ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

רוי בן גרא הצטרף למחלקת הנוער של מכבי באר שבע

ספורט30 במאי 2019    3 דקות
0

שלומי בן גרא: "אחי קנה את מחלקת הנוער של מכבי באר שבע והוא בעל זכות חתימה של 50 אחוזים". רוי בן גרא: "הגשמתי את החלום והחזון הבאר שבעי שלי"

רוי בן גרא הצטרף למחלקת הנוער של מכבי באר שבע
רוי בן גרא. "התחרות ביני לבין אחי, תעשה רק טוב לילד הבאר שבעי" | פרטי

כפי שפרסמנו לראשונה, שינויים במחלקות הנוער של בירת הנגב לקראת העונה הבאה: רוי בן גרא מצטרף למחלקת הנוער של מכבי באר שבע ואילו אחיו שלומי בן גרא, ימשיך לנהל את מחלקת הנוער של מ.ס באר שבע.

יו"ר מ.ס באר שבע, יוסי בן עמי סיפר ל"שבע": "יש לי הסכם חתום עם שלומי בן גרא, לכמה שנים קדימה והוא ימשיך איתנו במ.ס באר שבע. לגבי רוי בן גרא, הוא החליט לעבור למכבי באר שבע ומבחינתי זה בסדר. אני מאחל לרוי בהצלחה במכבי באר שבע. הרבה מאוד מאמנים עזבו במהלך השנים, ואני לא חושב שזאת אמורה להיות בעיה. אני אמשיך לעבוד מול שלומי בן גרא. כרגע, אני לא אמור לצרף מישהו אחר במקום רוי".

שלומי בן גרא עדכן: "אחי רוי קנה את מחלקת הנוער של מכבי באר שבע והוא בעל זכות חתימה של 50 אחוזים במכבי באר שבע. אנחנו מאמינים בילד הבאר שבעי עם המון סבלנות ואמונה אני בטוח שנצליח לייצר שחקנים. רוי רוצה לבנות תכניות ארוכות טווח במכבי באר שבע וזו הסיבה שהוא עזב. אני נשאר במ.ס באר שבע על מנת לייצר עוד שחקנים לקבוצות בוגרים ברמות הכי גבוהות".

רוי בן גרא ציין, "הגשמתי את החלום והחזון הבאר שבעי שלי לקנות מחלקת נוער. הדבר הזה הבשיל אחרי המון שיחות. מצאתי במכבי באר שבע אנשים שיש להם כימיה טובה ומשותפת ביננו, אותו החזון ואותה הדרך. המטרה שלנו היא לקדם את הילד הבאר שבעי. במכבי באר שבע באים עם רצון ונתינה לקדם ולמנף את המועדון הזה קדימה. אנחנו יוצאים לדרך חדשה ביחד באנרגיות טובות ובשותפות".

רוי בן גרא. "השאיפה שלי עם מכבי באר שבע זה להיות מחלקת הנוער מספר 1 בדרום" | צילום: פרטי

על התחרות עם אחיו שלומי בן גרא, שנשאר במחלקת הנוער של מ.ס באר שבע, מוסיף רוי בן גרא, "התחרות ביני לבין אחי, חד משמעית, תעשה רק טוב לילד הבאר שבעי. השאיפה שלי עם מכבי באר שבע זה להיות מחלקת הנוער מספר 1 בדרום. הולכת להיות השקעה גדולה".

כזכור, גורם בכיר במכבי באר שבע, אמר בנושא ל"שבע" בשבוע שעבר, "אנחנו הולכים על המהלך הזה. לאחים בן גרא יש קבלות. הם עשו דברים מדהימים במחלקת הנוער של מ.ס באר שבע וראינו את ההתנהלות שלהם מול הילדים. הם עושים ביקורי בית אצל הילדים והולכים לבתי הספר. הם אנשי חינוך שהגיעו מפנימיות. הם עושים עבודה יוצאת מן הכלל בקבוצות הילדים והטרומיים, והקבוצות שהם בנו משחקות בליגות המרכז ובגובה העיניים מול מכבי תל אביב. העבודה שלהם באמת ראויה לשבחים. אנחנו רוצים להקיף את עצמנו באנשים טובים כל הזמן. אנחנו כל הזמן חושבים איך לשדרג את עצמנו. מבחינתנו אי אפשר היה לעמוד במקום. אנחנו ראינו שמה שהיה עד היום לא הצליח. המטרה שלנו היא לשדרג את מה שיש במחלקה, שזה לעלות לליגות הבכירות, ולפתוח את כל קבוצות מחלקת הנוער שאין לנו, שזה כולל כל קבוצות הטרומיים ובית הספר לכדורגל שלנו".

זאת ועוד, השבוע התקיימה ישיבת מאמנים במחלקת הנוער של מכבי באר שבע, שם ראשי האגודה הודיעו למאמנים על צירופו של רוי בן גרא. יצוין, כי האחים בן גרא אמורים לשבת בימים הקרובים עם מאמנים על מנת לסגור אותם לעונה הבאה, למחלקות הנוער של מ.ס באר שבע ומכבי באר שבע.

כתבות נוספות

0

מאמן חדש – יש, אתגרים – ועוד...

גל ברשאן (35) מונה למאמן "השלושה". מי שאימן במחלקות הנוער של הפועל פ"ת, עירוני הוד השרון, הפועל רעננה והפועל כפ"ס, מגיע לבירת הנגב במטרה למנוע את נשירת קבוצתו לליגת המשנה ולהמשיך את המסע המופלא בגביע. "יש לנו עבודה רבה ומטרה להשיג"

ספורט18 במרץ 2024    דקה אחת
0

ראש בראש: ניצחונות לכסייפה ומכבי ב"ש

ליגה ג': נמשך המאבק הצמוד על כרטיס העלייה. בעוד שבועיים משחק העונה שעשוי להשפיע על זהות העולה. מיתר שממתינה למעידת המוליכות, תתארח בשבוע הבא אצל בני כסייפה. מ.ס ב"ש לא הופיעה למשחק ברהט לאחר רצח רנ"ג אורי מויאל הי"ד בצומת בית קמה

ספורט17 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה