ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

"בנינו קבוצה לריצת מרתון"

ספורט16 בספטמבר 2018    4 דקות
0

כך רמי הדר במסיבת עיתונאים לרגל תחילת עונת 2018/19 של ליגת העל בכדורסל. תומר ירון: "באר שבע זה לא רק כדורגל". כפיר ארזי: "השגנו יעד, חותרים לבא". אוהד כהן: "לשים את הכדורסל של העיר על המפה"

"בנינו קבוצה לריצת מרתון"
""תחושות טובות". רמי הדר | צילום: אילן שי

העולה החדשה לליגת העל, הפועל באר שבע / בני שמעון קיימה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת עונת 2018/19. האירוע החגיגי נערך במתחם העיתונות באצטדיון טרנר, מכיוון שטרם נשלמו השיפוצים של חדר התקשורת בהיכל הקונכייה הסמוך.

המאמן החדש, רמי הדר, שהחליף את יניב בורגר, מי שהעלה את הקבוצה ליגה, הוצג לראשונה בפני התקשורת. בנוסף, נטלו חלק באירוע גם הבעלים כפיר ארזי, הקפטן אוהד כהן והמנכ"ל תומר ירון.

תומר ירון | צילום: אילן שי

לתקוע יתד בליגת העל. תומר ירון

ירון פתח ואמר כי "המועדון הגשים חלום. בפעם הראשונה שלמטרופולין מהנגב יש קבוצת כדורסל בליגה הבכירה בישראל. המטרה הבאה היא לתקוע יתד בליגת העל, ואפילו להתברג בפלייאוף העליון". לשאלה איך תתמודד הקבוצה מול הפופולריות של הכדורגל, השיב ירון: "אמנם הכדורגל הוא דת בעיר, אבל באר שבע היא עיר של ספורט. גם קבוצות כדוריד, כדורגל נשים וטניס שולחן נשים העפילו לליגת העל, וקבוצת כדורעף נשים וטניס שולחן גברים כבר שם. אנחנו מרגישים את זה. מכרנו מעל ל-1,000 מנויים, ואני מאמין שנגיע למטרות שהצבנו בפנינו. בימים הקרובים נספר על רכז שיגיע לקבוצה במקומו של לוסיאנו פארודי, לו הודענו על כך שלא בתכניות המקצועיות שלנו".

כפיר ארזי | צילום: אילן שי

יעדים חדשים. כפיר ארזי

הבעלים כפיר ארזי, שחזר: "זה היה היעד שלנו לעלות מליגה ב' לליגת העל. עשינו את זה. עכשיו רוצים לתקוע יד ואולי להתברג בפלייאוף. אני רוצה קודם כל להודות להרבה אנשים טובים שתמכו וממשיכים לתמוך בנו כלכלית, החל מעיריית באר שבע, המועצה האזורית בני שמעון, אלטושר-שחם ורענן כץ, דרך הפורום ועוד 35 אנשי עסקים מבאר שבע. על חילופי המאמנים, אמר ארזי: "ליניב בורגר יש זכויות רבות בעלייתנו ארצה. הוא מאמן טוב שעשה הרבה, אבל זה אחרינו. החלטנו ללכת בכיוון אחר".

המאמן רמי הדר, בהופעה ראשונה מול העיתונאים: "אני שמח להיות פה. הפועל באר שבע היא אחד האתגרים המעניינים בכדורסל הישראלי. מצאתי פה סוג של רעננות. משהו קצת שונה מהנוף הרגיל, ואני הרבה שנים בעסק. יש כאן רצון טוב, אמונה, מתקן ווייב טוב. בנינו קבוצה עם אוריינטציה שונה משל רוב הקבוצות שעולות ליגה. חיפשנו והצלחנו להביא שחקנים עם איי קיו כדורסל גבוה. חיפשנו אנשים בעלי אישיות טובה וגם בזה יש לי תחושות טובות. חיפשתי שחקנים בעלי ראייה קבוצתית והתחושה שלי שאנחנו בכיוון. השאיפות שלנו הן לשחק כדורסל אינטנסיבי, אגרסיבי וביחד. מאוד מאמין בסגל השחקנים שבנינו".

הדר הוסיף: "בנינו קבוצה לריצת מרתון, שתהיה, להערכתי, יציבה ברמת הביצועים. אם נעשה פלייאוף זה יהיה הישג, אבל אני בהחלט חושב שזה אפשרי. היו דוגמאות לכך בשנים קודמות".

על הפרידה מלוסיאנו פארודי: "אני הבאתי אותו. הוא רכז אולד סקול. שחקן שמשחק עבור הקבוצה. והראה את היכולות שלו. אני נתקלתי באדם מצוין, אבל התחושה שלי הייתה שזקוקים לשחקן יותר יצירתי לעמדה, וכרגע אנחנו במהלכו של השינוי הזה".

אוהד כהן | צילום: אילן שי

הגשמת חלום. אוהד כהן

הקפטן אוהד כהן, שהחל את דרכו בנבחרת הכדורסל של מקיף ג', כשזו שיחקה בליגת העל לתיכוניים, מתרגש: "הגשמתי חלום קטן שהיה בראש כשטיילתי בליגה השנייה. אני שמח שאנחנו בליגת העל. הגיע הזמן שתהיה כאן קבוצה בליגה הבכירה. אני כאן מהליגה הארצית, ורצינו להגיע לליגה של הגדולות. יש לנו קבוצה של גברים. כל מי שסביבנו נורא חיובי ומאמין בקבוצה הזאת".

בהתייחס לזמן פרקט לו יזכה כהן בן ה-31, הוא אומר: "האינטנסיביות טיפה יותר גבוה ממה שאני רגיל. מבחינתי, כל מה שרמי יבקש ממני, אהיה שם בשבילו. אני פה כי המועדון והעיר חשובים לי, כדי לשים את הכדורסל על המפה. הקבוצה חשובה יותר מהכול. ברור שאני מבין שהדקות שלי יירדו, אני כבר לא ילד ומבין את המעמד שלי בקבוצה וברוטציה. בכל דקה שאהיה על הפרקט, אשתדל לתת כל מה שיש לי".

על היותו הבאר שבעי היחיד בסגל: "הלוואי והיו שחקנים מקומיים נוספים שמתאימים לקבוצת בוגרים. כמי שמאמן במחלקת הנוער, נכון להיום אין מישהו שיכול להשתלב. נכון להיות אנחנו עדיין לא שם".

(סייע בהכנת הכתבה: יוסי איטח)

מסיבת העיתונאים לרגל פתיחת העונה בחיגת העל בכדורסל | צילום: אילן שי

משתתפי מסיבת העיתונאים הראשונה בליגת העל

כתבות נוספות

0

לזכרו של דוד רדהאי

טורניר קט רגל על שמו של מגן העבר, שהלך לעולמו לפני כחצי שנה, נערך בחול המועד בב"ש בהשתתפות 8 קבוצות

ספורט25 באפריל 2024    דקה אחת
0

זה שיודע לשאול, וגם לענות…

ניר ברד בראיון מסכם לעונה מאתגרת שמסתיימת בעליית ליגה: על הפרידה מברנדו גרסיה ז"ל ב-שבעה באוקטובר, בניית הסגל על שחקני בית והתקוות לעתיד. במקרה שלנו, ברד זו ברכה ולא אחת מ-10 המכות

ספורט24 באפריל 2024    7 דקות

כתיבת תגובה