ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

מנפלאות הליגה המחוזית לנערים: על השחקן שנולד פעמיים

ספורט24 באפריל 2019    4 דקות
1

המנהל המקצועי של הפועל עירוני גדרה טוען במכתב ששלח להתאחדות לכדורגל, כי הפועל רהט שיתפה במשחק מול נערים ב' של קבוצתו שחקן נוער ושחקן שיש לו כרטיס בקבוצה אחרת. הוא צילם אותם, הורחק מהמגרש, קיבל איומים על חייו, ובסיום המשחק עזב ביחד עם שחקניו את המתחם בליווי ניידות משטרה. מאמן רהט: "אין לנו שחקן נוער בנערים"

מנפלאות הליגה המחוזית לנערים: על השחקן שנולד פעמיים
ליווי משטרתי בסיום משחק הנערים ברהט

"איימו עלי ברצח, ניסו לחטוף לי את הטלפון על מנת למחוק את התמונות וזרקו עלי אבנים", כך מתאר דודי הבי, המנהל המקצועי של הפועל עירוני גדרה, את הקורות אותו במהלך משחק בליגה לנערים ב' שפלה, שנערך ברהט (19.4.19).

הבי מוסיף: "הפועל רהט שיתפה במשחק שחקן שמחזיק בכרטיס ליגה של יליד 2001. לאותו השחקן יש כרטיס נוסף (תחת שם אחר) כיליד 2004, עם אותה תמונה, אבל מטושטשת. במהלך המשחק באחת ההפסקות, עת הגשתי סיוע לשחקן פצוע, הפנו שניים משחקניי את תשומת לבי לכך, ששחקן נוסף, שהפועל רהט הכניסה למשחק, הוא הקפטן של מועדון צעירי רהט דווקא, שיש לו כרטיס אדום ממשחקו הקודם בשורות צעירי רהט, ונרשם בטופס המשחק נגדנו תחת שם אחר".

שניים, מי יודע? בן 15 או בן 18?

בעקבות כניסתו של הבי לתחומי המגרש (לדבריו "כדי לצלם"), הוא הורחק על ידי השופט. "כשירדתי לכיוון חדר ההלבשה, הקהל שהיה בחוץ החל במסכת ארוכה של נאצות, קללות ואיומים על חיי. מאמנה של רהט, שהורחק גם הוא מהמגרש, פתח את השער על מנת שאצא, ומיד נעל אותו, כאשר הוא עצמו נותר בפנים. בעת שהייתי המאולצת מחוץ לתחומי המגרש, מהקהל איימו עלי ברצח, ניסו לחטוף לי את הטלפון על מנת למחוק את התמונות וזרקו עלי אבנים".

ניידת משטרה מלווה את האוטובוס של עירוני גדרה

הבי התקשר למשטרה, ושתי ניידות שהגיעו למקום, ליוו את האוטובוס של גדרה עד ליציאה מרהט. את המכתב להתאחדות, מסכם הבי בדרישה ל"בדיקה מהירה ויסודית של האירועים והתלונה".

שופט המשחק כתב בדו"ח שלו: "בדקה ה-60 במהלך טיפול בשחקן גדרה שנפצע, נכנס למגרש מנהל קבוצה הפועל גדרה יובל ווילדורף (כאמור, לטענת המנהל המקצועי דודי הבי, הוא זה שנכנס ולא המנהל), והתחיל לרדוף אחרי שחקני הפועל רהט ולצלם אותם בפלאפון שלו. הוא טען שיש שחקנים מזויפים ברהט".

השופט ממשיך: "ניגשתי אליו וביקשתי ממנו לעזוב את המגרש – 'אתה מורחק', והוא התחיל לצעוק: 'אני אתבע אותך', ויצא החוצה. באותו אירוע התפרץ למגרש גם מאמן הפועל רהט אבובילאל גאזי, והתחיל לצעוק על מנהל הפועל גדרה. ניגשתי אליו ואמרתי לו: 'גם אתה מורחק, תעזוב את המגרש', והוא יצא. בסיום המשחק הגעתי לרכב שלי וראיתי חלון קדמי מנופץ, מה שנראה שאבן נזרקה. לא ידוע לי מי עשה זאת, אך ללא ספק נגרם נזק לשמשת הרכב. התקשרתי למשטרה והם הגיעו למגרש, והגשתי תלונה על האירוע".

"25 שנה לא היו תלונות נגדנו". גאזי אבובילאל | צילום: אריאל גולד

מאמן רהט, גאזי אבובילאל התייחס לטענה שבקבוצתו משחק שחקן שיש לו 2 שמות שונים עם 2 תאריכי לידה שונים (2001 ו-2004): "אין לנו שחקן מהנוער. תמונה זה התעסקות של המנהל המקצועי שלנו. הוא טיפל  בתמונות, הוא יכול לבדוק את זה. אני מתעסק רק בשחקנים, לפי השמות שלהם".

אבובילאל הוסיף: "האירוע עם גדרה הוא חריג. 25 שנה אנחנו מכבדים את כל הקבוצות. אף קבוצה לא התלוננה נגדנו בקשר לגזענות, אלימות, שום דבר שמזיק לשחקנים או להנהלות. כל הקבוצות והמנהלים באים אלינו בכיף, משתפים פעולה. במקרה הזה, בא אלינו המנהל של גדרה, הגיע אלינו, כיבדנו אותו. המשחק התחיל והכול היה תקין, לא הייתה שום בעיה. הובלנו 0:1, הם הישוו, חזרנו להוביל (תוצאת הסיום, 2:3 לרהט) ואז פתאום הוא התחיל לצעוק, התפרץ למגרש, לקח את הפלאפון שלו והתחיל לצלם  שחקנים באמצע המגרש".

מאמן רהט ממשיך: "השחקנים ברחו ממנו, פחדו ממנו. ניסיתי להרגיע אותו, אמרתי לו יש שופט, תבדוק איתו בסוף את השחקנים, למה אתה מתפרץ? הרגענו אותו, השופט הוציא אותו החוצה. היו בחוץ ילדים, היו ויכוחים, והוא טוען דברים שלא היו, שרוצים לרצוח אותו, דברים שלא שמענו אותם. הצעתי לו לעבור לצד השני, היותר שקט, שלא יהיו לו טענות על בלאגן, הוא לא רצה, ונשאר. אני דאגתי להישאר עם הילדים שלי שלא יהיו פיצוץ. לא יודע מה קרה אחר כך בחוץ".

לגבי השחקן מצעירי רהט ששיחק בשורות קבוצתו מול גדרה, טוען אבובילאל: "הוא מושאל מהם. כל השחקנים מוכרים לשופט ולכל הקבוצות".

אצל מי האמת? בית הדין של ההתאחדות לכדורגל יצטרך להחליט. ובתוך כך פנתה חברת חקירות מטעם ההתאחדות לכדורגל לראשי גדרה.

צפו להתפתחויות.

כתבות נוספות

0

זרק את ההולטר והניף את הגביע

קבוצת הכדוריד של הפועל 'יוסי אברהמי' ערד, שהעפילה רק העונה לליגה הלאומית, הייתה רחוקה נקודה אחת מהעפלה היסטורית לליגת העל. זה לא מנע מהקפטן שלה, עוז חנדלי, לקבל אישור מהקרדיולוג לעלות לפרקט ולהניף עם חבריו את גביע המדינה ע"ש ברנר, כשהם מנצחים עם הבאזר את מכבי פ"ת. חכם מהו אומר? "כדי לשבור עוד שיאים, צריכים לייצר עוד שחקנים"

ספורט22 באפריל 2024    4 דקות
0

צעירים ושערים | מה נשתנה?

קבוצת הנוער של הפועל ב"ש צירפה לראשונה העונה שלושה ניצחונות, וחניכיו של גל ברשאן מתרחקים מהקו האדום. 2:2 לנוער מכבי עם המוליכה. נערים א' של הפועל חזרו לנצח. נערים ב' של מ.ס דימונה התאוששו מההפסד לאשקלון עם עשר מכות לרשת של צעירי רהט. חמישה מי יודע? – תשאלו את שתי קבוצות נערים ג' של מכבי ב"ש

ספורט22 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה

  • ישראל

    כל הזמן הם מזייפים שחקנים במשחקים שלהם ואי אפשר לעלות על זה הגיע הזמן שיעשו להם ליגה משלהם קבוצות מפחדות להגיע לשם