ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

נפטרה עובדת מועדון הפועל באר שבע נשים

ספורט7 בפברואר 2018    3 דקות
0

פרלה ברחולץ הלכה לעולמה. כזכור, ועדת התמיכות של עיריית באר שבע, החליטה לאחרונה לבטל את התמיכה לעמותה, בטענה כי "שכרה של ברחולץ ז"ל חורג מהוצאות הנהלה וכלליות". היו"ר מיכאל ראובן: "לאחר הודעת העירייה, פרלה אושפזה בבית החולים ומצבה הבריאותי החמיר

נפטרה עובדת מועדון הפועל באר שבע נשים
פרלה ברחולץ ז"ל | צילומים: באדיבות המשפחה ופרטי

טרגדיה: עובדת מועדון הפועל באר שבע נשים, פרלה ברחולץ, הלכה השבוע לעולמה כשהיא בת 72.

כזכור, וועדת התמיכות של עיריית באר שבע, החליטה לאחרונה לבטל את התמיכה לעמותה, בטענה כי "שכרה של עובדת העמותה, חורג מהוצאות הנהלה וכלליות. העמותה נדרשה להעביר לעירייה הסבר לגבי מהות תפקידה של פ.ב כ'מנהלת קבוצות'. שכרה של הנ"ל בשנת 2016 הסתכם בסך של 72,375 אלף שקלים, והיווה כ-42 אחוזים מכלל הוצאות השכר בעמותה".

יו"ר האגודה מיכאל ראובן מסר בנושא: "זה יום עצוב וקשה עבורנו. לאחר הודעת העירייה, פרלה אושפזה במחלקה האונקולוגית בבית החולים סורוקה, ומצבה הבריאותי החמיר בגלל הסיטואציה שנוצרה. היא הפסיקה לאכול ולשתות. פרלה אהבה את הקבוצה ולקחה קשה את המצב. הודעתי לעירייה על מצבה הרפואי ואפילו צירפתי אישורים רפואיים, אבל במקום לאחל לה החלמה מהירה, הם שאלו למה העמותה לא משלמת לה ימי מחלה וחופשה".

שבועיים לפני שנפטרה, אמרה פרלה ברחולץ ז"ל, ל"שבע": "חשוב לי להבהיר שאני לא מבינה למה העירייה קיבלה החלטה כזאת, שפוגעת בקבוצה ובעצם גם בי. אני עובדת בעמותה 20 שנים, עושה כל מה שנדרש ועוזרת בכל מה שאפשר. אני לא יודעת מה זה הקשקוש הזה של הוצאות הנהלה וכלליות. אני יודעת שאם אין כביסה, אין משחק. בעירייה מכירים אותי ויודעים מי אני ומה אני עושה. אני מלווה את הקבוצה ככה הרבה שנים. כשהיה לי כוח הייתי באה לכל משחקי הבית. זה יהיה נורא אם הקבוצה הזאת תתפרק, ולא יהיה בית לעשרות ילדות שמצאו אצלנו משפחה".

"קבוצת הילדות תיקרא על שמה"

היו"ר מיכאל ראובן, מוסיף דברים לזכרה, של עובדת האגודה: "פרלה ברחולץ עבדה במועדון כ-20 שנים. לאורך כל השנים עשתה כל שביכולתה להקל על הפעילות המשותפת של המועדון. מעבר לתפקידיה הרשמיים, היה ביתה בית פתוח לכל שחקניות הקבוצה. פרלה אירחה אותן מכל הלב, אם זה לארוחת ערב או לשהות של ימים ארוכים".

"אהבתה למועדון הייתה גדולה, והיא נהגה להגיע למשחקי הקבוצה. מבחינתה עדיף היה מגרש רעוע בנגב על פני הקמפ-נואו. מותה של פרלה משאיר אותנו אבלים וכואבים את לכתה של עובדת מסורה, חברה ואישה מדהימה. אנו נדע להנציח אותה, כאשר קבוצת הילדות של הפועל באר שבע שפרלה כל כך אהבה, תיקרא על שמה".

יצוין, כי לפני משחק הליגה של נשות הפועל באר שבע, ביום שלישי באצטדיון "וסרמיל" מול בנות פרדסיה, נערכה דקת דומיה, והשחקניות ענדו סרטים שחורים, לזכרה של המנוחה.

דקת הדומייה

השחקניות בדקת דומיה. ענדו סרטים שחורים לזכרה

זאת ועוד, פרלה ז"ל, הייתה אימה של אנדראה ברחולץ, שחקנית קבוצת הנשים ומאמנת קבוצות הנערות והילדות של הפועל באר שבע, שציינה: "זאת הפעם הראשונה בכל הקריירה שלי, 18 שנים, שלא הייתי נוכחת במשחק ליגה של הפועל באר שבע נשים".

פרלה ברחולץ ז"ל, נטמנה בבית העלמין החדש בבאר שבע. יהי זכרה ברוך.

תגובת עיריית באר שבע: "עיריית באר שבע משתתפת בצער המשפחה. לעניין התמיכה בעמותה ובפרט טענות מר ראובן, עיריית באר שבע דוחה בשאט נפש את טענותיו חסרות הבסיס של מר ראובן. העירייה פעלה במשך שנים בנושא העמותה באופן מקצועי, שוויוני והגון.

בביקורת שנערכה לעמותה, כפי שנעשית לעמותות רבות, התברר שהיא פעלה בניגוד לכללי מנהל תקין והנחיות רשם העמותות וכן לנוהל תמיכות של משרד הפנים. על כן החליטה העירייה לבטל את התמיכה.

ראוי היה, במקום לבקר ולהכפיש את העירייה והעומד בראשה, תפעל העמותה לתיקון הליקויים וזאת על מנת שתוכל בעתיד לקבל בחזרה את כספי התמיכה, כפי שניתן לה במשך שנים רבות".

כתבות נוספות

0

צעירים ושערים | שישה, מי יודע?

תיקו לנוער של מ.ס ב"ש שהשוותה שלוש פעמים. 0:10 לנערים א' של חורה עם שישייה של מחמד עטאונה. נערות א' של הפועל ב"ש חגגו עם שישייה. 3:3 בין נערים ג' של ערד ומכבי ב"ש

ספורט26 במרץ 2024    2 דקות
0

חזרו לנצח

בסימן 5: לאחר 5 הפסדים רצופים, ו-5 פעמים בהן נכנעו האדומים מהדרום להפועל גליל עליון, גברה החבורה של אורן אהרוני על זו של ברק פלג 80:87. 5 שחקנים קלעו בספרות כפולות. ברביעי 1/8 גמר גביע המדינה בהרצליה

ספורט25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה