות המקצועי, התחלנו להבין איך אנחנו רוצים לראות את הסגל של השחקנים, מתוך הבנה שהחוק הרוסי (2 ישראלים בכל רגע על הפרקט) הולך להתבטל. משמעות הדבר היא שארבעה זרים יכולים להיות על המגרש בזמן נתון, מה שאומר למעשה שאם יש 200 דקות משחק (5×40) ואנחנו ריאליים, יש משהו כמו 120 עד 133 דקות לזרים, מה שמותיר לישראלים פחות מ-70 דקות, שזה למעשה כ-2.5 שחקנים בכירים, שיכולים לשחק 25-20 דקות. כך רוב הקבוצות בונות את הסגל שלהן, וזה מצריך השקעה ב-2 שחקנים ישראלים מרכזיים ועוד כל מיני חבר'ה מסביב שיכולים להיות או שחקני אימונים שישחקו 3-2 דקות, או יחכו לפציעה של שחקן הרכב כדי לקבל הזדמנות.

בעקבות שינוי בחוק הרוסי, פחות הזדמנויות לישראלים. רמי הדר | צילום: מאיר אבן חיים

"חלק מהקבוצות שהחתימו 5 זרים (בתוספת קנס של חצי מיליון שקל), גם את ההזדמנות לא יתנו לישראלים. יביאו ישראלי בכיר כמו שעשתה אשדוד עם ליאור אליהו, וכל השאר מסביב ילדים. זה המצב אצל מחצית מקבוצות הליגה".

מה אתכם?

"לקבוצה כמו באר שבע זה מצוין. גם כלכלית אנחנו עומדים בתקציב. לגבי הישראלים, בשנה הקודמת היה חתום אצלנו טרנס ווטסון, שהוא ישראלי בכיר לכל הדעות, ומתאושש כרגע מפציעה. הוספנו אליו שחקן שעקבנו אחריו גם בעונה הקודמת, ספנסר וייס מאשדוד, שעשה שם מספרים מאוד יפים. מבחינתנו, אלה 2 השחקנים הבכירים בגזרת הישראלים. אגב, ספנסר היה בסגל הנבחרת האולימפית שזכתה באליפות אירופה, אבל ביקש להשתחרר ולנסוע לנוח בבית. הוספנו אליהם את פיליפ הרץ, בחור בן 28, מתאזרח, עולה חדש, שחקן נבחרת דנמרק, שהגיע בהמלצה של חנן קולמן, שהחליט לפרוש מכדורסל פעיל וחזר לדנמרק. מצד אחד הרץ הוא סוג של הבטחה, מצד שני סוג של נעלם. היה שחקן ברמות הגבוהות של הליגה הדנית ב-6-5 השנים האחרונות, השתפר מעונה לעונה, גם בנבחרת של ארצו, בסופו של דבר נצטרך לעשות פה את ההתאמות, אבל זה לא איזה בחור שיצא מקולג'. הוא שיחק באירופה".

מישהו נשאר?

"בהחלט. עדי כהן סבן ממשיך אתנו עונה שלישית, והוכיח בעונה שעברה שהוא יכול לשחק בליגת העל. הוא חזר מפציעה ונראה טוב.

עדי כהן סבן נגד חיפה

חוזר מפציעה. עדי כהן סבן | צילום: אילן שי

"גם בן אייזנהרט, שהפך להיות השחקן הוותיק במועדון, אתנו. זו העונה הרביעית שלו – 2 עונות בליגה הלאומית, ועכשיו השנייה בליגת העל. הוא בחור חיובי, מחובר לעיר ולמועדון, עושה מה שמצפים ממנו, ולפעמים הוא מקבל הרבה יותר דקות וזמן משחק מאשר תוכנן לו בעיקר. מאוד חיובי ואהוד בחדר ההלבשה. לגבי עמית זיס, מכוכבי נבחרת העתודה שזכתה באליפות אירופה, היה ברור שהוא ממשיך אצלנו. יש לו הסכם לעוד עונה, ומבחינתנו הוא פרויקט לכמה שנים. טוב לו פה, אנחנו אוהבים אותו ומאמינים בו גם מקצועית".

החלפתם את כל הזרים.

"אחרי סגירת הסגל של הישראלים, הלכנו על זרים שיתאימו לשיטה שלנו. הבאנו זרים, ששלושה מהם אנחנו מניחים שיהיו פגיעה בול ונצליח איתם – טי. ג'יי וויליאמס, שאני צופה לו, ברמה האישית, שיהיה אחד הרכזים הבולטים בליגה. הוא שיחק בבלגיה. הבאנו גם את ג'ון פטרוסלי, ששיחק בשנים האחרונות בליגת הפיתוח של הנ.ב.א, ייכנס מבחינתנו לנעליים של טיילור ברון, בעיקר במובן של מנהיגות על המגרש. הגיע על תקן של מבוגר אחראי, יכול לשחק בשלוש עמדות, בדומה לג'ורדן סווינג. יש לו קליעה מצוינת, הוא משחק בעמדות 3-2 ויכול גם בעמדת הרכז. הוא פחות גבוה מסווינג. אנחנו מניחים שהוא יעשה עונה טובה בארץ".

זאק בא, צ'וברוביץ' הלך

ירון ממשיך: "ההחתמה האחרונה שלנו, החתמה מאוד מעניינת, סטיב זאק הגבוה אמור לתת לנו איזה מימד של כוח מתחת לסל. הוא יכול להיות הפתעה מאוד גדולה ולשלוט בצבע, מה שבעונה שעברה היה חסר לנו. אני חושב שביחד עם ווטסון, בעמדה הזו אנחנו סגורים. הוא שיחק ברמות הכי גבוהות באירופה, כולל ב-VTB, הליגה המזרח אירופאית החזקה (עם צסק"א מוסקבה וחימקי). הוא הגיע כשהייתה לנו התלבטות אם ווטסון יתחיל אתנו את הליגה ואיך הוא יחזור מהפציעה. מאוד רצינו להביא ישראלי ברמה הזו, גם אם זה יהיה משהו זמני שייתן גיבוי לטרנס. היינו במסע ומתן מתקדם עם בן אלטיט שהלך בסוף למכבי ראשון לציון, ועם אלכס צ'וברביץ', אתו הגענו להסכם, אבל אז נכנס זאק לתמונה, ולא רצינו לפספס את ההזדמנות, וברגע האחרון החלטנו לסגת מהעסקה של צ'וברוביץ', שכבר הייתה מסוכמת, עם אפשרות לכמה חודשים, ועשינו שינוי בקונספציה. הזר הרביעי הוא אנתוני לורנס, הוא רוקי עם רזומה יותר מצומצם, אבל הבטחה גדולה מאוד".

לאן נעלמו כוכבי העונה שעברה?

"טיילור ברון קיבל הצעה מאוד יפה, גבוהה וחריגה מהפועל באר שבע, אבל הלך בעקבות הצעה מהליגה האוסטרלית, של 240 אלף דולר נטו, סכומים שלא משלמים בישראל חוץ ממכבי תל אביב. לגבי ג'ורדן סווינג. הצוות המקצועי החליט לא להמשיך אתו בעיקר בגלל איכויות הגנתיות, ולחפש משהו אחר, ובסופו של דבר הבאנו מחליף ראוי. לגבי השניים האחרים, קרון ג'ונסון וג'אקים דונלדסון, חשבנו שנוכל למצוא שחקנים יותר טובים. את ג'אקים אנחנו מאוד מעריכים, ועד לרגע האחרון, עם ההחתמה של זאק, הוא היה בתמונה".

והישראלים?

"עמית גרשון, בהסתכלות כוללת לחוק החדש, ובעקבות הרצונות שלו לקבל יותר דקות משחק, מה שלא יכולנו להבטיח לו, עבר לגלבוע/גליל. בשנה שעברה הוא שיחק ממוצע של 15 דקות למשחק. הוא רוצה לשחק יותר, וזה בעייתי מאוד אצלנו, מול ווטסון וספנסר, שהם פחות או יותר באותה עמדה. עמית הוא שחקן מאוד מוכשר, אבל יש מגבלה מבחינתנו שהוא משחק רק בעמדה 2. ספנסר וייס יכול לשחק 2, יכול לשחק 3.

יאיר קרביץ במאבק על כדור עם מייק הנרי - צילום: אילן שי

מחפש דקות משחק. יאיר קרביץ | צילום: אילן שי

"גם יאיר קרביץ המצב היה דומה. היו אתו דיבורים, אבל ברגע שהבנו שהוא מחפש דקות ורוצה להוביל קבוצה, ואצלנו זה לא ילך, החליט ללכת לליגה הלאומית, למכבי רעננה. גם טראוויס ווריק לקח את מקל הנדודים והצפין לנהריה".

למה כל כך הרבה שינויים בסגל?

"לגבי הישראלים הסברנו שזה נובע בעיקר בגלל ביטול החוק הרוסי. בעניין הזרים, אין המשכיות. בכדורסל בישראל מאוד קשה. הזרים, בעיקר אם הם עושים עונה טובה, זזים הלאה. ראינו את כריסון סמאג'ה, שאמנם נפצע אצלנו, אבל כנראה שגם כך לא היה ממשיך פה, וישחק בעונה הבאה בצרפת בראסינג ב-250 אלף דולר. מי שראה אותו כאן בקונכייה יכול לספר שראה טאלנט מבריק, שסביר להניח שגם בעתיד לא יגיע ארצה רכז ברמה הזאת".

איך אתם מסתדרים מבחינה כלכלית?

"לא קופצים מעל לפופיק. למשל, קיבלנו כרטיס להשתתף ביורוקאפ, אבל החלטנו לוותר עליו מטעמי תקציב. כיום מחצית מקבוצות ליגת העל במצב לא פשוט. רואים מה שקורה עם גלבוע/גליל, ומה היה בקיץ עם אשדוד ומה קורה עם אילת או עם נהריה. לקבוצות קשה מאוד להעמיד תקציבים ראויים. העלויות מסביב הולכות וגדלות, הדרישות של מינהלת ליגת העל הולכות ומתעצמות, הקהל מצביע ברגליים במקומות האלה שהמסורת פחות מפותחת, וקהל זה כסף. עשינו הכנסות מעל למצופה בעונה שעברה מהקהל, גם מכמות המנויים. השנה, נכון לנקודת הזמן הנוכחית, אני לא רואה את זה קורה. הסיטואציה מבחינתנו מאכזבת, בעיקר בחידושי מנויים. המכירה החלה בשקט בשבוע שעבר. עוד לא יצאנו בקמפיין שיתחיל בעוד כחודש, אבל כרגע זה מאכזב.

קשה להביא ספונסרים גדולים

"בפריפריה קשה מאוד להביא ספונסרים גדולים. למזלנו "אלטשולר שחם" אתנו כבר הרבה שנים, ושם כספונסר עיקרי את אחד התקציבים הגבוהים ביותר בליגה הראשונה. בני שמעון עזבו את שיתוף הפעולה, יש לזה משמעות כי אתם עזבו נספחים ששייכים למועצה. זה דרש מאתנו להביא ספונסרים חדשים. אנחנו מצליחים לגייס, אבל חלק עוזבים. אנחנו לא קבוצה שמתבססת על תקציב עירייה כמו נהריה, נס ציונה, הרצליה ועוד 7-6 קבוצות, ויש לזה משמעויות. מה שהופך את הניהול להרבה יותר קפדני בעניין הכלכלי, ולא נכנסים להרפתקאות, ובגלל זה גם לא הלכנו לאירופה. ממשיכים כל הזמן לחפש עוד נותני חסות גדולים. גם החברה אותה ניהל כפיר ארזי, "ארזי צוות 3", תמשיך העונה לסייע באיזושהי קונסטלציה, שעדיין אינני יודע מהי".

איך אתם מתמודדים במאבקים מול ארגון השחקנים והמינהלת?

"אנחנו נמצאים בעיצומו של מאבק, כמו שכולם יודעים, מול כל מיני שינויים שמתכננת המינהלת ביחד עם ארגון השחקנים. ידוע שיש רצון של ארגון השחקנים לדאוג לשחקנים הישראלים, בעיקר אלה הוותיקים שבהם. עונה כמו השנה (ישראלי אחד ו-4 זרים) עושה בעיות גדולות לשחקנים המבוגרים יותר כמו יונתן שולדבראנד, כארם משעור, ואחרים, שכנראה כמה מהם יצטרכו לרדת לליגה הלאומית. החבר'ה האלה עולים הרבה כסף, וברגע שיש 4 זרים על המגרש, פתאום אתה לא צריך אותם. אתה צריך שחקן משלים לרביעייה. מאבק נוסף: מכבי תל אביב רוצה את האפשרות לרשום 6 זרים בכל משחק, ובצדק מבחינתם, כקבוצה שמשחקת באירופה. זה מאוד פופולרי לתקוף את מכבי, אבל מבחינתם הם צודקים. אחר כך יש מאבק על כמה זרים אפשר יהיה לרשום בטופס, מה גובה הקנסות אם אני משתף זר חמישי או שישי".

והמאבק הגדול שלכם…

"זו הדרישה של הארגון, שהמינהלת הסכימה עמה, שקבוצה שתשתף 2 מתאזרחים, תצטרך לשלם קנס/היטל של חצי מיליון שקל. הארגון טוען שהם לא משלמים מסים כמו שחקנים ישראלים, אלא כמו שחקנים זרים אבל נחשבים ישראלים. בפועל זה ייצור מצב שקבוצות בפריפריה, כדי להביא כדורסלנים ישראליים בכירים, תצטרך לשלם לשחקנים הישראלים 40-30 אחוז יותר מאשר במרכז הארץ, וגם זה לא תמיד יספיק כדי למשוך אותם לפריפריה, כי החבר'ה לא רוצים להעביר את המשפחה, כי אם האישה עובדת במרכז הארץ, ויש ילדים קטנים, לרוב הסבא והסבתא גרים שם ועוזרים לילדים. הבן אדם לא יעבור לבאר שבע, גם אם אני אשלם לו 40 אחוז יותר. יש לנו ניסיון רב שנים עם המתאזרחים. יש עובדתית פחות קשר אישי למרכז. ספנסר וייס למשל, אין לו משפחה שגרה בראשון לציון, והוא לא מחובר אליה, קל לו לקבל את ההחלטה, לקחת את מקל הנדודים ולבוא לבאר שבע, לאילת, לאשדוד או לנהריה. גם כלכלית, המתאזרחים מסתפקים בפחות כסף מהישראלים ועולים לנו פחות, רוצים לשחק, באים לפה, טוב להם ורובם נשארים. עולים חדשים אלה (לפי חוק השבות או חוק האזרחות) העלו אותנו ליגה, עולים חדשים עשו לנו פלייאוף בעונה שעברה. בלי המתאזרחים, אני חושב ש-6-5 קבוצות בליגת העל יתרסקו כלכלית, כי מדובר בתוספת של 800-700 אלף שקל בעונה".

אמרת שהמינהלת תמכה בחוק.

"ההחלטה התקבלה ברוב של 5 נגד 4. זה הזוי. נעדרו מההצבעה נציגים של קבוצות בעלות אימטרס, וקבוצה אחת בעלת אינטרס הצביעה בעד החוק וגרמה לקבלתו. אבל אנחנו יודעים שעל פי חוות דעת משפטית זה לא יעבור בג"צ, בגלל חוק יסוד חופש העיסוק וכן פגיעה בזכות הטבעית לשוויון (מניעת אפלייה), ולכן סביר להניח שהחוק הזה לא יתקיים, ואנחנו גם נאבק בו".

גם העונה התמודדת עם דרישות הזרים לטיפול בכלבים ובית מול הים?

"לא. אבל אומרים שבעלי חיים וילדים גונבים את ההצגה, אז השנה אין, בניגוד לשנה שעברה דרישות לדאוג לכלבים של שחקנים או לדירה עם נוף לים. לעומת זאת, יהיו לנו 3 ילדים בגילאי 3-1 (של טי.ג'יי וויליאמס, טרנס ווטסון וסטיב זאק), שבימים אלה אנחנו מחפשים עבורם מסגרת דוברת אנגלית, גן דובר אנגלית, פחות הצלחנו למצוא. יהיו פה העונה יותר נשים של שחקנים. למעשה, פרט לאנתוני לורנס, כולם נשואים, חלקם עם ילדים. השחקנים עשו העונה עבודת שטח יותר טובה, הרבה הודות לאבן קונטי, שחקן עבר בקבוצה שלנו, שהפתיע ועשה נפשות לקבוצה. הוא פרש ממשחק כדורסל פעיל, חזר לארצות הברית, ומשמש מאמן ראשי בקולג' קטן בניו יורק בדיביז'ן 1. אגב, הוא מחפש שחקנים ישראליים שישחקו אצלו. בינתיים, הוא המליץ בחום על באר שבע לחברו ג'ון פטרוסלי, וגם לספנסר וייס וטי.ג'יי וויליאמס".

איך בוחרים זרים?

אחת מאבני היסוד של בניית קבוצה היא גיוס שחקנים מתאימים, תהליך לא פשוט אך מרתק וחובק עולם. ירון משתף על הדרך בה הדבר נעשה אצל האדומים:  "האחראי העיקרי בתחום הוא דניאל רביץ, המנהל הספורטיבי שלנו. הוא מאוד מקושר לסוכנים, היה סוכן בעצמו, הוא יודע, הוא עכבר כדורסל, וחלק מהשמות הן המלצות שלו.

מנהל מקצועי וצייד כישרונות. דניאל רביץ | צילום: פרטי

"גם רמי הדר כמובן וגם אני רואים כל הזמן משחקים בליגות השונות (רביץ היה בליגת הקיץ של הנ.ב.א בלאס וגאס). גם שנה שעברה לדניאל היה חלק בבחירה המוצלחת של הזרים. אנחנו צוות שעובד 24 שעות סביב השעון בנושא".

מוכן לשתף אותנו בדוגמה?

"בשבוע שעבר צפיתי במשחק של הליגה ההונגרית הראשונה. בקבוצה שבמקום האחרון צד את עיני איזה שחקן אמריקאי ש'חבל על הזמן', ונראה כמו איזה פרוספקט עתידי. הוא לא יהיה פה השנה, אבל אעקוב אחריו. זו דרך אחת. אנחנו מחפשים ועוקבים. זו השיטה, וכשעולה שם אז כולנו מסתכלים ובודקים, ומתחילים בעבודה אישיותית, כי חלק מאוד מרכזי אצלנו בקבוצה, אולי יותר מקבוצות אחרות, זה העניין האישיותי. נחנו עושים עבודה מאוד מעמיקה עם מאמנים בקולג', ושחקנים ששיחקו איתם, ואם אפשר גם עם המשפחה. בינתיים אני חושב שאנחנו מצליחים לא רע".

חידושים אחרים?

"התבשרנו השבוע שאושר תקציב עירוני לבניית בית לקבוצה, כולל משרדים, שיוקם ליד הקונכייה, בואכה אצטדיון טרנר. לאחר שכפיר ארזי מכר את החברה שלו, ששימשה למעשה כמטה שלנו, כולל כח האדם, מהמזכירה עד לחשב, כולל מנהל חשבונות, מנהל לוגיסטי, מנהל טכני ומנהל צי הרכב, נותרנו ללא 'בית', מה שהפרויקט החדש בא לפתור".

מתי מתחילים להתאמן?

"יוצאים לדרך ב-21 באוגוסט, והעונה ללא אשר ספונוב, מנהל הקבוצה בשנים האחרונות, שהיה דמות מרכזית במועדון עם המון תשוקה והרבה לב, ומכל מיני סיבות החליט לעזוב. זה יצר ואקום שאותו ממלאים כמה פונקציונרים. מתוכננים כמה משחקי הכנה, כשב-30 באוגוסט נארח בקונכייה את הפועל גלבוע/גליל, כשאני מאמין שהעניינים בגלבוע יסתדרו. בתחילת ספטמבר נארח את הפועל אילת ונתארח אצל הפועל ירושלים, אחר כך נשתתף בטורניר אילת המסורתי בין 14-12 בספטמבר ביחד עם הפועל חולון והפועל תל אביב. גביע ווינר ייצא לדרך ב-18 בספטמבר מול גלבוע/גליל".

מה המטרות והציפיות שלך מהקבוצה בעונה הקרובה?

"לפחות מה שעשינו בשנה שעברה. ואני לא רואה סיבה שלא. אומרים שהשנה השנייה היא שנה קשה מאוד, כשיש פחות התלהבות. אני לא מסכים, כי למעשה אלה לא אותם השחקנים. זה כמו כשעלינו בשנה שעברה ואמרו לי 'אבל אין לכם ניסיון'. מה זה אין ניסיון? השחקנים שהבאנו כולם בעלי ניסיון. אם אני מסתכל, אין מניעה שנעשה את מה שעשינו בעונה שעברה גם העונה. אם זה יתחבר כמו שהתחבר עד הפציעות, אפשר להגיע יותר גבוה, גם בליגה וגם בגביע".

כתבות נוספות

0

עדיין במרתף

גם הופעת בכורה מוצלחת (22 נק', 6 אסי' ו-3 חטי') של מייק לואיס, לא הביאה לשיפור בעמודת הניצחונות אצל החבורה של אורן אהרוני, שנותרה במקום האחרון. במחזור הבא מול גליל עליון, עוד הזדמנות (אחרונה?) להפועל ב"ש/דימונה להיצמד לקבוצות שמעליה

ספורט19 במרץ 2024    דקה אחת
0

מאמן חדש – יש, אתגרים – ועוד...

גל ברשאן (35) מונה למאמן "השלושה". מי שאימן במחלקות הנוער של הפועל פ"ת, עירוני הוד השרון, הפועל רעננה והפועל כפ"ס, מגיע לבירת הנגב במטרה למנוע את נשירת קבוצתו לליגת המשנה ולהמשיך את המסע המופלא בגביע. "יש לנו עבודה רבה ומטרה להשיג"

ספורט18 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה