ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

עוד שנה מוצלחת ל"שער שוויון"

ספורט27 ביוני 2019    3 דקות
0

תוכנית הכדורגל של חברת "עמידר" סוגרת שנת פעילות בערי הנגב בשיתוף עמותת "שער שוויון"

עוד שנה מוצלחת ל"שער שוויון"
"מעצימה את הילדים". פעילות ב"שער שוויון" | צילום: ישראל יוסף

שער ניצחון: תוכנית הכדורגל "שער שוויון" מסיימת עוד שנת פעילות מוצלחת. ל"שבע" נמסר, שזו השנה ה-4 בה מאות ילדים, המתגוררים בדיור הציבורי ברחבי הארץ, נהנים ממסגרת ספורטיבית וחינוכית שמשלבת אימונים, סיוע בשיעורי בית ופעילות חברתית מעצימה. מסגרת זו הינה פועל יוצא של שיתוף פעולה בין משרד הבינוי והשיכון באמצעות חברת "עמידר" לעמותת "שער שוויון", שהינה ארגון חינוכי, חברתי וספורטיבי השואף להקנות מסגרת מועילה לילדים ונוער באזורי הפריפריה החברתית של ישראל, באמצעות הפעלת קבוצות כדורגל המשלבות מרכזי למידה ופעילויות העשרה חינוכיות.

לצד ההשקעה בתחזוקת הדיור הציבורי ובהגדלת מלאי הדירות ובהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון, פועלת "עמידר" באמצעות אגף קשרי קהילה להעצמת קהילת דיירי הדיור הציבורי. השקעה זו מבוצעת הן בהיבט האישי והן בהיבט הקהילתי חברתי, באמצעות קיום תוכניות ייעודיות, כמו תוכנית הכדורגל, וכן פעילויות בנושאים שונים במרכזים הקהילתיים ברחבי הארץ.

הפעלת הקבוצות לילדים נועדה להעניק להם כישורים לימודיים וחברתיים באמצעות הכדורגל. במסגרת התוכנית, הסוגרת שנה מוצלחת ממש בימים אלה, פעלו במהלך השנה החולפת 13 קבוצות כדורגל ב-9 ערים שונות, ביניהן דימונה ובאר שבע. כמו בליגה אמיתית, הקבוצות שיחקו בתלבושות אחידות כאשר במהלך כל שנת הפעילות התקיימו מספר טורנירים מחוזיים ובהם טורניר במחוז הדרום בהשתתפות כ-300 ילדים, בו כמו בכל הטורנירים הושם דגש רב על ערכי ההתנהגות ספורטיבית.

בנגב פעלו קבוצות הכדורגל מבית הספר יוסף קארו בבאר שבע לכיתות ג' – ד' וכיתות ה' – ו' וכן קבוצות כדורגל מדימונה: מועדונית ניצחון ובתי הספר "אחווה" ו"יצחק שדה". בפרויקט שותפו "יוסף קארו" והמחלקה לעבודה קהילתית בדימונה.

פאני שמשי, מנהלת קשרי קהילה ב"עמידר" מחוז הדרום, סיפרה על שיתוף הפעולה: "חברת 'עמידר' פועלת רבות להעצמת קהילת הדיירים ובכלל זה גם הדור הצעיר. פרויקט קבוצות הכדורגל, שאנו מוציאים לפועל זאת השנה ה-4 ברציפות, איפשר לנו להעניק לילדים בשעות הפנאי מסגרת חינוכית, ספורטיבית וקבוצתית, בה רכשו כלים שיסייעו להם רבות בהמשך דרכם וכן ערכים חינוכיים חשובים. תודה לשותפינו ב'שער שוויון' על העבודה המדהימה עם הילדים. נמשיך לפעול לקידום תוכניות מעצימות נוספות עבור כלל דיירי הדיור הציבורי".

"התוכנית מעצימה את התלמידים, ונותנת להם מקום לביטוי הכישרונות שלהם, ומעבר לכך דואגת שהתלמידים יממשו את הפוטנציאל הגלום בהם גם בלימודים ולא רק במגרש הכדורגל" ציין יורם רוש, מנהל בית הספר "יוסף קארו", שבבית הספר בניהולו פועלות 2 קבוצות. "היא מעצבת את האישיות של הילדים ברמה החברתית; הם לומדים לקבל את האחר בצורה יותר טובה, ולפרגן. המאמן עובד איתם המון על כישורי חיים, ואנו רואים בתוכנית זו קרש קפיצה להצלחה בשאר התחומים של בית הספר, הצד הלימודי לצד הצד ההתנהגותי", הוסיף רוש.

לירן ג'רסי, מייסד ומנכ"ל "שער שוויון", מסכם על הפעילות בתוכנית: "'שער שוויון' מעניקה, זו השנה ה-10, מסגרת מעצימה לילדים ונוער ברחבי המדינה, ובמיוחד לאלו שאוהבים כדורגל, אך ברוב המקרים אין להם הזדמנות להשתתף במסגרת שכזו. אנחנו שמחים לציין סיום של עוד שנה מוצלחת ושותפות נהדרת עם חברת 'עמידר'. אנו מקווים להמשיך לפתח את שיתוף הפעולה לרווחת ילדי ישראל ודיירי הדיור הציבורי בפרט".

כתבות נוספות

0

זרק את ההולטר והניף את הגביע

קבוצת הכדוריד של הפועל 'יוסי אברהמי' ערד, שהעפילה רק העונה לליגה הלאומית, הייתה רחוקה נקודה אחת מהעפלה היסטורית לליגת העל. זה לא מנע מהקפטן שלה, עוז חנדלי, לקבל אישור מהקרדיולוג לעלות לפרקט ולהניף עם חבריו את גביע המדינה ע"ש ברנר, כשהם מנצחים עם הבאזר את מכבי פ"ת. חכם מהו אומר? "כדי לשבור עוד שיאים, צריכים לייצר עוד שחקנים"

ספורט22 באפריל 2024    4 דקות
0

צעירים ושערים | מה נשתנה?

קבוצת הנוער של הפועל ב"ש צירפה לראשונה העונה שלושה ניצחונות, וחניכיו של גל ברשאן מתרחקים מהקו האדום. 2:2 לנוער מכבי עם המוליכה. נערים א' של הפועל חזרו לנצח. נערים ב' של מ.ס דימונה התאוששו מההפסד לאשקלון עם עשר מכות לרשת של צעירי רהט. חמישה מי יודע? – תשאלו את שתי קבוצות נערים ג' של מכבי ב"ש

ספורט22 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה