ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

אתם בחרתם: אלה הם נבחרי העונה שלכם

ספורט16 במאי 2018    7 דקות
0

הסקר הגדול של "שבע": שחקן העונה, השער החשוב או היפה, הפתעת העונה, המשחק שעשה לכם את זה, המאכזב של העונה ועוד

אתם בחרתם: אלה הם נבחרי העונה שלכם
הנבחרים שלכם. האלופים | צילום: דני מרון

שחקן העונה

האם זהו לואי טאהא שהחל את העונה כבלם מחליף, אך מסיים אותה כמעוז ההגנה של הקבוצה שספגה הכי מעט שערים בליגה? או שאת הסטטיסטיקה הזאת צריך לשייך לשוער גיא חיימוב שמשאיר שוער כמו דודו גורש על הספסל עם הצגות גדולות העונה?

האם זהו מאור מליקסון שמפגין יכולת וירטואוזית על המגרש, לוקח את המשחק על עצמו והפך לקפטן של הקבוצה? או חנן ממן שמצד אחד לא היה פה כל העונה, אך מצד שני, היה המפנה מאז חודש ינואר, תרם שמונה שערים במדי הפועל באר שבע ועוד מספר בישולים נוספים? או שזה בכלל ה"גנרל" טוני וואקמה שפשוט גדול על הליגה הזו?

לאחר בחינת ההצבעות, מצטיין העונה שלכם הוא לואיי טאהא שגרף 71.2% מהקולות, כשבאופן מפתיע מצטיין העונה של מנהלת הליגות בכדורגל, חנן ממן, הגיע רק למקום השני עם 12% בלבד.

שחקן העונה. לואיי טאהא | צילום: דני מרון

צפו בראיון עם שחקן העונה שלכם, לואיי טאהא:

 

"לדעתי זו האליפות הכי מרגשת, הכי עוצמתית והכי גדולה של הפועל באר שבע בגלל מה שעברנו העונה", אומר שחקן העונה של "שבע", לואי טאהא. "כל הקשיים וכל הטלטלות, פצועים ומה לא – אני גאה להיות בהפועל באר שבע, עם בעלים מדהימים, עם צוות ברמה הכי גבוהה שיש. מה שמייחד אותנו כל השנים שאני כאן, זה חדר הלבשה בריא מאוד, כולם כמו משפחה אחת ביחד וזה החוזק שלנו וצריך להמשיך ככה".

לואיי שמח על העונה "הכי טובה בקריירה שלי", כהגדרתו. "מפה השמיים הם הגבול והאתגר הכי גדול זה המשכיות מבחינתי", אומר הבלם. "בכל שנה שיחקתי את המשחקים שלי ותרמתי את החלק שלי, הייתי בורג חשוב בכל שנה ואני לא סתם נמצא כאן ולא סתם אסי ואלונה הביאו אותי לכאן. אני אדם חיובי שתמיד מסתכל בצורה טובה ואני שמח שידעתי להתנתק מהרעשים והביקורות על הקבוצה ועל ההגנה".

באשר לבחירה שלכם בו לשחקן העונה של באר שבע: "זה כבוד גדול עבורי. מהיום הראשון שהגעתי מהפועל רעננה, אני מרגיש את החום ואת האהבה מהקהל ואני משתדל לתת כמה שיותר עבורו ולהחזיר להם. אני מרגיש שיש לי חיבור מיוחד למקום, עם הקהל שהוא מספר אחד בארץ לדעתי. הוא תומך בנו גם בתקופות פחות טובות ואני לא מרגיש את הזמן פה כי אני נהנה מהאווירה ומהתנאים ואני לא מסתכל רחוק".

הפתעת העונה

עם סגל כל כך חסר, הרבה שחקנים הפתיעו לטובה העונה ולכם נותר רק לבחור מי השחקן שהפתיע אתכם הכי הרבה.

האם זה היה אורן ביטון שהתחיל את העונה כרכש צעיר מקריית שמונה, מחליף למיחאי קורהוט והפך לשחקן הרכב, מלך הבישולים של הקבוצה עם תשעה בישולים עד כה? האם זה חאתם עבד אלחמיד. הבלם שהגיע מאשדוד ונכנס מהר מאוד לעניינים ומסיים את העונה בהרכב הראשון, במקום הראשון ועם ההגנה שסופגת הכי מעט העונה? או שזה בכלל מתן אוחיון שלא שיחק הרבה העונה, אך כשהוא שיחק, הוא שיחק ועוד איך והיה מבין המצטיינים בדקות אלה?

עוד ברשימה: ניב זריהן שלא שיחק הרבה, במקרה שלו בגלל פציעות, אך כשחזר, הראה את הפוטנציאל שיש לו ברגליים, כשהסגנית בית"ר ירושלים לא תשכח את השם שלו בעונות הקרובות.

או שזה דן איינבינדר, שחקן נבחרת וקפטן בבית"ר בעבר, שהצליח לגרום לאנשים להפסיק לדבר על אובידיו הובאן בזכות החריצות שלו על המגרש, המנהיגות והעבודה הקשה?

אתם בחרתם: אורן ביטון הוא הפתעת העונה עם 58.8% מהקולות. הבלם חאתם אלחמיד שני (20.8%) ודן איינבינדר שלישי (10.2%).

אורן ביטון רעננה

אורן ביטון | צילום: דני מרון

שער העונה

המספרת של חלאיילה מול רעננה? הפצצה של אוגו באותו משחק? מהראן ראדי בתוספת הזמן מול אשקלון? חנן ממן בשמאל מול בית"ר ירושלים במשחק העונה? או עדן בן בסט בשער עצמי ששמר את 'טרנר' בלתי מנוצח? לפחות עד אז. האם שער העונה הוא המשמעותי שבהם או היפה שבהם? מסתבר ששניהם.

אתם בחרתם: חנן ממן בפצצה ברגל שמאל מול בית"ר ירושלים הוא שער העונה שלכם עם 35.4% מהקולות. השער של מהראן ראדי היווה תחרות צמודה, אך הגיע למקום השני בלבד עם 31% מהקולות. במקום השלישי והמכובד: עדן בן בסט (21.9%).

 

משחק העונה

הרבה משחקים זכורים היו לנו העונה, אך מתוכם בחרנו שישה שכנראה שכשידברו על העונה הזו בעתיד, יזכירו אותם.

*מחזור 8 – הפועל באר שבע מארחת את מכבי תל אביב ולמרות כרטיס אדום מוקדם של אלחמיד, מנצחת 1:2 עם תצוגת כדורגל משכנעת.

*מחזור 11 – האלופה התארחה בטדי בפעם הראשונה העונה והציגה משחק מצוין שבחוסר מזל הסתיים רק בתיקו 2:2 אודות שערים מרחוק של מרסל הייסטר ואריק סאבו.

* מחזור 29 – הרגשה של דז'ה-וו: שוב באר שבע מקבלת אדום מול מכבי תל אביב, אך הפעם שומרת על 1:0 קטן-גדול עד הסיום.

*מחזור 30 – עד הדקה ה-81, כולם היו בטוחים שזה ההפסד הראשון של הפועל באר שבע באצטדיונה הביתי. שער של אוגו בדקה הזו ועוד אחד עצמי של בן בסט בתוספת הזמן השוו ל-2:2.

*מחזור 31 – מכבי נתניה הפועל באר שבע. הניצחון הגדול ביותר של חניכיו של ברק בכר העונה: 1:5 במשחק חוץ מול נתניה המצוינת.

*מחזור 33 – משחק האליפות של הפועל באר שבע בטדי. במחצית הראשונה בית"ר עוד הובילה 0:1, נגמר 4:1 לבאר שבע. שמונה נקודות הפרש מהמקום השני.

אתם בחרתם: הניצחון הגדול 1:4 על בית"ר ירושלים בטדי, הוא משחק העונה שלכם עם 57.7% מהקולות. במקום השני הניצחון ב'טרנר' על מכבי תל אביב 1:2 (20.3%).

 

השחקן המאכזב של העונה

לא חסרים "כוכבים" גם בקטגוריית המאכזב. האם זה שחקן הרכש המשתכר הגבוה בתולדות המועדון, זה ששיחק עם ליאנל מסי? או שתואר המאכזב צריך ללכת דווקא למיכאל אוחנה שהיה צריך להפוך לדבר הגדול הבא בכדורגל הישראלי?

גם מיחאי קורהוט שאיבד את מקומו לאורן ביטון ברשימה, כמו גם דור אלו וגיא מלמד שלא הישתדרגו ביכולת מפתח תקווה, או שזה בכלל מרוואן קבהא שמכבי תל אביב נלחמה עליו, רק כדי שישב על הספסל בבאר שבע?

אתם בחרתם: איסאק קואנקה הוא המאכזב עם 72.8% מהקולות. במקום השני והשלישי אגב, צמודים צמודים – גיא מלמד ומיכאל אוחנה בהתאמה.

איסאק קואנקה |צילום: דני מרון

הפרשה ההזויה של העונה

והיו הרבה כאלה: שיר צדק מורחק עקב שימוש בחומרים אסורים, מיגל ויטור נפצע, חוזר ושוב נפצע, אליניב ברדה קרוב למוות, מיכאל אוחנה והמקורבים, ג'ון אוגו נוהג בשכרות, ג'ון אוגו משתולל מול מכבי, ג'ון אוגו… והבאתו של ואדים מנזון. אנחנו בטוחים שהיו לכם עוד כאלה.

אתם בחרתם: שיר צדק ותוספי התזונה (50.6% מהקולות). במקום השני אגב; הבאתו של ואדים מנזון (16%).

שיר צדק יציע

שיר צדק | צילום: דני מרון

העונה הזו שייכת ל…?

להצלחות אבות רבים, אך היינו רוצים לדעת איך למרות כל המשברים והרגעים הקשים, הפועל באר שבע בכל זאת במקום הראשון? האם זה בזכות הניהול של אלונה ברקת? השקט והעבודה הקשה של המנכ"ל אסי רחמים? הגאונות של המאמן ברק בכר? הביתיות של איצטדיון 'טרנר'? אולי בכלל צריך להודות לאלי טביב? או שהאליפות בזכותכם, האוהדים?

אתם בחרתם להגיד תודה ל: הגאונות של ברק בכר (49.8% מהקולות). במקום השני הצבעתם עבור עצמכם, הקהל של הפועל באר שבע (19.5%).

ברק בכר | צילום: דני מרון

להתראות בעונה הבאה…

כתבות נוספות

0

זה שיודע לשאול, וגם לענות…

ניר ברד בראיון מסכם לעונה מאתגרת שמסתיימת בעליית ליגה: על הפרידה מברנדו גרסיה ז"ל ב-שבעה באוקטובר, בניית הסגל על שחקני בית והתקוות לעתיד. במקרה שלנו, ברד זו ברכה ולא אחת מ-10 המכות

ספורט24 באפריל 2024    7 דקות
1

זרק את ההולטר והניף את הגביע

קבוצת הכדוריד של הפועל 'יוסי אברהמי' ערד, שהעפילה רק העונה לליגה הלאומית, הייתה רחוקה נקודה אחת מהעפלה היסטורית לליגת העל. זה לא מנע מהקפטן שלה, עוז חנדלי, לקבל אישור מהקרדיולוג לעלות לפרקט ולהניף עם חבריו את גביע המדינה ע"ש ברנר, כשהם מנצחים עם הבאזר את מכבי פ"ת. חכם מהו אומר? "כדי לשבור עוד שיאים, צריכים לייצר עוד שחקנים"

ספורט22 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה