טורים אישיים

גידול הילדים בצל הקורונה

טורים אישיים7 באפריל 2020    2 דקות
2

דניאל אדרי מדר עם טור שכל אמא תרצה לקרוא

גידול הילדים בצל הקורונה
לא משעמם להן רגע. אמה ומיי. צילום : פרטי

האם הילדים שלכם איבדו את זה? אז זהו שהילדות שלי ממש לא

כאמא לשתי בנות אני עוברת תקופה מאתגרת ומטורפת. אמה בת 6 (בעוד חודש), מיי בת 3 וחצי.
אשקר אם אכתוב שקל להעסיק אותן כל יום כל היום. בחרתי לתת לכם הצצה להתמודדות שלנו בבית בימים אלה.

איך ולמה הן לא איבדו את זה?
ברגע שהבנתי, לפני שלושה שבועות, שאני הולכת לבלות עם הילדות שבועות בבית, החלטתי שמהיום הראשון אני הולכת להגדיר גבולות וכללים עליהם נסכים יחד. החלטנו יחד על סדר יום, שילבתי בתוכו את הרצונות של כולם יחד עם החובות.
כחלק מסדר היום הגדרנו כללי התנהגות- כללי ההתנהגות נותנים לנו מסגרת ששומרת על כולנו שפויים, אני בעצמי מבקרת את עצמי באמצעותם.
כן, אנחנו קמים בדיוק בזמן שהוגדר (8 בבוקר), שומרים על רצף קבוע, לפעמים אפשר לחרוג מעט, אך השגרה הכללית נשמרת באופן קבוע.

השורה התחתונה? לא משעמם להן לרגע! הן תמיד עסוקות.
איך אני יוצרת עבורן תוכן מדי יום?
ראשית, לא מוותרת על מטלות הבית שהן מקבלות מהגננות. נעזרת ברשתות החברתיות שבהן הרעיונות אין סופיים. אני לא מתעצלת, יש לי רק שעתיים ביום לתת מעצמי 100% עבורן, זה הכל!

סדר היום שלנו גורם לכולם לשמור על אכילה נכונה ובריאה, יחד עם פעילות גופנית בדרכים יצירתיות, פעמיים ביום. בבוקר שירים וריקודים ואחר הצהריים שיעור כושר.

לגלות לכם סוד? הילדות שלי לא אוכלות שטויות במהלך היום! הן אפילו אל מרגישות שזה חסר או צריך להיות שם. פעמיים בשבוע הן מקבלות חטיף או פופקורן בזמן שהן רואות סרט. למה? כי אין סיבה ששהותן הממושכת בבית תיתן להן את הפריווילגיה לאכול שטויות. לימדתי אותן כי הגוף מעדיף אוכל בריא ומזין. בנוסף סדר היום לא כולל אכילה של חטיפים ולכן אין להם מקום.

אני לרגע לא משבצת את עצמי כמדריכת הורים, ולא מבקרת אף אחד, חלילה. אני כותבת לכם כאן כאמא שניסתה והצליחה. אז אולי שווה לכם לנסות.?
תאספו את עצמכם מהספה, תגרמו לשהייה בבית להיות מעשירה יותר ומאתגרת יותר. זה יעשה לכם ולהם הרבה יותר טוב. בריאות לכולם

דניאל אדרי מדר, נשואה לשאול ואמא לאמה ומיי. מעצבת תכשיטים וצורפת מזה 8 שנים בעלת המותג: דניאל אדרי. בין העיצובים שלי תמצאו תכשיטים לכלות וערב, תכשיטי כסף, תכשיטים עם חריטות ועיצובים אישיים. כחלק מעבודתי כצורפת מעבירה סדנאות ללימוד תכשיטנות וצורפות.  

 

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה

  • טלי
    אלופות

    נהדרת. אמא טובה זו אמא שטוב לה. כל מה שעושה לך טוב…. טוב גם לבנות….. זה win win
    המשיכו לבלות ושמור על עצמכן….
    חג שמח

  • סיגלית שושן

    אנו האמהות שעובדות, תמיד עם ייסורי מצפון שאין לנו זמן לילדים, והנה הגיעה תקופה שבה אין תירוצים ויש זמן של יחד מבלי לדעת מתי זה ייגמר- אשרייך ואשרי בנותייך שמצאת את הדרך להעשיר ולהנעים את התקופה הזו ולהפיק ממנה את המיטב. בהחלט דוגמה. חג שמח!